12 Disember, 2012

BAPAK ANUAR TOLONG TENGOK DAN ISTIHAR PAKATAN RAKYAT JIHAD & TENTANG ISRAEL!!!



Nuar Berahim... Jadi JANTAN dan dengan suara yang lantang dan tegas istihar JIHAD dan menentang  sepenuhnya ISRAEL yang membunuh dan menyiksa rakyat Palastine, Lu Tengok ler kekejaman anggota keselamatan dalam video ini terhadap rakyat palastine, keluarga yang baru sahaja rumahnya dimusnah dan dibom diseksa, memang Haram Jadah tanpa ada rasa belas kasihan sekalipun anak kecil yang dipangku atau didakap mangsa tidak lansung dihiraukan.

Lu tak pernah nak laung atau istihar Pakartun Roket perang dan akan terus memusuhi Israel? Semua pemimpin sepakat menentang segala perbuatan dan kekejaman Israel yang membunuh rakyat Palastine termasuk kanak-kanak. Sampai sekarang lu tak mau istihar? sampai sekarang belum berjawab tentang dana Yahudi yang disalurkan kepada lu, kenapa masih belum dinafikan?, kenapa tak kecam Bar Concil yang didedahkan menerima dana dari NED (yahudi), kenapa tak dinafikan serta diambil tindakan? kenapa hingga hari ini takut mengecam Yahudi? Sebab apa yang lu takut sangat bersuara pada kekejaman Israel?

Sanggup terima dana yahudi yang membunuh umat Islam?
Sekalipun menerima dana yahudi, tidak kah ada sedikit rasa simpati bila rakyat Palastine dibunuh dan diseksa dengan begitu kejam, manakah perginya perasaan lu sekalipun seperti begini terang bagaimana Israel membunuh? Bagaimanakah agaknya hati perut yang menerima dana jahanamkan Malaysia boleh terima, tidak kah ada rasa kesal dana yang diterima atas darah dan pembunuhan kejam Israel yang tidak mengira usia. tergamak sungguh demi kuasa tanpa mengira ianya datang dari yahudi yang membunuh umat seagama dengan aku, lu, anak lu dan bini lu. kenapa sehingga kini belum terjawab!

Allahuakbar!!! inilah sifat keji pemberi dana Yahudi yang sanggup diterima?
Sampai sekarang kenapa lu tak nafikan yang sebenarnya, sanggup terima dana yang datang dari mereka yang membunuh umat Islam yang lain di Palastine tak mengira samada orang tua atau pun kanak-kanak. Sampai sekarang lu membisu sebaliknya lu pulak yang sokong dengan kenyataan MENYOKONG APA YANG DILAKUKAN OLEH ISRAEL DEMI MEMPERTAHANKAN NEGARA MEREKA. 

Kenapa susah sangat nak mengecam tindakan yang tidak berperi kemanusian membunuh rakyat Palastine, susah sangat ker nak memberi amaran sedangkan dimana-mana ratusan cermah lu bukan main berani kecam dan fitnah sebangsa lu, Malah makin berani lu tabur cerita fitnah dan caci pada sebangsa dan seagama lu, apa pasal sekarang lansung tak berani bersuara dan jadi jantan? 

MAKA BENARLAH MENERIMA DANA YAHUDI KERANA SEKARANG BUKAN KATA NAK KECAM DAN ISTIHAR JIHAD NAK ANGKAT MUKA SEKALI PUN TAK BERANI, APATAH LAGI NAK SOUND TOKEY LU... SELAGI LU TAK BANGUN BERSUARA SELAGI ITU RAKYAT AKAN PERCAYA MEMANG LU BUAT! 

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND