02 April, 2013

PANAS : LAGI DEDAH SEKS DALAM PARTI KENCING RAKYAT!

 

Nampak gayanya memang sesapa yang suka LGBT dah boleh ikut Parti Kencing Rakyat, dari mula kita dikejutkan dengan membalun atau meliwat coffee boys, lepas tu membalun China Dolls, membalun mahasiswa, now showing paling panas adengan onani atau melancap yang tersebar dan kini kisah sesama parti pulak boleh seks bebas dalam satu perti pulak tu

Apa pun kenalah IKUT SUNNAH ALJUB, kena rakam main atau membalun, kena hebat pelbagai cara atau versetile, kena tunjuk jantan 6 inch keatas, kena garang membalun perempuan dan jantan,baru boleh dikira ikut sunnah Aljubri dan tidak lut atau kebal dengan undang-undang atau dosa, setakat onani depan kemera yang tersiar tak hebat dan memalukan parti jer, jadi kena ler di PECAT! Memalukan Parti jer!

Itu sebelum nie sodomi, balun amoi china doll, LGBT, Balun Konseling bini orang 3 pagi di bilik hotel, balun mahasiswa, melancap dan sekarang pulak main sesama dalam parti, memang nampaknya  ini peluang besar kepada sesapa yang nak berkomuniti dalam parti seks dah ada tapak nampaknya. Ikuti pendedahan dari blog rakan teman Kinta Menjerit....

Malas nak cerita panjang-panjang, korang tengok dan baca ler sendiri apa onar yang dibuat oleh puak PKR kali ini. Lepas satu-satu taik yang keluar, ada jer aktiviti skandals seks yang di praktikkan oleh diaorang...jamban la...lancap la...sodomi la.

Memanglah kalau ikut dalam kes ini bukan beragama Islam mungkin tak berapa salah bagi mereka tapi dari segi moral adakah kita nak menyokong aktiviti seks bebas.


Buat corncake dalam jamban memang adalah tradisi dalam PKR bermula dari terbongkarnya orang nombor 2 dalam parti iaitu Azmin Jamban. PKR memang parti yang tidak boleh lari dari cerita seks sinonim dengan kenyataan ketuanya iaitu Nuar Al-jubri yang pernah bercakap suatu ketika dahulu di dalam temuramah dengan media asing akan sokongannya kepada kumpulan LGBT.







Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND