07 April, 2013

BLOGGERS PERAK (PCT) SEDIA BELASAH PEMIMPIN BOIKOT PARTI BILA TIDAK TERPILIH


Belum diumumkan siapa Calon nampaknya dah ada yang mula nak tunjuk protes dan boikot terhadap parti, jenis begini layaknya dilebelkan sebagai pengjkhianat, mementingkan diri sendiri tanpa memikirkan kesannya kepada punca kegagalan parti 

Jenis macam nie jugak paling tak guna, bila kita dalam kesusahan memang tak nampak muka malah bayang pun tak jumpa, tapi bila Bn mendapat mandat rakyat kembali, muka nie yang paling banyak kedepan, masa perang lari tapi bila menang nak pulak pangkat. rasanya tak perlu simpan kerana tak ada gunanya pada parti elok lagi kalau dia jangan dibagi muka lansung, jenis macam nie yang merosak dan mengagalkan kemenangan kita.

Jenis macam nie ler jugak penting diri sendiri tanpa peduli samada parti menang atau kalah, mereka pentingkan diri mereka, kena ada tempat untuk mereka tanpa memikirkan kekalahan juga boleh berpunca dari mereka sendiri. mereka lah yang merosakan Parti

Jenis macam ni lah juga yang rakyat tak hendak, meluat tengok dan tidak akan bagi undi untuk mereka, tak mahu dijadikan pemimpin, tak mahu ikut bantu parti kalau muka nie yang dicalonkan, tak berminat nak bersama parti dah kalau muka nie jadi pemimpin. 

Oleh itu teman dan rakan bloggers-bloggers yang lain telah berikrar akan menentang habis-habisan kepada semua yang mengkhianati calon Parti kerana protes nama mereka tidak disenaraikan untuk calon PRU 13 nanti, kita akan bongkar dan dedahkan siapa sebenarnya mereka? kita akan serang dan pastikan mereka supaya menghormati winning candidate oleh pucuk utama pimpinan. jika mereka mengkhianat maka mereka juga musuh kami!!!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND