19 Mac, 2014

SIAPA YANG TUTUP AKAUN FB KAPTEN ZAHARIE?


Ini yang baru kita dengar Bila Akaun FB Kapt Zaharie pualk ditutup, apa sebabnya kita tunggu kesudahannya, siapa pualk yg menutupnya jadi persoalan.... apa yang sebenar nya terjadi ikuti pendedahan Blog sungai rapat

Semakin lama pesawat MH370 hilang semakin banyak pula yang terbongkar mengenai juruterbang pesawat MH370 yang hilang sejak 12 hari yang lalu.

Jika penyiasat mentafsirkan bahawa jika pesawat MH370 itu dirampas mesti ada juruterbang yang begitu mahir dengan pengendalian pesawat tercanggih dan termoden di dunia ini.

Terkini Akaun Facebook milik Kapten Zaharie didapati telah ditutup secara rasminya bermula hari ini. Siapa yang mengendalikan facebook peribadi Kapten Zaharie ini.

Atau adakah individu yang mengendali facebook peribadi kapten Zaharie masih berhubung dengan kapten Zaharie?

Banyak persoalan yang belum lagi terjawab.

Sementara itu Anwar Ibrahim berkata cara kerajaan menangani krisis kehilangan pesawat MH370 amat mengecewakan. Tetapi sebagai seorang ahli parlimen/wakil rakyat pernahkah kita melihat atau mendengar Anwar Ibrahim memberi idea untuk menangani isu ini?

Untuk rekod setakat ini Anwar Ibrahim tidak pernah membantu kerajaan dan rajyat khususnya dalam apajua isu termasuk Krisis Memali? Krisis Kewangan? Operasi Lalang? Krisis Dalaman PKR?. 

Alahai. Patut cadanglah apa yang yang kerajaan harus buat diwaktu krisis kalau ada idea-idea baru. Jangan tunggu nak dapat kuasa baru nak selesaikan krisis kehilangan pesawat MH370. Ini menunjukkan Anwar tidak perbah bersikap patriotik perjuangannya hanya untuk keadilan terhadap diri dan keluarganya sahaja.





Bagi si pemakai T-shirt ini, demokrasi sudah mati. Jika demokrasi sudah mati, jalan yang tinggal ialah revolusi atau pemberontakan sahaja sebagai penyelesaian.



Ini yang mereka rancang dan lakukan selama ini. Turun ke jalanraya dan sabotaj, maki hamun kerajaan, tuduh kerajaan zalim, tuduh hakim tidak adil kepada Anwar Ibrahim buat keputusan ikut arahan pemimpin umno.

Bagaimana pula jika rakyat berkata kehilangan pesawat MH370 ada kaitan dengan Anwar Ibrahim? Juruterbang tunggu arahan selanjutnya daripada Anwar Ibrahim untuk mengugut kerajaan agar bebaskan Anwar Ibrahim?

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND