18 April, 2012

BERSIH MULA MENGHINA SULTAN PERAK

Secara sedar atau tidak, Sultan Perak mula diheret oleh Pakatan Rakyat yang menjadi penganjur BERSHiT atau bapak segala kerosakan minda Rakyat. Bukan sahaja menjadikan rakyat kian gelisah dengan perhimpunan haram ini malah kita cukup sedar dan melihat betapa kerosakan moral dan paling kita kesali pencacai-pencacai mereka terdiri dari mat angguk yang telahpun taksub dengan pemimpin sekalipun agenda melenyapkan bangsa sendiri pun akan terus dinafikan.

Di Perak Darul Ridzuan betapa kejinya mereka bila melancarkan BERSIH peringkat negeri yang bakal diadakan pada 19 April ini di Tronoh. Meletakan tarikh pada hari tersebut pun kita sudah cukup maklum, seolah-olah BERSIH memang mahu persendakan Sultan Perak maupun Institusi Kesultanan itu sendiri. Tarikh tersebut juga merupakan hari keputeraan Sultan Perak Darul Ridzuan.

Tanggal tersebut memang maklum semua rakyat tahu, tetapi BERSIH nampaknya sengaja mahu adakan di tarikh tersebut, setidak-tidaknya kita boleh melihat dan berfikir bagaimana kuasa Abang Besar DAPig yang berkuasa dan mengarahkan pencacainya ikut suruhan mereka. Kita pun sudah maklum dan faham bagaimana kuatnya pengaruh Dinasti lim nampaknya makin berkuasa sehingga dasar perjuangan Islam oleh rakannya kini makin hambar sebaliknya sekadar menjadi pencacai bin angguk- angguk.

Sultan Perak sendiri juga telah membatalkan majlis sambutan kali ini, orang Perak memang cukup faham dan menghormati apabila sambutan dibatalkan kerana rakyat masih berkabung bila Anakanda Sultan Perak yang baru sahaja mangkat.

Mat Sabun sendiri akan menjadi kepala khianat dalam perarakan Bershit di Tronoh itu nanti, manakala Speaker meroyan Siva juga akan turut hadir dalam demonstrasi, kita memang amat tahu Mamat ni memang suka sangat bab-bab mencari popular ni, sebelum ini selagi longkang, jalan, lampu jalan dan lain-lain kerosakan yang kita pun tahu tanggungjawab majlis daerah memang akan diselesaikan sekalipun komplain itu datang sesapa saja.

Bukan setakat itu, perhimpunan ini juga sebenarnya memberi ruang bagi DAPig melebarkan empayar angguk-angguk mereka, mereka memerlukan pencacai untuk tugas ini. Macam biasa memang kepala Pakatan Rakyat ini akan jadi Big Boss kepada cacaian mereka. Seluruh kawasan Dun Tronoh pun hanya ada 5 ribu lebih pengundi melayu. Kenapa memilih lokasi kampung Melayu untuk bershit? Sedangkan pengundi bangsa Cina yang merupakan majoriti besar malah Speaker Gila ini juga merupakan Adun bagi kawasan Tronoh dari DAP tidak terus menjadikan Kampung-kampung Baru (cina) sebagai lokasi perhimpunan haram bershit ini?

Parlimen Batu Gajah memang dari dulu dikuasai oleh DAP selama ini lansung tidak pernah ditawarkan kepada sahabat parti mereka sebaliknya diperah selagi boleh jadi cacaian mereka terutama PAS hinggalah kepentas Ceramah perdana PAS sendiri sekalipun Ucaptama tentunya milik DAPig. Bukan setakat ceramah... Cacaian PAS akan komit sehingga tahap meroyan dan takbir untuk sokongan kepada Kafir Harbik sebagai Big Boss. Kali ini minoriti kaum (melayu) terutama PAS yang menjadi kaldai mereka sebagai pencacai untuk menghina Sultan dan Institusi Raja Melayu.

Hampir 60,000 pengundi Cina yang ada tentunya akan bertepuk tangan melihat sarkis cacaian Mereka. Kenapa tak kerahkan mereka dan beri tanggung jawab ini kepada mereka. Bukankah sehingga hari ini DAP yang memonopoli semua 3 Dun dan Parlimen Batu Gajah dan untuk PAS jangan mimpilah kalau pasang angan-angan untuk jadi Adun sebaliknya cacaian adalah tugas utama selamanya

Tujuan mengadakan Perhimpunan Bershit peringkat negeri ini juga sebenarnya adalah bagi tujuan membalas balik apabila Khamis lalu (12.4.2012) bila MB Dr Zambry Kadir turun padang ke Tronoh bertemu rakyat. Itu sebabnya bershit semana mungkin diusahakan dikampung Melayu. Sekupang dimaklumkan oleh rakan bahawa hamba Allah ini terperangkap dengan pujuk rayu bershit ini, dikhabarkan penduduk kampung atau jiran memang tidak meyenangi kehadiran Bershit oleh Pakatan Rakyat. Bagaimana pun macam biasa pencacai akan diimport. Ke Tronoh bagi menampakan seolah sambutan hebat. Pihak POLIS juga tidak keluar sebarang permit untuk perhimpunan Bershit Nampaknya kebimbangan Siva amat ketara kerana kawasanya semakin tak selamat...

Pendapat sekupang secara peribadi dan mungkin ramai yang sependaoat teman...
ESOK SESIAPA YANG HADIR DI PERHIMPUNAN HARAM ESOK ADALAH PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA NEGARA. Kalau nak tengok muka-muka pengkhianat esokler harinya... Bukan setakat itu malah pakage sebagai pencacai DAP, Anyway... A Finger to BERShit!

2 ulasan:

theprofessor berkata...

Saya sarankan ditangkap dan ditanam hidup-hidup puak bershit ini.

Tanpa Nama berkata...

Rejam jer mat sabu & siva haram

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND