01 Februari, 2013

UMNO Murtad? PAS MAKIN SASAU, PRU 13 DAH BOLEH DITALKINKAN



Nampaknya makin PAS makin melalut, tak keruan, dah macam-macam isu dibongkarkan malah dah makin ramai yang mula tidak berminat, rata-rata antara yang menjadi penyokong dalam pelbagai aktiviti jalanan dan rusuhan diatas tiket kebangkitan Rakyat kononnya  memeperlihatkan kita semuda belasan tahun yanh dirosakkan akidahnya

Beberapa blogger juga sempat membuat kajian dengan PAS yang didapati bakal tumbang besar dalam PRU 13. Semuanya kerana rakyat sudah mula muak dengan keletah yang diilhamkan oleh anwar ibrahim dalam siri kebangkitan diatas jalan.

Terkini bila orang nombor dua  ustaz Nasa kini telah disingkirkan oleh PAS dek keran adia mengikut DS Najib ke Gaza? Adakah Gaza tu tempat berhibur seperti pusat lacuran di hadyai? Kenapa pula dia di singkirkan, apakah  PAS sepatutya bangga dengan beliau yang ke GAZA dengan PM? Sebaliknya kita juga tahu apa sahaja yang bertentang  dengan pakatan sudah tentu akan disanggah, tidak ada lagi merujuk kepada fekah atau dalam islam itu sendiri, malah makin kuat ketegasnnya sekali pun terpaksa melacurkan Islam itu sendiri

Apakah selepas ini aljub berani ke Gaza dan melaungkan kecaman atas taukeynya? Menunaikan haji pun dah kecut inikan nak bertegas melindungi Umat Islam kepada negara yang dia pernah katakan ' i do support all effort what israel do to protect their country' dia juga yang sering keluar negara memburukan Malaysia sendiri, dia juga mengajar umat islam makin kurang ajar dan lakukan kekerasan di setiap demo haram yang dijaja nya seluruh dunia melihat keburukan kononnya kezaliman pemerintah sedangkan dia sendiri yang ciptakan keganasan dan berakhir kononnya dialah HERO sebagai penyelamat?

Pada dasarnya sekalipun 100 ribu yang mampu dibawanya yang dari menghisap puting, berhinggus serta yang baru nak baligh mengundi berdemo diatas jalanraya sebenarnya tidak lansung tidak mengambarkan suara rakyat Malaysia yang berjumlah 38 juta sekarang, malah kalau mak dibandingkan dari 8 juta penggundi pun nampaknya tidak juga mencapai 1 % pun dari yg baligh menggundi... Mereka juga lupa yang setiap apa yg mereka lakukan sebenarnya menjadikan rakyat semakin muak dan pastinya akan mendapat balasan di PRU 13 nanti... Boleh dah! Dah boleh ditalkinkan! Takbir!!!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND