22 April, 2013

WANITA UMNO K KANGSAR TIDAK MAHU TERJEBAK DENGAN ISU KAMILIA?



Apa dah jadi? nampaknya menyedari seolah Kamilia memperjuangkan kepentingan diri lebih penting, Wanita UMNO kuala kangsar yang sebelum ini terpengaruh dengan mengadu domba bagaimana Besarnya jasa dia mula faham tentang apa yang menjadi kehendaknya yang sebenar maka mereka berpakat untuk tidak lagi mahu diheret kekancah seperti menjadi pengkhianat perjuangan, akhurnya kembali semula kepangkuan...
Heboh!!!!!! 

Pada jam 6 petang seluruh JR Wanita Kuala Kangsar, telah berkumpul di Resort Safari Kuala Kangsar,Perak untuk membuktikan mereka menyokong keputusan pucuk pimpinan meletakkan calon baru bagi setiap parlimen dan dun kuala kangsar sekaligus menafikan dakwaan desas desus bahawasanya ramai Ketua Wanita cawangan dan ajk wanita bahagian Kuala Kangsar keluar parti atau menyokong calon bebas. 

Seramai 300 ahli wanita dan ajk dari pelbagai cawangan telah hadir mendengar taklimat yang serba ringkas yang disampaikan Dato Wan Khairil(calon parlimen kuala kangsar) dan pemangku ketua wanita bahagian Puan Norizan Subehi. 

Syabas Wanita Kuala Kangsar. 

1 ulasan:

Haizal Zain berkata...

Tahniah dan syabas di berikan kepada semua ahli Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Kuala Kangsar kerana berjiwa murni dan kental menyokong sepenuhnya calon calon yang terpilih bagi Pru 13 di Parlimen Kuala Kangsar. Perjuangan parti perlu di utamakan bagi membela dan memperjuangkan Bangsa, Agama dan Negara. Pastikan kemenangan kesemua calon calon Barisan Nasional. Tahniah di ucapkan.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND