01 Mei, 2013

ADOI!!! CALON PARLIMEN TAMBUN SEMUDA NI DAH BELAJAR BERBOHONG IKUT ALJUBRII

Dah bapak borik anak rintik, macam tak percaya teman dengan si Siti Aishah yang bertanding di kerusi Parlimen Tambun yang berhadapan dengan YBMK II Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah. Merasakan bahawa dia bakal kelah teruk mak dia pun mengikut lah seperti Aljubri yang suka buat pembohongan supaya rakyat keliru dan tertipu

Beberapa banner digantung kononnya bakal ada debat antara dia dan YBMK II yang dibuat oleh mereka. Untuk menaraik perhatian pengundi . Sudah tentulah rakyat akan bertanya kenapa Husni tak berani? Sebenarnya semua orang pun tahu yang maju berdebatdengan pembohong? Lihat sahaja bila anwar juga nak berdebat tdengan DS Najib, siapa dia yang kita mahu dia berdebat dengan PM kita.

Apa yang lebih nya dia sampai punya kelebihan boleh berdebat denganPM kita seorang pembohong, seorang yang rosak Akhlak, seorang pengkhianat dan banyak lagi yang kita tahu dialah penderhaka dan pemusnah negara, untuk apa kita bagi dia peluang berdebat dengan PM?

Nampaknya semuda ini pun dah ada ciri peliwat negara nie! Jangan tanya macam bapak angkat dia udalah yop! Are u alright! Can i ...... U ?

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND