20 November, 2012

MULA DAH OPERA GAMPANG! PAS PULAK NAK JADI PM?

Pencacai ikut telunjuk aljubri, kencing lagi... hancin woo
PAS berfungsi sebagai pencacai dngan baik, mana tidaknya segala arahan kita dah tau datangnya dari mana, seperti biasa pencacai tegar nie jugak akan kencing merata lagi sebagai mana tok gurunya yang kencing berjalan. lagi pun apa ada pada Tuan Guru yang memimpin, tak kan kita tak tau sebelum nie command paling kuat dalam PAS datangnya dari luar macam AMBIGA, ANUAR malah dari DAP sendiri, bukan pelik dan memenag ramai yang dah tau sapa taukey pakatan rakyat yang sebenarnya

Sedang sibok si PAS persendakan kuasa Allah tetiba muncul pulak kononya Hadi pulak sebagai calon Perdana Menteri, pecah perut teman dengan harapan orang PAS yang nak jadikan hadi pulak sebagai PM sekalipun Nuar yang kuat benor mroyannya nak sesangat  jadi PM. paham ler kita untuk meredakan tekanan dengan segala kencing dema pada rakyat yang terbukti dema nie memang macam gampang jual segala agama dan peradaban demi nak jadi paling setia digelar pencacai Pakatan Roket!

Selagi PAS tak meletakan kerusi paling banyak dan mesti menang paling banyak dalam Pakatan Roket selagi ituler dema kena jadi pencacai dan lupakan pasal mimpi nak jadi PM, macamana nak jadi PM sedangkan PAS paling manoriti antara Pakatan Roket?

Macam lagu cukup-cukup sudah... jangan kencing merata lagi... idak ker dema perasan yang dema nie sebenarnya lembu, ingat semua rakyat boleh dilembukan ker? macamana pun Opera kalai nie nampaknya buatkan ramai yang jadikan macam maharaja lawak the siri, macam melihat cerita sekawan lembu yang berangan nak jadi harimau, sedangkan harimau yg tengah mengintai tak jauh mana. sembangnya setinggi langgit sebaliknya dua bijk telor tah hilang kemana! mana tidaknya... sehingga kini pun Lawyer OKU tegur dah boleh buat dema terkencing... ada akai nak jadi PM?


Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND