03 Disember, 2011

BUKAN KALI PERTAMA (DI SG RAPAT. GOPENG) SI BANGKAI NGA KOMENG PERNAH CACI MB PERAK DAN FATWAKAN ORANG UMNO KAFIR SIPENTAS PAS!

Si BANGKAI NGA KOMENG caci Menteri Besar Perak Ds Zambry Kadir sebagai Hitam Matelik bukan kali pertama, malah dari tahun 2009-2010 dia dah caci dan mengelarkan Ds MB Perak sebagai HITAM METELIK! Lebih anjing lagi bila si bangkai ni turut keluarkan Fatwa dan di sahut  laungan Takbir oleh pencacai DAP yg tentunya kita tahu PAS dengan perjuangan menghancurkan Bangsa melayu itu sendiri, seperti biasa juga Di pentas Ceramah Perdana PAS tempat caci - maki, Fitnah - hina serta pergunakan islam si Bangkai ni dapat laluan.
Sekupang pernah posting malah siarkan rakaman Nga Komeng caci dan mengelarkan MB sebagai hitam matelik malah fatwa kafirkan oarng UMNO. Demi Tuhan teman dan beberapa rakan menyelinap masuk dan merakamkan ucapan beliau di pentas PAS yang terletak di GOPENG! bukan sekali bab ceramah maki hamun serta gunakan hadis dan nas serta menhuraikan ikut kepala bapak dia, malah paling keji dan bangsat Orang PAS yang bagi laluan dikebanyakan ceramah mereka. Video diatas adalah rakaman teman bila dia mengatakan Ds Zambry sebagai hitam Matelik malah bagai seorang ulama pujaan PAS dengan Fatwakan orang UMNO itu Kafir dan dia pula ulama paling tersohor mewajibkan PAS kena akur walaupun belum dikhatankan si Bangkai nie. Artikel ini pernah teman postkan pada laman blog teman sebelum nie (KLIK SINI ) bertarikh pada 23hb Julai 2010 jam 4.20 pagi
Begini senang dan mudah Dia Minta Maaf yang kononnya tak perasan tersebut dan tidak bermaksud menghina? Kepala toya lu! yang tahun 2009 - 2010 tu apa cerita, tak perasan jugak ker?  Memang Bangkai sikafir ni yg dijulang oleh PAS tukang ketawa bila dia memaki semacam puas hati bila Susah nak meyakinkan rakyat. Semata-mata menghalalkan cara serta kepuasan nafsu bila kecewa PAS tak mandapat tempat dihati rakyat! Demi menghalalkan cara sampai sanggup bersekutu dengan sifat dan amalan syaitan sebagai penderhaka kepada bangsa! Dah kalau begitu mudah mintak maaf dengan senyum perli adalah halal dan digalakkan dalam islam... maka bolehlah Orang lain mengharam jadahkan Tuan Guru, musyidol, serta semua pemimpin dema ker? Kita maki dan cacikan pemimpin mereka sesuka mulut kita nak sembur... Diharam jadahkan, di baruakan, dikimakkan, dibabikan atau apa-apa yang nak kita cercakan sesuka hati kita, lepas tu kita mintak maaf dan kata 'Nanti saya semak balik dengan tengok Video kalau saya ada mencaci, mungkin tak perasan kot'  lepas tu panggil Akhbar suruh orang kuat jumpa dan mintak maaf bagi pihak. Tak ker Haram Jadah punya orang. 
Habis tu macamana pulak yang datang mendengar dan bersembang di kedai-kedai kopi menyambung caci oleh Alfadil ustaz khalifah Nga Komeng? Bagaimana pulak bangsa melayu yang dah ko bangsat dan hina kan pulak? bagaimana hati rakyat yang marah dengan ucapan mencerca bangsa melayu sendiri? Bagaimana pulak dengan Pencacai yang taksub dan menjadikan rosak pemikiran bangsa melayu serta akidah islam?
Pada teman mohon maaf tu sebagai gimik jer! teman rasa bangsa tak boleh terima dengan mohon maaf beliau begini. nampaknya bukan minta maaf tetapi menyindir terutama mahu memperlihatkan betapa dia berjaya menghina bangsa melayu dan islam  dengan memperlihatkan betapa melayu itu memang bangsat dan pencacai bila dicontohkan Melayu Angguk seperti PAS dan PKR! kalau benarlah dia memohon maaf dan ucap dengan Jelas dan terang kenapa dia juga pernah menyebut perkataan Hitam metalik, haram jadah dan kafirkan umat islam lain, Apakah dia akan mengulangi kemaafan dalam isu ini di setiap pentas ceramah terutama PAS, bukan itu sahaja malah dia perlu bertanggung jawab meminta PAS supaya jangan eksplotasikan serta amat tidak di bolehkan dalam islam, mohon maaf disetiap ceramah sibangkai ini tak kira ler dimana-mana termasuk dalam tokong sendiri demi merasa kesal dengan tindakkan dan perbuatan nya seperti Anjing Kencing merata-rata. Teman tetap tak percaya dia ikhlas, kalau komer tak caya cer tengok nanti dipentas-pentas ceramah, sudah tentu dia pusing cakap malah kaum seharam jadah dia pulak yang akan mengulangi sifat haram jadah Alfadhil Alustaz merangkap ulama si bangkai yang tak potong kulup nie!

Opsss, Nak ucap tahniah dengan rakaman Video Si Nga haram jadah oleh Panglima Hitam @ pemimpin hadapan, akhirnya Rakyat tahu apa sebenarnya! Pesan Teman yop, TEMAN PAHAM MIKER TENTU ANGIN SEBAB MIKER YANG RAKAM TAPI SEBALIKNYA PK PULAK DAPAT NAMA, SIAP DI WAWARKAN DALAM BERITA TV LAGI HAHAHA... biorler yop, janji miker jangan jadi bloggers SUSU LEMBU PUNYA PASAL TETIBA NESTLE PULAK DAPAT NAMA! AHAK AHAK!!!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND