26 Disember, 2012

PENYEWA RUMAH (NORDIN @ PAS BATU GAJAH) DIBERI KATA DUA... SETUJU ATAUPINDAH!

  bantahan penduduk kampung...
Rupanya seorang jer penduduk kp indah tempat ceramah menyokong DAP (dilembukan & di cacaikan) kepada PAS bantu sebar fitnah yg diadakan mlm ni sebelah rumah Yb Dato hamidah Osman...

tapak dirumah sewa kepunyaan Nazri Nordin (PAS) dijadikan tapak ceramah dgn tujuan bagi menyerang  Hamidah utk cai dan kesetiaan sebagai lembu dema, rumh sewa tersebut yg paling hampir dgn rumah Hamidah Osman...

Sekalipun penyewa tak setuju, nazri akan bertindak suruh keluar dan boleh bayar pampasan bila dia dikatakan menunjuk segemgam RM 50 sebagai tanda bayar penyewa tersebut selama 3 bulan jika tak setuju dijadikan toak ceramah mlm ini yg isunya bukan pun babitkan PAS TETAPI SEBENARNYA YG DIPERTIKAIKAN DAP, seperti biasa yg kita cukup maklum tokEy sebenar PAKATAN ROKET dan PAS pun mahu buktikan betapa dema ni mampu di LEMBUKAN oleh big boss besar dema

ishh dema ni betuiker Orang Islam? kebajikan yg digebang tu sebenarnya utk rakyat atau boss-boss dema? Bukan ker yg patut dema bela atau perjuangkan sepatutnya suadara separti dema iaitu PAS Chiku, Gua musang yang terpaksa menyerahkan tanah yang dema usahakan puluhan tahun kepada orang kuat DAP dengan Alasan sedekah? 

Paling bermurah tuan Guru dema sedekah 10,526 ekar tu  sekadar sedekah? nilai yg boleh jadikan 60,104 tapak rumah rakyat yang miskin tegar? ataupun dah boleh selesai isu AIR BERSIH maupun LEBUH RAYA RAKYAT  


taak setuju kehadiran orang luar.
  Menurut SRO ( sungai rapat online) lagi...

Menurut penduduk, semalam Cikgu Nazri dan beberapa orang pemimpin Pas datang mengugut penyewa rumahnya samada keluar atau membenarkan rumah tersebut dijadikan pentas ceramah. 

Penyewa tersebut yang tidak mahu gambarnya dirakamkan takut diugut berkata, "saya tiada pilihan kerana rumah ini adalah kepunyaan cikgu Nazri Nordin, saya hanya penyewa sahaja dan jika saya tidak membenarkan rumah ini di jadikan pentas ceramah pembangkang, saya akan dihalau dan Cikgu Nazri sanggup membayar kembali duit sewa selama tidga bulan kepadanya,"

Cikgu Nazri menunjukkan segenggam wang kertas RM50 kepadanya sebagai tanda beliau banyak duit dan mampu membayar balik sewa yang dibayar oleh penyewa selama 3 bulan yang lepas sebagai gantirugi menghalau penyewa pada malam ini juga.


Haji Zulkifli b. Mat Jidi, 76 pula tetap tidak bersetuju dengan pembangkang dan hati saya sudah ada pada Umno dari dulu kini dan selamanya. Saya berasal dari Lambor dana saya tahu perit jerih bagaimana orang Lambor dibawa pergi dan terus dibunuh oleh komunis begitu sahaja, tiada khabar berita hingga kini dan saya tidak merelakan anak cucu saya mengalami nasib yang sama seperti orang terdahulu 
 
 Badariah Binti Hamzah, 64 tahun, berkata beliau tidak suka pembangkang menjadikan jkampungnya sebagai tempat untuk mereka membuat hasutan, selama ini 
  
  Mustaffa bin Othman, 62 tahun, juga tidak merelakan kawasan perkarangan rumahnya dipenuhi dengan pembangkang dari luar. Ini akan menimbulkan ketidaktenteram penduduk di sini. kami selama ini bersatu padu dan sering bergotong royong bersama.  

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND