02 Februari, 2010

AKHIRNYA... TIADA TANGGUH lagi untuk Rakyat mendengar!


Semua sudah maklum AKHIRNYA tiada lagi stepping back maupun Back Door, lama rakyat menunggu walaupun tak semua sanggup mendengar tentang cerita BACK DOOR nie, tapi sekarang kata orang perak HARONG JUGER LER... (kena dengar juga ler)

Mana tak nya, disebabkan cerita yang meloyakan ni bermacam-macam haru biru yang telah terjadi, mana taknya, perhimpunan haram ler... pakatan haram ler... penjadian haram jadah ler... perhubungan haram ler... iskk sampai bila nak sudah. Dari anak kecil tak tahu sampai ler dah mula menyoal si ayah apabenda nya LIWAT ni? Susah Ayah dan Ibu berkais nak bagi jawapan, alang-alang sudah merosakkan pemikiran anak-anak biar lah para mak bapak boleh perkatakan tantang sebenarnya liwat yang kesan nya buruk sekali apatahlagi dengan kerosakan ADAB bangasa terutama orang melayu yang cukup sensitif dengan adat yang dipelihara sekian lama yang kini telah pun rosak.
Sebenarnya dunia Melayu sekarang sudah hilang moralnya, mana taknya sekian lama Melayu teradab kini makin bertambah buruk semenjak kita diPERKENALKAN dengan perkataan LIWAT ni, mana taknya, Melayu semakin berani walaupun Mak Bapak semakin kecut bila sudah ada yang sampai berani merakamkan aksi mereka malah mempaparkan kepada GENARASI baru dalam laman-laman cycber malah mampu membangunkan BLOG AKSI sendiri.

Adaker kita sedar??? kajilah Pekara yang dibanggakan seseorang sehingga menjatuhkan Maruah bangsa sendiri, apapun kita juga perlu tahu yang kita kini berdepan dengan Melayu Berani... bukan pekara baik malah inilah yang merosakkan bangsa kita sendiri, Yang salah perlu kita hadapkan sebab ini tanggungan fardu kifayah sebagai seorang yang beragama Islam yang menuntut kebenaran.

Fikirlah sejenak bila seorang hamba Alllah yang bernama Saiful meletakan segala kesabaran dan kebenaran menuntuk haknya dengan menepikan celaan dari pembuatnya dan pengikut pencacainya, sekupang akan terus menyokong beliau sebagai seorang yang berani kerana dengan tindakkannya adalah menutup segala perbuatan yang merosakkan pemikiran rakyat dam menghuru harakan negara yang aman selama ini. semoga Allah memakbulkan kebenaran...

Allahuakbar...!!! Allahuakbar...!!! Allahuakabar...!!!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND