27 Oktober, 2013

UNDI PAS DI SG LIMAU BERMAKNA SOKONG SYIAH?


Apa dah jadi bila sidang Dun di Kedah akhirnya membuktikan betapa PAS nyata tidak mampu berbuat apa-apa kerana disebalik sebelum jie diperintah oleh PAS sekalipun nyata ada kuasa lebih besar yg tentunya datang kuasa Roket yg cukup jelas kita akan tau sebenarnya yg lebih berkuasa...

Nauzublillahiminzalik... dalam usul sidang yg menjurus kepada anti Syiah nampaknya lansung tak mendapat sokongan dari Pas. Apa dah jadi? Siapa sebenarnya mereka. Pengundi Sg Limau akhirnya mengajukan kepada teman dengan rasa tak berpuas hati dengan pendirian PAS dalam soal ini. Seluruh umat Islam didunia mengecam bagaimana Syiah akhirnya menjadi pembunuh kepada umat Islam iini terutama di negara Asia Barat.

Ciptaan fahaman yang asalnya dari yahudi kini tidak dapat lagi di nafikan lagi. Sebaliknya kita dapat melihat bagaimana umat islam diakhir zaman yg terbunuh dan bertelagah dengan angkara fahaman syiah yg sebenarnya juga sudah menular ke Malaysia.



Sebelum ini Markas Syiah digombak telah diserbu oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) pada 27.9.2014 yang lalu. Nyata syiah sudah mula bertapak di Malaysia. Maka tak hairan lag kalau ada yg sebenarnya menyokong dan berlagak alim sebaliknya menyokong gerakan Syiah disini (CERITA PENUH)



Agak mengejutkan kenapa pula di Kedah kesemua Adun PR di Kedah tidak mahu menyokong dengan enekmen yg dicadangkan bagi memberi laluan pihak berkuasa membenteras kumpulan atau fahaman Syiah ini di Kedah? Malah PR bertindak seperti dijangka seperti ada yg lebuh berkuasa sebenarnya dari kerajaan Pas sebelum ini? Sidang dun pada 19 Ogos yang lalu membuktikan...
Adun dari BN seramai 21 menyokong dengan berani. Manakala di Pihak Lembu Roket 9 darinya tidak menyokong usul menjaminkan kepesongan Islam ini di Kedah. 2 dari mereka mengambil jalan selamat dengan berkecuali malah adan2bdari merekan yg lansung tidak mahu mengundi.

Jadi tidak hairan lah kalau di Sg Limau kali ini bermaksud kalau mengundi PAS juga bermakna menyokong Fahaman Syiah yg sebenarnya kita juga tahu diantara mereka juga sebenarnya berfahaman yg sama dan lebih dikhuatiri nampaknya mereka SAHIH tak berani angkat muka atau terpaksa angguk kerana takutkan si Roket.

Keratan akhbar Sinar...

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND