05 September, 2013

VIDEO MAKAN MAYAT PUAK AGHORI DI INDIA


Sebuah mazhab Hindu Aghori di India mempunyai ritual yang sangat mengerikan bahkan boleh dikatakan sebagai ritual biadab. Mazhab ini mempunyai ritual makan mayat manusia yang dibuang di sungai Gangga, perlu di ketahui Sungai Gangga adalah merupakan tempat untuk membuang Mayat untuk orang-orang miskin di India yang tidak mampu melakukan ritual pembakaran mayat kerana biayanya mahal. Mayat tersebut di ambil oleh mazhab Aghori kemudian di makan mentah-mentah oleh ahli Sekte tersebut. Mereka meyakini memakan mayat akan memberikan keabadian bagi mereka dan akan memberikan kekuatan ghaib.

Ketika melakukakan ritual ini mereka menaburkan abu pembakaran mayat ke tubuh mereka, ahli-ahli Kumpulan ini juga mempunyai kebiasaan mengenakan kalung dari tulang-tulang manusia. Menurut beberapa maklumat dari sumber yang di perolehi, Sekte ini selain makan bangkai manusia juga memakan kotoran dan minum air kencing bahkan melakukan hubungan sexsual dengan binatang


Dalam video ini anda akan melihat bagaimana salah seorang anggota Sekte Aghori melakukan ritual ini, jasad kaku tersebut dimakan mentah-mentah setelah sebelumnya mereka melakukan ritual tertentu.

Video ini tentu sangat mengerikan dan tidak sesuai bagi orang-orang yang sensitif.
          
Anda mungkin juga m

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND