08 April, 2013

ANAK BERANAK NUAR PERANG BESOR? WAN AZIZAH SENTAP!!!

                                            

Menjadi tanda tanya kenapa kebelakangan nie muka Wan Azizah tak kelihatan, mana mau Presiden tak hadir sebaliknya si Banduan nie pulak yang lebih-lebih, awat nie apa dah jadi? Desas desus makin kuat bertiup, sebelum nie kita didedahkan pelbagai cerita termasuk kisah Wan Azizah rupanya pernah mengadu domba pasal keruntuhan isu dalaman keluarganya, setakat mana benarnya? Tun dan Siti Hasmah pulak sekadar mengaku ada menerima surat dan bla, bla, blaaaa... Teman respek kat dema yang atas dasar setia dan berprinsip memegang janji tak macam aljub yang segala yang ada dibongkarkan malah ditambah bertambah-tambah  sampai tak masuk akal dan disuruh dan paksa rakyat percaya.

Apa pun mata dan hati rakyat tak boleh ler nakditutup ikut suka bapak dia, memang benar nampaknya bini dia sebagai Presiden kini senyap,apatah lagi kalau dikisahkan pelbagai kisah tentang main bini dan lakinya sekali tentulah merunsingkan bini oiiii... Kita ikuti pendedahan di blog parpukari...



Menurut member aku ni, Nurul Izzah dan Wan Azizah mahukan PKR menjadi sebuah parti politik yang sebenar yang menjadi pihak ketiga dalam memantau ketelusan kerajaan, dan mereka berdua tak nak PKR hidup dalam bayang-bayang Anwar Ibrahim. Senang cerita Izzah dan Azizah tau Pakatan tak boleh menang jadi mereka mahu menjadi pembangkang yang boleh pantau kerajaan la.

So, Izzah dan Kak Jijah tidak suka kepada imej Anwar yang banyak konflik dan masalah moral yang menjadi liabiliti kepada PKR dan mereka cuba nak ketepikan Anwar., tetapi mengenali Anwar ni, dia tak mahu berganjak dari PKR. Dia tetap mahu berada disana walau dia tahu semua ahlul PKR menyampah dengan dia kerana kena pertahankan nafsu buas dia.

Azmin Ali pula bila mendengar rancangan Izzah dan Azizah ni, dia bercadang untuk menjadi presiden PKR. Maka bermulalah konflik yang maha hebat lagi. Kita semua dah tahu Azmin punya team nak rampas kuasa dalam PKR dari dulu lagi, tak berpeluang.

Kali ini Azmin ambik kesempatan dari konflik Anwar, Izzah dan Azizah. Sebab Azmin and the gang nampak permasalahaan ini sudah terlampau serius. Dia sedang cuba habis-habisan untuk merampas kuasa sebelum hari pengundian. Dia akan lakukan apa saja supaya Izzah dan Azizah ditendag keluar dari PKR.

Tetapi, Azmin dah lupa pengaruh Izzah dan Azizah tak kurang hebatnya, mereka tidak suka Azmin Ali sebab moral dia pun adalah liabiliti kepada PKR. Aku percaya korang semua dah tahu betapa bencinya Azizah pada Shamsidar kan? Azizah memang tak boleh terima Azmin namun dia terpaksa kena hadap jga sebab suami ANUGERAH TUHANnya sayangkan Azmin lebih dari dia.

Keadaan bertambah parah bilamana Izzah dan Azizah telah mendapat 'feedback dari grassrot tentang hal ini, so lagi dekat nak PRU ni lagi la mereka pening kepala kerana  grassroot tidak mahu campurtangan Anwar yang boleh membawa kekalahan kepada perjuangan mereka.ANWAR SUDAH MENJADI LIABILITI kata mereka.

Ikuti pendedahan di SINI

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bakal 'Perdana Menteri' jd liabiliti plak dah? Haru, haru.... Wan Azizah dah tak mcm Presiden. Lebih baik jd tukang bancuh kopi. Punahsiat yg lebih-lebih. Padahal borang keahlian pun tak isi. Haru, haru... Namanya 'fuckatan' rakyat, tapi semua dah standby nak isi tembolok masing-masing, macam ANJING kelaparan. Kejor sama-sama tapi nak lahap dan rebut ikut suka. Mmg mcm ANJING lah. Haru, haru...

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND