08 September, 2009

SATU LAGI KONVOI PENDERHAKAAN NIZAR!

Sudah terdengar dari bisik membisik, sempena 16hb september genap setahun NIZAr dan Anuar meraikan kejayaan pembohongan kepada rakyat terutama 16 september Anuar menawan Malaysia yang heboh dengan slogan MENUJU PUTRAJAYA, Ingat-ingat nak tawan kerajaan BN, rupa-rupanya sekadar rombongan Cik Kiah ke Putrajaya, habis basah sekampung dan berbau hancing sambil menunding jari keorang lain sedangkan kehulu kehilir kuyup satu badan... bau toksah kira ler itu belum masuk bau mulut busuk kaki temberang, kalau dikutkan hati sebab di dalam jer ...kalau tidak mak oii pengsan pun mau dibuat nya. mengalahkan bau tembelang, kan apa puasa ni hidung senang benor tangkap baunyer. idak ke dema ada hidung? ituler kalau nak buat yang berhasad ni bukan ada ingat bulan baik ker,bulen puasa ker atau bulan yang nak bungkus dah, iyer...bulan putih masyuk syurga ler.

Selepas tidak menjadi di SUK negeri Perak, kali ni dia merancang gunakan siangguk-angguk yang dibayar untuk KONVOI MERDERHAKA KE PULAU PANGKOR, kenapa Pulau Pangkor...? Biasaler bila nama semakin malap... lakonan pun tak menjadi, Director NgaNgeh tentu bebulu sebab downpayment pelakon dah ambik cerita macam haram jadah tak der sapa lak yg nak tengok pulak! jadi nak tak hendak buat cerita lain, kali ini lain kisahnya.... ber KONVOI bermotosikal, ke Pangkor sengaja cari pasal atau publisiti sebab tempat MB SAH Dr Zambry Abdul Kadir yang disenangi Rakyat kini khususnya rakyat Perak Amnya.

12hb September ni, sabtu ni tengok ler betapa angkuhnya mereka jadi samseng jalanraya menunjukan mereka sebenarnya penderhaka kepada melayu dan sekali gus mintak atau paksa Sultan supaya Bubar DUN negeri Perak semata-mata menyelamatkan dan memberikan peluang semula kepada NIZAR yg rakus menunggu kuasa yang akan direbutnya.

Ini peluang kita nak tengok penderhaka dan pencacai kepada DAP dan PKR, tengok saja ler nanti berapa ramai yg datang dari DAP dan PKR sebab mereka tentu memperkudakan PAS utk menghuru harakan negeri, almaklmlah memang spesis angguk-angguk memang ramai didalam PAS, nasib ler,
KALAU RASANYA KURANG AJOR BETUL DEMA NI BUAT MACAM BAPAK DEMA PUNYA NEGERI, APA KATA RAMAI-RAMAI PAKAT DUDUK KAT JALAN BALING PISANG KAT BERUK-BERUK TU NANTI, Tapi jangan baling kacang udahler... mau gelimpang tersungkur pulak...kan apa menyusahkan kita jer dah ler derhaka tapi kita lak kena hantor ke hospital dan rumah mayat....udah ler.... BIORLER DEMA JER BUAT KERJA HARAM JADAH... KITA TAK PAYAH LER... DUDUK MASJID , BUAT TARAWIH LAGI ELOK.... TAKBIR!

1 ulasan:

kamal berkata...

JEMPUT KE http://kamalfarsya.blogspot.com/

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND