14 Mei, 2009

DEWAN DUN JAHANAM MACAM BAPAK DEMA PUNYA!

Semalam semasa teman mendengar urutan peristiwa semasa dewan dun bersidang 7mei lalu, ADUN-ADUN termasuk MB memberi penerangan semasa kejadian yang dihadiri hampir 300 orang terkejut teman dengan apa yang diperkatakan kepda rakyat sebenarnya, teman memang harap biar rakyat tahu kisah sebenarnya, insyallah kebenaran akan diketahui juga akhirnya, biar rakyat nilaikan sendiri!

1.5 batang table microphone di patahkan oleh pembangkang apabila BN nak bersuara!

2.KAGUM dengan YB NOLI, YB HAMIDAH, YB NURASHIKIN dan YB RUSNAH yang menjadi serikandi mengelilingi Dato' R Ganesan bila mula berucap. sementara mereka merusuh ke belakang sri kandi sambil menolak-nolak bagi tujuan menganggu Speaker bercakap! cis! sungguh celaka betui perangai macam tu, apa? dalam islam sendiri sangat-sangat dilarang apatah lagi menyentuh tubuh bukan muhrim!

3.Pembangkang menyerbu sesiapa saja yang bercakap dan menjerit-jerit menganggu setiap adun mula berucap, memang perangai macam berok betui, ini ker suara rakyat!

Teman harap semua rakyat tengokler sendiri video yang tanpa suntingan yang menjadi kebenaran sebenarnya, edarkan di merata kedai kopi, surau dan mana saja , TENGOK DAN NILAIKAN SENDIRI! Dengor cerita nya akan diedarkan kepada semua untuk di perlihatkan kelakuan seorang pemimpin ataupun BEROK!
Teman percaya kata Dato Seri Dr Zambri apabila dia bercakap benar apabila dia kata yang peliknya semua ADUN-ADUN PAS cuma tengok jer dan diam semasa kejadian. Elok ler tu! Tuan-tuan nilaikanler sendiri apa yang dilihat! nampaknya nizar terdesak sampai sanggup korbankan kengkawan yang sama berjuang dalam PAS berlandaskan perjuangan ISLAM! ada betui tak saya kata?

2 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

atokk sekupang, mika2 ni memang Haram Jadah (dengan izin .... huahuahuahua) ... baik g kita ni yg masux dalam tu bersidang! meroyan cam xder hotak! wat malu malaysia jer ... teruskan menulis atook!!!! i will follow you ... (xoxooxoxoxo ... merasalah makan dorayaki. lalallalalala)

Kucing Pembela

sekupangdua berkata...

hua ha ha boleh makan lagi nasib tak bawak durian manjong, kata dema baunya tenging (pehhh!)

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND