20 Februari, 2011

PAS HINA MUFTI DAN KELIRUKAN UMAT ISLAM.. KEPALANYA SI NIZAR!

Selepas Nizar malu di dalam Sidang Dun yang lalu bila dia KANTOI cuba mengheret sidang yang sepatutnya perbahaskan kemajuan rakyat dan negeri dengan isu ANCHAK bagi bertujuan memalukan Menteri Besar Perak DS Dr Zambry Abdul Kadir, dalam sidang tersebut Si Nizar ni kantoi apabila cubaan fitnah nya yang bertujuan memalukan Ds Dr Zambry seolah-olah mengamalkan amalan yang jauh tersesat dalam satu upacara menaik tiang seri (doa selamat membina rumah baru) yang dikelirukan dengan Kononnya melakukan upacara Anchak (upacara Menjamu Hantu/jin). Malah Mufti Perak selaku Ulama yang menjadi rujukan ummah yang memberi rujukan tiada sebarang kerja kurafat terhadapat majlis tersebut di pertikaikan oleh PAS malah memperlekehkan pendapat Ulama. Nauzubillah... tahuler komer esok bila ulama komer fitnah dan hina, balasan confirm dapat, cuma cepat lambat jer!!!

Tidak puas hati dengan Fitnah yang ta menjadi dan malu yang dapat, kisah majlis doa selamat naik rumah kata orang Perak kali ni di SPIN pulak oleh Bloggers-bloggers upahan yang baru-baru ni dihabuankan dengan RM 4 juta di Selangor. di tukar tajuk pulak dema kepada Anchak. bukan setakat itu sahaja, mungkin kekuatan rasuah yang dema dah dapat sampai sanggup menghina Mufi Ds Harussani dengan pertikaikan apa yang beliau perkatakan. Besar Sungguh Kuasa Rasuah pada Bloggers dema ni sampai pekara yang boleh membuat Umat Islam keliru dan berpecah belah lansung tidak diendahkan.(KLIK SINI). Malah siap buat risalah dan edarkan merata-rata.
Banyak benor ker rasuah sampai tergamak menyesatkan Bangsa sendiri dengan Fitnah dan hasad Keji Nizar ni? Bloggers upahan ni jelas ketara nampak hasil kerja yang seragam menandakan mendapat arahan dari somebody, Bloggers yang IKUT TELUNJUK atau BLOGGERS ANGGUK-ANGGUK ni kekadang bingung jugak, nampak sangat dah tak ada modal atau sumber bila mengunakan gambar yang sama dan jalan cerita yang sama dalam posting dema. Tapi nak uat macamana dah kalau jenis nya siangguk-angguk memanglah tak berani angkat muka apalagi kalau ada diantaranya yang terlalu banyak tertelan Kencing si Jubri! Jenis seperti ini adalah pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara, kalau di sesetengah negara Arab sendiri golongan yang menghina Ulama bakal berdepan hukuman yang amat berat sehingga membawa hukuman rejam sampai mati.Tapi disini PAS yang mengunakan Ugama demi kepentingan Hasrat haloba kuasa sampai sanggup bersengkongkol dengan Kafir harbik sanggup menjual Agama dan menyesat serta mengelirukan umat islam itu sendiri, malah menghina Ulama sudah menjadi ulam dema tanpa terfikir hukuman  yang telah dijanjikan. Berikut teman listkan bloggers haprak yang kenyang dengan upahan NICKojis dan Niza yang dibiayai oleh Bank ngangeh, kenyang ler komer!

BLOGGERS UPAHAN HAMPEH PAKATAN RUYUP






Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND