12 April, 2013

CHECK MATE : JENG, JENG JENG... PAS APA MACAM? PATUTLA MATI-MATI SOKONG ALJUBRI

Apa lagi nak dikato? lagi kisah pemimpin yang disanjung dan tak pelik atau gusar dengan pemimpin dema yang Ularrrmakan dan kononnya selain mereka terutama UMNO sahajalah yang segalanya yang buruk dan yang mulianya janya pada mereka.

Kali nie lagi kecoh bagaimana ranking baru akan hangat dipasaran, nampknya bukan ketua dia tapi dia juga lagi hebat! na amik ko... nie nak bagi alasan apa pulak? kalau sebelum ini bahan bukti tak boleh percaya ataupun dijdikan bukti dalam kes main Jalang seperti nie. tak kira sapa saja yang bongkar maka tetaplah hukumnya segala yang dibongkar adalah tidak benar sebaliknya ia tidak asli, dibuat atau dirancang

Semua rakyat WAJIB percaya dengan mereka, semuanya fitnah belaka, perut tak sama buncit ler... muka seiras ler... kembar dua ler...., belalai tak sama panjang ler... konspirasi UMNO ler... ishhh apa jer semuanya fitnah dan wajib tak boleh percaya, sebalinya gambar sekeping yang diedit dengan letak digambar DS Najib disuruh percaya bulat, gambar sekeping nie rupanya lagi kuat kukuh bukti tetapi tidak video yang di bongkar... agak-agak la yop!


Tak habis2 lagi rupanya  skandal seks pemimpin Pakatan  dengan perempuan . Kali ini yang kantoi pemimpin tertinggi Pas Mustafa Ali  yang tersebar meluas hari ini .

Persoalannya , beginikah sikap sebenar pemimpin Pas yang bertopengkan perjuangan Islam ?



Nampaknya mereka hanya  berlakon menunjuk imej bersih kepada penyokong2 parti tetapi sebenarnya Buaya darat .

Apakah ramai pemimpin PR kini lebih bertuhankan nafsu hingga tertewaa iman mereka  seperti pendedahan ini ?


Sumber gambar :The Unspinners








1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ape crita ne bro. ...btul ke ne

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND