31 Mac, 2010

POLIS ANCAM KAMI! KATA NIZAR mengigil ketakutan... muahaha!

Kira-kira jam 10.30 pagi tadi kali ini Pakatan Rogol buat PC kat dewan Libray dalam Bangunan SUK, bukan apa rasanya bila Rakyat dah mula muak dan tidak respon lagi walaupun beriya-iya dema buat PC semalam di bangunan DAP semalam. mungkin ramai wartawan tak sanggup nak memijak bangunan DAP terasa jijik sebagai pengkhianat seperti mereka. Sebaliknya dema makin gabra bila tak ada cerita yang keluar memihak mereka walaupun susah payah buat sidang wartawan di bangunan mereka sendiri.

Nampaknya inilah agenda rakyat yang sedang dibawa oleh mereka:
1. Kehadiran pegawai Polis (20 orang dakwa Nizar) memeriksa mereka sebelum masuk ke Dewan pagi ini.
2. Tidak Setuju laluan diasingkan kepada dua pembangkang dan kerajaan negeri
3. Menuduh BN kejam kepada wartawan kerana tidak mengundang wartawan yang memang dinantikan mereka utk highlitekan babak-babak lakonan yang dirancangkan. walhalnya wartawan semua hadir tetapi ditempatkan di tempat pemerhati. ELOK JUGA DIASINGKAN SEBAB MUKA-MUKA YANG NAK MASUK TV DAN PAPER NI MEMANG SEMUA MENUNGGU PELUANG DENGAN WARTAWAN.
Sebaliknya dakwa nizar POLIS menjadikan seolah-olah negara huru hara terbalik pula, didalam dewan mereka pulak yang huru harakan dewan, macam-macam cara dan arkobatik seolah-olah dalam sarkis, tak salah ler kalau sekupangdua katakan macam sarkis atau zoo dan sebagai rakyat kita berhak tengok pertunjukan mereka-mereka.
Jadi sampai sekarang masih belum terjawab APAKAH AGENDA RAKYAT YANG DIBAWA OLEH PAKATAN RAKYAT DIDALAM SIDANG DUN PERAK.?

Bagi mereka yang tertanya-tanya apakah perjuangan pakatan rakyat  terhadap rakyat?  setakat ini sekupang cuma boleh jawab agenda rakyat yang dibawa adalah ... tak puas hati kena ikut laluan yang berlainan dengan kerajaan BN, tak puas hati kena diperiksa POLIS sebelum masuk, wartawan tak ada dengan mereka utk publish scene lawak mereka dan terakhirnya takdapat masuk TV dan Paper...muahaha

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahahhaa betoi kkk

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND