19 April, 2013

CARTA 10 TERBAEK : Mr STOPA SPENDA MENGATASI SIJUB MENIKAM DOLLS!!!

Nampaknya  nama Mr Stopa spenda semakin popular bila dia secara tak lansung membuatkan ada yang lebih cemburu dengan kehebatan Awang kuat Mr SS ( stopa spenda) yang kini telah pun menduduki teratas dicarta 10 top Ranking, bukan setakt itu saja malah dia juga bakal di noktahkan dalam sejarah, mana tidaknya ... 

Dia lah memcah rekod sebagai membalun pompuan yang dihalalkan oleh PAS yang selama nie mengaku sebagai parti Islam dan paling kita tau tak habis-habis pancing undi dengan hukum hakam, termasuk HUDUD yang kini senyap sekejap sebab orang kuat nya yg tunjuk kehebatan membalun... 

Nampaknya ada kelebihan dalam parti PAS, PKR dan DAP untuk pengemar atau pengamal seks apa cara pun, nampaknya apa sahaja yg dibuat jangan risau jaminan tidak berdosa terhadap sapa sahaja yang terlibat membalun ataupun berzina samada jantan atau betina, laki atau bininya sekali, selagi masih sebagai ahli jaminan dilindungi termasuk bebas dari HUDUD.  

Dan kalaulah benar DAP tidak boleh menggunakan logo atau lambang roket kerana Pendaftar Pertubuhan dimaklumkan parti tersebut tidak sah kerana gagal menjalankan semula mesyuarat kongres Dap yang mana keputusannya yang meragukan, kemungkinan akan menguna atau menumpang PAS atau PKR, maka amat sesuai lah sebagai mana logo diatas boleh dijadikan lambang parti bersama.

Penyokong PAS Terangganu dah mula boikot. Ini adalah bukti terbaru yang MKP dapat dari rakan disana. Mungkin ini adalah petanda terbaru mengatakan PAS bakal terkubur. Alahai Stopa rakyat dah mula membenci sifat munafik pemimpin PAS lain yang diucap lain pulak perbuatan disebaliknya..

Semalam sebaik saja saya post artikel analisis Marang saya - KLiK - saya menerima sms dari sumber dalaman Pas, baru saja tamat Mesyuarat Tergempar di Markas Pas Marang dan mereka bersetuju akhirnya untuk melantik Mustpafa Ali sebagai calon PRU13 di kawasan DUN Ru Rendang.

Peeeergh ! Apakah akan muncul bendera Pas yang baru di Ru Rendang ?

 

Kenapa ada gambar macam seluar dalam putih jer tu ? Manalah saya tahu ... sejak akhir2 ni, asal sebut je nama Mustafa, orang akan terbayang seluar dalam putih. Asal nampak je seluar dalam putih, orang akan terbayangkan Mustafa...... KENAPA EK ?  

Mustafa Ali bukannya kuat sangat pun pengaruhnya.... dalam Pas mungkinla, tapi diluar Pas, dia biasa2 jer. Keputusan PRU12 Alur Limbat dalam kawasan Parlimen Marang menyaksikan. 

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND