30 Julai, 2010

BLOGGERS PEMBELA NEGARA (BPN) MARILAH KITA BERAZAM AKAN BERSATU SEBELUM PRU 13!

Assalamualikum Sahabat seperjuangan! kepada semua ahli BPN mari kita berazam & berIKRAR supaya berusaha duduk semeja DEMI PERJUANGAN! Soalan saya andakah anda sanggup berkorban MASA dan SEDIKIT wang ringgit kalau kita cuba berhimpun dan duduk semeja sebelum PRU 13?

Kalau dikira pengorbanan ini tidaklah seberapa... kerana apa? saya percaya kalian punya semangat yang cukup tinggi demi memertabatkan Agama, bangsa dan kemaman yang kita perjuangankan, Demi membela negara yang menjadi slogan kita (BPN), saya rasa sudah tiba masa nya kita bersatu, bersatu dalam ertikata perjuangan untuk Generasi yang akan menentukan Keamanan dan kemakmuran negara kita yang tercinta. Sudah Tiba masanya Kita kena duduk berhimpun semeja dallam ukuwah membincangkan peranan kita semua terhadap perjuangan yang kita pegang selama ini.... maka saya  menyeru dan memohon... Kalian tanamkanlah hasrat serta niat dan berusaha untuk kita jadikan pertemuan GERGASI BPN satu masa nanti... SEBELUM TERLAMBAT kita kena berusaha!!!

Rasanya tidak ada bezanya kita dalam perjuangan ini, mungkin satu ketika peri bahasa mengatakan ramabut sama hitam tetapi hati lain-lian sudah boleh BPN menyanggah, kita jadikan sebaliknya bila rambut lain-lain tapi HATI kita sama sebagai seorang pejuang. Janga kita pedulikan dan ikut sama dengan MELAYU yang LEKA, saya amat percaya kalian juga seperti saya menghitung masa dan kita amat-amat menyedari lebih kurang 18 bulan yang akan membawa ke PRU 13. biarlah mereka mentertawakan hasrat kita utk semeja tapi kita boleh berusaha menjadikannya... semua dengan kehendaknya juga INSYALLAH BPN AKAN KITA SATUKAN sebelum PRU 13
Saya percaya semangat persahabatan kita cukup UTUH dan tidak di persoalkan... PRU 12 sebenarnya telah mnghimpun dan menyatukan kita sebagai satu BRIGED yang berperang tanpa sangsi. 

Hari ini... mungkin kita tidak bernah dengar suara masing-masing diantara kita, hari ini juga kita tidak pernah membayangkan wajah-wajah yang sebaris SAF dimedan perang PRU 12, dari mereka yang menulis, memberi maklumat, sehinggalah yag membaca. Faham dengan keadaan kita yang tidak berupaya tanpa kewangan yang tersimpan, tapi percayalah sebatang lidi kalau di gabungkan semua... boleh menjadi senjata mematahkan tulang siGajah, apa yang perlu... kita kena berusaha menjadikannya. Insyallah... kita tanamkan niat murni dihati sebagai utama,  

SUDAH TIBA MASANYA KITA KENA DUDUK BERSAMA! MERAPAT DAN MEMBARISKAN SAF PERANG sebelum PRU 13 YANG SEMAKIN HAMPIR! MARILAH KITA BERUSAHA UNTUK MENGADAKAN PERTEMUAN YANG PERTAMA BAGI BPN! KITA KORBANKAN SEDIKIT MASA DAN WANG RINGGIT UNTUK MENJADIKAN NYA! TANAMKAN AZAM PENYATUAN INI, INSYALLAH DENGAN LIMPAHNYA... BPN PERLU DISATUKAN SEMUA!

 Dengan Lafaz bismillahhirrohmanirahim... saya sekupangdua adalah diantara kalian yang akan berkorban bagi USAHA MENYATUKAN... menjadikan SATU SAF PERANG dialam maya! semoga ALLAH bersama KAMI! HIDUP MELAYU! HIDUP BLOGGERS PEMBELA BENGSA!!!... Amin       

27 Julai, 2010

LAGI HARAM JADAH! NIZAR SOUND MUFTI... DIA SIAP BAWAK KAFIR KEDALAM PAS!

Sesedap mulut jer nak tegur seorang Ulama supaya jangan Campur urusan politik! Bodo ker sangat? Nizar adalah salah satu jentera yang tentu memerangi ISLAM diamankan dalam MELAYU, Bukan kita tak tahu dia sekarang tengah kerja kuat, buat road Show merata-rata Markas PAS mengutuk, memfitnah dan menghina  usaha penyatuan Islam dalam Bangsa Melayu didalam UMNO dan PAS, Mungkin juga DAP yang risau takut usaha ini berjaya telah mengarahkan Nizar supaya buat road Show dan sebagai bukti road show ini tetap jalan maka Nizar kena bawa Specail guest sepanjang road show dia, Komer tentu dah tau kan! siapa lagi Ustazzz Nga KOMENG ler! Dia usung kehulu kehilir dan angkat kapior ni sebaris Ulama dan hina Mufti yang sebenar, ngapa tak marah pulak bila kapior ni menyebut dan guna nama Allah sesuka hati dia,

Tak ker HARAM JADAH punya keroje! seorang kapior diusung merata menjual hadis dan nas , malah ngaku pulak dia Ustazzzz, Yang lain tu dah macam berok angguk-angguk siap takbir dah macam berada dalam Persembahan Ajran Sesat Pulak! dah takda orang lain yg beriman ker? yang benor Islam, yang tak halal makan babi, yang tak boleh minum Arak, Berjudi dan semua yang ditegah Islam ler... dah tak ada antara komer ke yang boleh berceramah menyentuh perihal Islam?

Teman teringat semasa Executive Talk yang diadakan di dewan Banquet, bangunan SUK Negeri Perak, masa tu dibawah pendatbiran Kera jagaan Pakatan Roket, punya tinggi si nizar (maklum ler dapat jadi MB ler katakan) berselang seli mengangkat tangan kiri dan kanan berhujah macam tengah Khutbah Jumaat mengutuk kerajaan BN yang cukup kononnya penuh rasuah! Teman ingat lagi dia punya lambung Mufti Tan Sri Harunssani setinggi atap dewan tu, teman yang menyelinap sorang-sorang bila kengkawan lain tak sior (ingin) nak pergi amat terkejut si nizar ni punya sembang macam pertandingan PIDATO lawan sama BUSH dan ISRAEL jer ropernya, kah berdekah berdekah! Teman ingat lagi dia kata sebab Tan Sri Mufti dipilih sebagai Tokoh Maal Hijrah disebabkan kerajaan yang sedia ada iaitu Pakatan Rakyat yang benar-benar berjuang demi islam tanpa rasuah! Itu Sebablah semasa BN memerintah Perak Tan Sri Mufti tak pernah menang anugerah tersebut, Dia punya ampu ler siap bila baca nas atau hadis dalam ucapan mangkuk nie siap tanya Tan Sri Mufti 'betul Tak Dato? (masa tu Tan Sri Masih Dato') asal baca hadis tanya dato betul tak? memang ler patut bila kawan-kawan yang tak nak pegi, baru teman tahu, dema takut muntah tak semena-mena pulak nanti! betul jugak! itu dulu lerrrr sekarang dah tengkerap yop!

Kalau kita lihat usaha membawa ustaz kafir bersama road Show beliau utk menentang usaha menyatukan ummah sesama bangsa memang nampak bertentangan, seolah ada suara lain yang mengarah atau sebagai membalas budi yang sudah termakan?. memang Pelik? mana taknya PAS yang sebelum nie mengamal dasar pentabiran Absolute Manarki, mengahalalkan Ugama dalam Politik yang mengikut fahaman Syura, Amat berza sekali dengan nizar yang terang-terang menentang, sepanjang dia menjadi MB pun kita cukup maklum sekutu kuatnya datang dari kapior harbikk, sampai baca surah dan nas pun dia nak alkafirun ni yang baca! 

Jadi Nizar miker jangan ler banyak bunyi nak temberang, orang kampung dah tau tembelang miker! Jangan jadi HARAM JADAH jual Agama kepada Kapior laknatulah! Nampaknya Ceramah PAS dah jadi macam Ajaran sesat pulak, Betui Jugak yer ... PAS Parti Ajaran Sesat, elok sesuai benor bunyi nyer! apa lagi jabatan ugama islam ambushhh ler, jangan sampai anak-anak pegi mengaji kat ustazz kapior lak!

Kepada semua umat Islam marilah kita perangi kurafat pembawa ejen dajal ( mana mau dia sorang-sorang nak hancor dunia nie... pakai ejen ler pulak!) TAKBIR... TAKBIR... TAKBIR!!!
p/s tak kan teman tak boleh nyebut Takbir... isskkk teman idak makan Babi, teman idak neguk Arak, judi haram ler... lenjan langsung ler ... 

26 Julai, 2010

MENGENALI PARTI POLITIK DAP.


Parti DAP atau Parti Tindakan Demokratik (Democratic Action Party) adalah parti politik serpihan dari Parti Tindakan Rakyat atau nama singkatan PAP (People Action Party) di Singapura, diasaskan pada,Oktober 1965 dan didaftarkan di Malaysia pada 18 Mac 1966. Parti Politik ini berfahaman sosialis dan Parti ini adalah ahli yang berdaftar dengan Badan Sosialis Antara Bangsa. Orang kuat atau no.1 dalam Parti DAP YB Lim Kit Siang pernah menjadi Pembantu ahli Politik bagi LKY dan Devan Nairbekas Presiden Singapura. Walau pun Parti ini adalah sebuah parti berbilang kaum tetapi didominasikan oleh etnik Cina di negara ini.

Orang Melayu tidak berminat pada perjuangan DAP kerana Dasarnya "Malaysian Malaysia" adalah perjuangan yang bertunjangkan "hak sama-rataan", di antara kaum majoriti dan minoriti di negara ini. DAP ini ingin mencerobohi sempadan Hak kaum majoriti yang dibina sejak kemerdekaan dan termetrai dalam Perlembagaan Negara ia itu " Hak keistimewaan Melayu". DAP sebenarnya ingin memecah tembok "hegemoni kuasa Politik Melayu" tanpa memikirkan "Hegemoni Kuasa ekonomi" berada pada tangan etnik Cina negara ini pada sekian lama di negara ini. Di mana-mana negara di dunia kaum majoriti secara lazimnya adalah mengawal dan menguasai ekonomi negara dan kuasa politik tetapi di negara ini keadaan ini telah terabai sekian lama bagi kaum majoriti Melayu. Tidak menghormati hak majoriti dan ingin merobohkan sempadan ini yang telah terbina sejak kemerdekaan negara; cuma mengundang konflik etnik tidak kesudahan yang akan menghancurkan negara ini. Sempadan hak majoriti dan kaum minoriti ini perlu sentiasa saling dihormati dalam konteks negara pelbagai kaum.

Orang Melayu walau pun marah dengan DAP ini tetapi banyak UMNO kena belajar dari Parti ini dari segi Politik. Ahli DAP adalah ahli yang paling aktif dalam politik negara ini. Berkesanan parti berkenaan dalam menggerakan para aktivisnya dengan gigih dan sikap tidak pernah undur walau pun berkali-kali kalah dalam pilihanraya memberi kejayaan yang dicapai parti berkenaan inilah puncanya. Misalnya kejayaan DAP menawan Pualu Pinang menjadi titik marah besar kepada UMNO. Kemenangan DAP di Pulau Pinang perlu kita semua bimbangi. Bukan mengambil sikap marah. Pemimpin DAP tidak pernah putus asa untuk mendapatkan sebuah kerajaan negeri selepas 40 tahun berusaha mendaptkanya. Sebenarnya inilah perjuangan dalam politik sebenar. UMNO perlu ikuti semangat dan cara bekerja DAP untuk merampas ke empat negeri yang terlepas kepada pembangkang pada PR 2008.

DAP memang sebuah Parti Chaunis kerana orang Cina adalah kaum chaunis yang kuat pegang kepada identiti mereka. Sekiranya kita bimbang kepada kemaraan DAP dan Ideologi Sosialis demokrat yang diubah sesuai dari fahaman komunis masa kini ini mula meresap ke dalam kelompok orang Melayu terutama golongan PAS, orang Melayu perlu cepat sedar dan cepat bertindak. Gerak kerja seperti mana dijalankan oleh DAP perlu ditiru. Perkara Paling penting ialah UMNO perlu kena jaga intergeriti pemimpin-pemimpin bersih dari rasuah, tidak tamak jawatan dan harta, dan perlu belajar hidup sederhana. Pendekatan yang diambil oleh Lim Guan Eng, ketua Menteri Pulau Pinang yang meniru jejak langkah Khalifah Umar Abdul Aziz sepatutnya dirampas dan dipraktikan oleh semua pemimpin parti UMNO.

Kadangkala Marah akan membuatkan musuh akan menjadi lebih kuat dan kita pulak akan lakukan kesilapan yang mengikut sifat amarah tanpa menggunakan akal yang sempurna. DAP ini semakin menjadi kebal kerana dilindungi oleh batang-batang tubuh dari Parti Melayu Islam yang boleh bertahan sebarang pukulan ribut dari UMNO. Walau pun tubuh- tubuh Melayu ini yang dilindungi DAP ini awal-awal lagi tahu cara politik DAP adalah berkaitan dengan penentangan terhadap perbedzaan hak asasi, hak-hak istimewa orang Melayu yang termaktub dalam perlembagaan negara, dasar ekonomi baru dengan matlamat menjadikan setiap kaum adalah sama dan tidak ada perbedzaan taraf. Perjuangan DAP adalah perjuangan menidakan sejarah negara ini. Kenapa tubuh-tubuh Melayu ini sanggup menjadi perisai untuk DAP?. Gilakan Kuasa Politik (real politic) adalah jawapannya. Mereka ini terlalu ingin berkuasa menjadikan ini alpa tentang kepentingan bangsanya sendiri. DAP perlukan sokongan Melayu kerana DAP dibenci oleh orang Melayu. Parti Politik Islam yang mengelarkan diri mereka pejuang Islam pula inginkan sokongan bukan Islam untuk berkuasa. Maka jadilah sebuah Pakatan yang terjerumus kepada menghancurkan bangsa Melayu itu sendiri di tanah air yang dicintai.

25 Julai, 2010

PELANCARAN BERKELOMPOK PERKASA NEGERI PERAK! Demi MELAYU yang pertahankan kedaulatan bumi Perak

Saya tidak takut terkorban atau berkorban Demi Agama dan Bangsa... saya takut melihat sikap bangsa penakut bangsa saya sendiri... kata Dato' Ibrahim Ali selaku Presiden PERKASA semasa pelancarannya di Dewan PKM gopeng, semalam yang diringi gemuruh tepukan kira-kira lebih 300 yang hadir dari pelbagai pelusuk di bumi Perak Darul Ridzuan  

Teman dan sahabat Topan Alam bergegas dari Bagan Datoh ke Gopeng kerana terlibat dengan program disana merasakan sangat berbaloi kerana di Majlis tersebut agak mengejutkan teman bila rata-rata yang turut hadir adalah orang yang teman cukup cam wajah-wajah nie, inilah kali pertama teman tengok dema-dema ni selepas 11 bulan Perak dinerakakan Pakatan Ronggeng, wajah-wajah nie yg teman tengok di baris hadapan yang menyergah Pakatan Ruyup semasa dewan yang dikucar kacirkan samseng upahan Pakatan Rogolan nie, malah disetiap gerakan Protes , himpunan dan menyergah segala perancangan Busuk Pakatan Rosak yang sebelum ini terasa kemeriahan demi kemarakan perjuangan Bangsa sebelum nie, selepas Perak ditabir semula oleh BN teman hilang nampak dema ni kemana, aterr teman ni bukan nya sesapa, mana gayanya nak jumpa dema-dema nie,
Tak sangka teman rupa-rupa nya dema ni bila bersama memang cukup akrab, lega benor rasanya bila ada yang cuba buat cerita sesama dema ni berbalah... malah teman tengok apa saja yang disembangkan semua erita pasal perjuangan, sejuk hati teman bila mata dan telinga menjad saksi perjuangan dema yang sebenor , sejuk hati teman dan rasa tak sia-sia teman ke majlis tersebut. 

Setuju dengan pendapat Presiden Perkasa sendiri bila dia sendiri mengimbas kembali beberapa dakwaan DAP, PAS, MIC, MCA dan beberapa lagi pertubuhan yang kononnya PERKASA ini pertubuhan perkauman dan rasis, Kata  beliau 'Mereka buat tuduhan seperti itu sedangkan mereka sendiri yang telah mewujudkan perkauman sendiri!' (DAP & MCA dengan kaum cina, MIC,dengan kaum India dan sebagainya) bertindak dan kurang hajar bila pelbagai isu yang sensitif dan rasis,  malah melibatkan PAS sebagai sebagai agen suruhan dan beberapa parti dan individu sebagai pangkhianat kepada keamanan kedaulatan serta keamanan yang menjadi hak rakyat.
Kronologi pelbagai retetan isu telah kita ketahui seperti :
- Penghinaan kedaulatan raja dan sultan sebagai negara dan negeri yang berdaulat.
- Isu keris oleh Ketua Pemuda UMNO semasa persidangan Agung UMNO
- 2 Kepala babi yang dilontarkan kedalam Masjid 
- Mahu kesamaan bila Azan di Singapura tidak dibenarkan mengunakan pembesar suara
- mencabar hak-hak pribumi dalam Pekara 153  dan Kuasa-kuasa Raja Melayu
- menggunakan Parlimen seperti isu Kit Siang memepertikaikan hak melayu dengan mengajukan kepada PM
- Tuntutan kalimah Allah dipergunakan oleh puak kristian dan agama lain di gereja dan keagamaan mereka
-  Isu sekolah kebangsaan dan sekolah Cina dan India sedangkan kerajaan bersungguh menyediakan tambahan peruntukan 400 juta  di RMK 9  
teman menggelang kepala dan tersentak bila Dato' Presiden berkata 'tidak apalah kalau Pas dan UMNO tidak boleh bersatu dalam perjuangan Parti... tetapi tidak kah boleh bersetuju dan sependapat dalam isu Agama dan bangsa!' teman rasa memang benor ler PAS sudah di heret dan sekarang sudah tak boleh nak ngundor lagi, dah makan jasa yop! PAS sekarang lebih dikenali sebagai Parti Ajaran Sesat... mana tak nya segala bentuk haram dihalalkan, agama dipermainkan, sekarang ni pun semua yang datang nak dengor ustazzz kapior Harbik! tak masuk akal, jauh sonsangnya, nak kesyurga masuk pas yuran ahlinya RM2 tapi lain pulak pari Ustazzz kapor dema ni 'HIGH CLASS' bukan kata 2 rengget tapi 2 Juta kalau nak keluor parti!'

Apapun teman percaya dengan ikrar perjuangan dema-dema nie, teman doakan mereka berjaya seperti harapan Dato' Presiden yang berharap kemunculan 50 ribu ahli perkasa perak akan dapat dihimpun selewat-lewatnya hujung tahun ni, teman harap komer bekerja keras demi mempertahan dan memperjuangkan bangsa dan agama, memadai dengan PERKASA PERAK yang terbentuk dari 10 daerah... MELAYU perlu disatukan demi memertabat dan memperkasakan bangsa di tanah air tercinta, Rasanya belum lagi kaum lain terinaya berbanding dengan negara bumi mereka sendiri... adakah kita juga mendapat hak di NDIA dan  CHINA seperti mereka yang aman dan kaya raya disini?

Beliau juga mengimbas bagaimana dua pengkhianat Tian Chua dan Gobalakrisnan yang menyentuh sensitif hak Melayu, mengigit tangan Polis, menghalang melanggar sekatan Polis serta mencabar undang-undang dengan lebih rasis tidak pula dikaitkan dan di hukum. teman rasa peranan PAS sebagai talibarut dema sebenornya yang buat dema makin merak, pencacai ni demi kuasa dah termakan janji dan budi, sekarang ni lebih terok yop! sesat se sesatnya demi , demi nak kan kuasa tak timbul lagi soal hukum hakam atau hala haram, nauzubillah...
Teman doakan moga ini jadi satu aliran perjuangan Hak kita di BUMI KITA, Dato Presiden juga menyentuh... 'Memang MB(Perak) Rakyat Dr Zambry sekarang bekerja Kuat untuk rakyat... tapi soal perjuangan bangsa adalah perjuangan kita', secara sepontan sahabat teman yang disebelah menyampuk... memang yop nampaknya Zambry Macam kerja sorang-sorang jer! jadi teman harap benor yang lan kena tampil dan berjuang sebagai pemimpin kepada rakyat, tak kan komer dah lupa apa yang dah diterjemahkan semasa PRU 12 yang lalu, idak ker terfikir apa yang akan jadi PRU 13, ketepikan yang 'hanky panky'  utamakan untuk rakyat seperti kata PM kita Rakyat diutamakan... jangan jadikan PRU 13 makin banyak lagi yang akan tumbang dek kerana rasa getek rakyat, yang tengah kuat kerja kena lipat gandakan kerja, selami pemikiran dan kehendak rakyat, 9begitu juga dengan PERKASA yang sekarang sudah pun ada 99 daerah di serata malaysia dan mendapat sambutan yang amat berani, kita harap ia jadi landasan kehendak dan perjuangan Rakyat
Diakhir majlis dempat dema umumkan pada 20hb Oktober 2010 nanti, akan diadakan Perhimpunan Raksaksa Melayu di Bumi Perak dengornya Tun Mahatir pun akan turun, jadi komer siapler pangkah kat kelender kome utk booking hari tu, HIDUP MELAYU! sekupang terima kasih bebanyak pada komer pejuang yang tak lupa ropa teman walaupun dah lama idak jumpa sesama kita. 

22 Julai, 2010

SENANGNYA JADI USTAZZZ KALAU KAFIR SEKALI PUN DALAM PAS

UMNO PARTI AJARAN SESAT? DAP PEJUANG AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR? Segala nama Allah, alhamdulillah, lailahaillalah, astagfirullahulazim dan lain-lain oleh Ustazzz Kapior Nga KOMENG al murtad! Dengar sendiri Rakaman Siri Ceramah perdana Ularmak NIJA dan UstaZZ KOMENG dalam siri Kempen NIZA dan KOMENG ni menolak Penyatuan UMNO/PAS di Pengkalan Pegoh, Dun Gopeng, lahat pada 20hb julai lalu kira-kira jam 10.30 malam.

SENANG BENOR menjadi Ustazzz dalam PAS, kalau Kapior lagi senang, mana taknyer... cuba mengkomer pikior kalau macam Ustazz Nga KOMENG almurtad, dia berceramah di Markas Pas Pengkalan Pegoh yang dihadiri oleh penyokong angguk-angguk. Semua yang di cakapkan akan disetujui dema, malah mengejutkan bila Pemimpinnya Sendiri Sdr Anuar Ibrahim begitu taksub dan kata 'saya cukup respek dengan dia, tak terkejut kalau dia lebih banyak tahu hadis dan nas dari saya!' iskkk kalau setakat tahu dan tak tahu hukum macamana pulak? disanjung sikapior ni sebagai ustaz? cukup senang benor tu yop!
Perghhhh... ustad boleh makan BABI, boleh tonggang arak, boleh lenjan, sentuh bukan muhrim... dan boleh cakap dan tafsir nas atau hadis sesuka bapak dia! tak ker nak baca dan sentuh Al Quran tu sendiri kena berwuduk, suci dari hadas dan sebagainya, gila ker apa? seska bapak dia nak guna dan sebut ayat alQuran, kalau dah belajor tentang hadis dan nas kenapa tak pulak belajar rukun islam dan iman. yang bertambah pelik pulak banyak lak lebai angguknya, tak belajor rukun Islam dan Iman ke mengkomer?

Bukan setakat tu jer... menghina MB Perak, DS Zambry Kadir sebagai Si HITAM MATELIK,  si lahabu Ustazzz Gampang ni boleh kata UMNO adalah parti Ajaran SESAT!  dahsyat tu takrif ugama Islam dengan ummahnya boloeh dibuat sesuka bapak dia! dalam termenung teman mendengor nya terdengor salah seorang yg bersama teman di kedai kopi tu tetiba cakap, HARAM JADAH cina ini!. dalam menyelip didalam majlis ajaran sesat ni teman terserempak dengan beberapa blogger... topan alam, pak tam, Perakemas dan kengkawan yng lain. Tidakkah nampaknya KOMENG ni  mencetus rasa Rasis dalam ucapan dia. Habis tu betui ker UMNO tu Parti Ajaran Sesat? jangan mengkomer terkejut bukan setakat tu jer... si kapior ni siap mengaku DAP lah yang memperjuangkan AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR! (dgn izin!!!)  memang dah melampau komeng ni... Haram JADAH ni memang dah over! kalau komer yang turut sama... tengok dan dengor... sebijik dah jadi macam CERAMAH AJARAN SESAT anjuran PAS!
Buzzztazz ni siap mengaku baca Alquran dari mukasurat pertama sampai habis, habis tu tak reti-reti ker... kalau lah kebenaran dah dia paham sangat, kenapa tak masuk saja Islam?. baca AlQURAN sudah, bila lagi... tak kan tak teringin nak solat 5waktu, puasa, mengerjakan haji, membayar zakat dan paling utama menyebut DUA KALIMAH SYAHADAH sebagai seorang yang menyerahkan hatinya utk kebenaran Islam.

Apapun pada teman PAS sekarang sudah jauh tersonsang, Kalau ceramahnya diadakan maka yang penting jabatan agama patut menyelinap macam teman memantau, sekarang tak ubah macam PARTI AJARAN SESAT! walau bagaimana pun komer jangan ler terkejut sangat sebab dema ni sembang lebih! debgor ceritanya ramai yang hadir berpuluh ribu.. sembang jer yop! komer tengokler sendiri kat gambor ni semasa Ularmak Niza sedang berucap...hehehehe memang pada dema tipu boleh kot! teman cuma nak nasihat sikit kat mengkomer kot berhati-hati kat anak-anak kita supaya jangan terikut dengan ceramah Ajaran Sesat nie... Bahaya yop! Mana tau satu hari nanti kalau jita tegur anak tak solat nanti dema jawab... 'USTAZZZ KOMENG TU TAK PAYAH SEMBAHYANG, MAKAN BABI DAN BOLEH MINUM ARAK ... pun boleh bagi ceramah dan sebut ayat Quran!' apa komer naj jawab balik?



video
teman ada rakaman audio fitnah dema agak terlalu panjang sangat, jadi kalau komer nak sesangat teman akan usaha hantor kat mengkomer... tak kiraler orang UMNO,PAS, PKR, PPP atau sesapa saja... janji janganler Mahzabbb baru PAS ustazzz murtazzz KOMENG udah ler, komer tinggalkan ler email komer kat komen atau emailkan mail mengkomer, insyallah akan teman usahakan... TAKBIR!

10 Julai, 2010

TANGKAP HARAM JADAH NIE!... Apa dah jadi?

Kalau aku ke London... aku singgah jumpa engkau! boleh macam tu bila Anuar dan Zaid berahim dalam paper sambil senyum kambing yang sebenarnya perli dengan undang-undang dan memeperBODOHkan serta mencabar Tindakan kePOLISiAN kita!
Dato KPN jangan bagi muka lagi dah, terlalu melampau nie, teman memang angin tengok dema ni perlekehkan moral Polis kita dan secara tak lansung boleh merendahkan imej Malaysia dimata dunia, bukan baru sebulan dua dah bertahun tuuu, sebenarnya rakyat pun makin gelisah tengok perangai haram jadah nie macam mencabar undang-undang kita dan memperlekehkan Bidang kuasa kita malah merosakan imej pandangan dunia terhadap kepolisian kita, 
Apa lagi yang nak haram jadah nie nak buat? Memalukan Malaya dimata dunia, tak cukup lagi... mencabar tindakan serta memperlekehkan undang-undang kita. seolah kalau sesiapa saja yang nak fitnah, membusukan nama negara atau sekali pun apa saja yang membolehkan negara huru hara yang tiada sapa pun berani dengan mereka. Rakyat Malaysia sudah cukup matang bila meluat dan cukup angin satu badan dengan sikap dema yang menaburkan pelbagai fitnah dengan terang-terang sesuka bapak dema jer, habis semua dikaitkan dengan pelbagai cerita Haram jadah dema semacam tak peduli seperti sponser besar lagi kuat.

Isteri PM kita dikaitkan dengan Pembunuhan, PM dikata juga terlibat, malah Boss Besar mereka terang-terang dikatakan memang sengaja diinaya, duit rakyat berbiliion di salahgunakan,isu Kapal Selam, dan yang terbaru isu FELDA bengkrap... malah semua pemimpin yang berjuang demi kemakmuran ini dikatakan punya kes sendiri yang begitu jahil dan setiap saat seolah berhasrat merosakkan negara, apa dah jadi nie? dah beribu isu yang direka dan makin besar dada dema yang makin kuat lompat gagak bila berjalan di depan orang ramai, makin kuat fitnah dan makin kuat dema mencabar dan memperbodohkan undang-undang kita dan makin kuat lai gelak dema dengan POLIS kita malah nampaknya sudah tahap mencabar lagi.

Sudah lama benor yop! jangan sampai sesuka hati bapak dema nak buat merosakkan negara dari luar negara pun dema dengan senang sesuka hati nak buat, Syaitan-syaitan ini harus dihentikan dengan cerita lidah iblis yang sememngnya mahu meruntuhkan negara dan mengucar kacirkan pemikiran rakyat. Apa lagi dan apa lagi yang kita nak tengok sajer...TANYA LAH RAKYAT? patutkah kita tangkapsetan atau tiga JAHANAM nie? sebelum terlambat rakyat sebenarnya dah muak dah!

02 Julai, 2010

SUARA KEADILAN = SUARA SYAITAN, ANWAR = ZOINIS!

Tidak puas lagi Suara Keadilan yg menjadi Akhbar paling kuat memfitnah dan layak Di gelar sebagai LIDAH SYAITAN! sebelum ini di Perak, Lidah Syaitan ni telah mengembar gemburkan kononya Dr Zambry Kadir sebagai Menteri Besar di tahan kerana di syaki sebagai pengganas semasa lawatan beliau ke US tempohari...

Lidah syaitan yang semakin di hurungi oleh kumpulan angguk-angguk atau yang ketegori kecewa dalam perjuangan sonsang semakin melampau ... apa lagi yang nak di fitnah dan menipu rakyat dengan pelbagai cerita ala perangai SETAN? Tidak kah mahu menyiarkan berita yang sebenar seperti Anwar yang baru-baru nie ke US bertemu dengan sekutu Yahudinya demi menjaga kemarahan Yahudi yang terusik bila dia sendiri yang TerCARUTkan mereka. Tak mahukah ceritakan antara kekesalan Anwar bila Barrack Obama tidak memberi perhatian dan bantuan terhadap KES SEDAPnya yang menjadikan gelaran tertingginya sebagai Aljubri Malaya, tidak mahukah akhbar HARAM JADAH ni nak bercerita semasa lawatan Aljubri ni ke Washington untuk bersemuka dengan Kepala Yahudi disana seperti Jackson Diehl, Howard Berman, Kurt Campbell, William Cohen, Keith Maurice demi sekutu Yahudi kuat nya serta sokongan mereka untuk mencampuri perihal MAIN BELAKANGnya supaya diselamatkan,

Tidak terkejut kalau Harakah pun akan diseret bersama menjadi kumpulan pemfitnah seiring dengan LIDAH SYAITAn nie menjadi HARA... HARAM JADAH! Makin Ramai lagi penggikut golongam ANGGUK-ANGGUK dan yang rosaknya nya ialah bangsa Melayu itu sendiri, Sifat Haram jadah Aljubri ni semata-mata demi keselamatan JUBRInya dari di heret dengan kesalahannya, demi kepentingan diri haram jadah nie lansung tidak peduli apa akan jadi pada Bangsa... negara dan Keamanan yang telah lama dikecapi di Tanah Air Tercinta MALAYSIA...

Tempat yang beliau tuju di US  yang mendapat gelaran Woordrow Wilson International Centre yang begitu mahsyur sempena nama pengasas nya yang bersekutu dan menjadi centre YAHUDI menjadi agenda utama sijubri ni bila puas mengkhianat Rakyat Malaysia bila beliau dapat bersemuka dengan Presidennya Lee Herbert Hamilton demi memfitnah serta menarik US bersama dalam kes Jubrinya di sini.
Teman tak dapat nak kata apa yang telah jadi kepada kekawan yang diheret supaya menjadi siangguk-angguk yang sekutu dengannya supaya menjadi golongan sama Haram jadah dengannya, jadi Fikir-fikir kan lah... adakah anda seorang rakyat sebodoh ini yang boleh di angguk-angguk dan jangan sesekali lari dari perjuangan supaya beliau bebas dari Aljubri... inikah perjuangan untuk rakyat? Allahuakbar!!!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND