03 Julai, 2009

'NIZAR KENA RASOK LAGI... PENYAKIT GILA TALAK DATANG LAGI' kata YB JAMALUDDIN RADZI

Sedang teman membedek surat kabor hari ni, tiba-tiba orang kampung teman (YB Jamaluddin Radzi)talipon teman tepat jam 11.11malam, YB bertanyakan teman apa ada cerita isu-isu yang baru? Teman yg menyelak paper siang tadi pun sebenarnya nak tengok apa cerita panashari ni.kekadang rasa muak nak muntah pulak nak cerita yang balik-balik kesitu, pusing-pusing kesitu jugak macam pi mai pi mai tang tu. Bukan apa teman yang bercerita pun nak muntah bila nak buat story si Nisar ni, apa lagi kalau penyinggah blog-blog, rasanya sekadar nak tengok gambar jer nak baca tulisan blogger terutama pasal nizar... uuuweekk! cukup muak dan bertambah loya tekak dibuatnya. orang paper pun dah tak sanggup buat cerita miker.. soi kata dema, tak laku sebab orang tak sior na beli nya nanti.

YB jamaluddin menyambung lagi, 'Nizaryang haloba dan tamak kuasa buat hal lagi! dia buat cerita baru pulak kononnya nak berbincang dengan YB Jamaluddin, sekupangdua dengor kononya lagi ada respon, respon kepala bapak miker ler jawab dalam hati teman, jangan nak putor ler,tak habih-habih nak temberang pada rakyat kata YB Jamaluddin, Sekupangdua rasa ini dah bukan meludah kelangit atau ludah dan jilat balik. Ini dah kira lagi teruk ibarat bising ada bau taik anjing tapi dia sendiri colek dan cium depan lobang hidung sendiri! mana tak nya dulu siap inayakan YB Jamaluddin malah sombong 'Tak perlu nak di bincangkan lagi' pehhh skit punya riak sebab jadi MB bukan Menteri Besar tapi Mat Berangan. bukan main lagi kononya kembang jubor jadi orang nombor satu di Perak!

Yb sendiri kata 'dia tu dah gila talak, Dah mereng (gila) kesian... gamaknya dah lupa makan ubat' sambil gelak besor yb dengan teman, habis satu Perak dia Temberang kononya saya dan kapten (YB Osman Jailu) nak melompat balik ke Pakatan Rakyat, Kesian si Nizar ni bila rakyat Perak dah cukup meluat dengan dia yang tamak kan kuasa, tambah lagi di Perak Rakyat dah mula bosan dengan cerita dia, Apa lagi dia mula rasa peluang untuk memegang kuasa semakin jauh sampai sanggup adakan cerita yang YB jamaluddin dan YB Osman Jailu akan melompat balik ke Pakatan Rakyat. Kalau dilihat dari satu sudut, betui jugak! dia dah hilang malu disebabkan nak kuasa sampai sanggup buat cerita untuk kelirukan rakyat kononya akan ada perubahan 28 menjadi 30 yang akan menyokong dia.

Dulu tak senang nak bincang, sekarang nak ajak berbincang, Kesian sungguh si Nizar ni, dia ingat semua orang bodo boleh di putar alam dan dipercayai bulat-bulat ker? Ingat YB Jamaluddin dan YB Osman Jailu tu jenis binggong macam dia ker, jenis macam dia sanggup jadi pencacai dan pak sanggup asal ada kuasa. silap banyak ler yop. udah ler tu yop dudok jer dirumah dan makan UbaT, bukan senang nak pulihkan orang yang dah gila talak ni, Kesian, kesian, kesian, kepada macai-macai dia tu cukuplah tu, pegi ler cari orang yang pandai sikit berubat, dengan komer-komer sekali patut di temas (memulih semangat cara kampung)ITU UNTUK DEMA YANG SUSAH NAK DIBETUIKAN!

KEPADA SAHABAT YANG LAIN, TIDAK ADA MASAALAH KALAU MERUJUK BALIK! LUPAKAN KESILAPAN YANG LALU, KITA SENTIASA MEMBUKA HATI UNTUK SEMUA, MARI KITA TEGUH & RAPATKAN SAF UMAT ISLAM, KITA MERTABATKAN DAN PERKASA BANGSA DAN BERSAMA MEMASTIKAN GENARASI KITA YANG BERJAYA! TAKBIR!


NIZA....OOoooOO... NIZA Orang Perak Dah GETEK DENGAN MIKER!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND