22 Julai, 2011

SABU KANTOI PECAH TEMBELANG : TERBUKTI PEMBOHONG DAN KAKI TEMBERANG

Nampaknya makin sebati PAS menjadi kegemaran MENIPU dan BERBOHONG bila Mat sabu Kantoi dengan tersiarnya VIDEO merakamkan kejadian sebenar. Sekupang dan Rakyat nampaknya tidak terkejut dengan Pecah Tembelang Mat Sabu ini. Sekarang pun dah berlambak AUTA yang direka-reka supaya membenci Kerajaan, Polis, UMNO, BN malah apa saja pekara atau isu yang baik akan diputar supaya menjadi Buruk, Hina , Keji dan macam-macam lagi lah. sekarang ni dah makin banyak menyampah terutama pekara yang tak masuk akal, bermula dari Ceramah Besar yang memang menjadi kesukaan PAS untuk menabur Fitnah, Pentas neraka ni dah tak letak sebarang etika atau peradaban untuk sesiapa saja nak kepentas jajni dapat menghasut RAKYAT membenci, No Rules ... Boleh guna HADIS / NAS, boleh Kafirkan orang Islam lain sekalipun datangnya dari mulut Kafir Harbik sendiri. nak tergelak pun ada sampai apa sahaja yang buruk semua salah UMNO! kucing kencing diatas Sofa pun salah UMNO? iskkk kesian bila tengok begini penyimpan sunnah Rasullulah SAW menaibkan Islam dan bangsa sendiri. kalau dibandingkan Ayah Pin pun tak macam ni menabur Fitnah.


Dengan tersiarnya video kejadian sebenar nampaknya PAS dan Pakatan Rakyat yang menjunjung AmBIG "A" terkedu sejenak. Nampaknya sedar atau tidak PAS dah ada keserasian atau kesamaan dengan sikap Si Jubri yang Berbohong. Rasanya dah mula berjangkit dan makin sebati. Memang Effective dengan tebukti banyak yang bohong mula di ada-adakan disetiap ceramah-ceramah malah siap boleh melakonkan Story Line semacam kehendak SiJubri dalam Story Board rancangan dia.
Polis langgar, polis kejam, polis lah segala-galanya yang jahat di taburkan disetiap ceramah menghasut. Kadang-kadang terfikir pulak bila menyalahkan POLIS sebaliknya kenapa tak salahkan diri sendiri yang gatai sangat nak berhimpun haram. Tak kan tahu risikonya. Tak kan di perhimpunan Haram Polis menunggu dengan kalungan Bunga untuk mereka dengan karpet Kuning sepanjang perjalanan menuju stadium merdeka? 
sekupang terfikir juga salah satu tuntutan Bersih membantah UNDI POS! kalau dikutkanyang mereka tentang semasa bersih tu bukankah POLIS yang menjadi Pengundi POS! Dah Baik la tu layanan dema kat Bershit. Kalau di ikutkan dema lah yang paling Marah kerana BerSHIT tak bagi dema mengundi... Apa Pasal pulak? Dema pun Rakyat juga, ada hak jugak!

1 ulasan:

UMNO PARTI PENJARA berkata...

Temberang tu temberang jugak








'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. Pemimpin BN mcm PUKIMAK. FUCK Wanita UMNO
http://blog1Malaysia.blogspot.com/

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND