02 Mac, 2011

DI MERLIMAU... A.I... KEMPEN HAK RAKYAT ATAU KES JUBORING!

Merah Muka nya, Angin satu badan, nampaknya PRK bagi A.I bukan tempat menegak HAK Rakyat! Belum Habis kes JUBORING yang di jeritkan merata-rata, Lawan Tetap LAWAN! itu kata nya, udah kalau nak lawan udah ler... sapa yang nak lawan? dia ker atau nak suruh jadi pencacai tolong lawan? Rakyat masih menunggu apa yang nak diceritakan soal pembangunan Rakyat, hak Rakyat. bukan nak dengar kes Juboring yang dah makin MUAK dan tak lalu nak dengar, PKR macam parti ygang perjuangkan kes Juboring ler pulak.A.I sampai tak boleh cover marah diatas pentas berceramah... mula-mula ingat pasal khentam Kerajaan... Rupernya marah Isu Bontot-membontoti, tanggal 9.3.2011 ni nampaknya telah matang untuk PRU boleh di adakan kembali, nampaknya dari mula sampai la nak ke PRU 13, sebagai pemimpin tertinggi dalam Pakatan Ruyup ni perjuangkan soal peribadi Isu menjuburi jer,mungkin akan bersambung lima tahun lagi jika dia ada tempat, jadi tak payah la rakyat nak kisahkan perjuangan HAK RAKYAT, Baik la cerita sepanjang zaman soal kes JUBOR ni, Teman cukup tertarik dengan salah satu video yang di siarkan oleh blog Panglima Siber terfikir teman isu jubor ni memang menjadikan makin kusut dan makin rosakan Moral bangsa menjadikan Agama semakin diheret dengan kancah Politik. 
Cuba kita renungkan pada sesiapa yang usia seabad, perkataan LIWAT ini tidak pernah timbul dalam kamus bahasa MELAYU sebelum ini, menyebutnya pun sudah merasa jijik apatah lagi menterjemahkannya, tapi semenjak isu ini menjadi Agenda perjuangan A.I dengan PKR dan sebagai Pemimpin Pembangkang Nom 1 nampaknya tidak dapat lagi kita nak menyorokan isu ini yang mencalarkan adat dan budaya sopan melayu. Kanak-kanak sekecil umor 8 tahun sudah mula bertanya kepada si Ayah atau Ibu... Apa itu LIWAT? berkerut Ibu bapa nak menjawabnya, mana taknya di dada akhbar, di kedai kopi, di surau, masjid, malah di kenduri kendara disebabkan LIWAT ni bertelagah sesama sendiri dalam Melayu. Tak tahula berapa lama lagi A.I nak drag dan lewatkan kes ini, mungkin 5, 10, 20, 30 atau bertahun-tahun kalau boleh didelaykan. nampaknya selagi itu Melayu terpaksa menanggung AIB sepanjang zaman oleh sebab satu kes LIWAT yang nak di bagitau satu malaya dan satu dunia. dari sini juga sekarang kita boleh tengok dan dengar macam-macam sepupu sepapat LIWAT yang makin menjadi popular... Orang Melayu pulak tu, di laman-laman lucah tidak ada segan silu nak tayang body, zina, malah sehingga keperingkat sekolah menularnya. Anak bangsa makin rosak dan berani, malah rakaman video lucah dirakam sendiri dan di terbitkan di youtube, blog, VCD sehingga ke merata-rata Hand phone anak-anak bangsa di simpan. Layak kah Pemimpin tertinggi ini? (klik sini persoalannya)
Apapun sekupang mendoakan selagi cepat Kes ini dapat berakhir kerana lagi lama menjadikan lagi AIB bangsa melayu di rendahkan moral oleh orang lain. Apa yang besor sangat KES ni, macamana pulak Kes Sama yang orang Awam di hadapkan ke makamah... dah lama pun belayor (hukum) atau di bebaskan. Ater ngaper yang sekor ni pulak memanjang postpone nyer? ... iskkk takat nie dulu, RASA LOYA dan nak MUNTAH pulak nyebut kesah HARAM JADAH nie!!! 

3 ulasan:

taipingcentral_harapan melayu berkata...

bro.. dia dah meroyan ler tu.. lama tak pekena kunyit.. hahahahahaha..

lost control leeeeeee.. gigil tak dapat benda tu.. kui kui kui...

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha ... mungkin juga telah beralih arah, geramkan UMNI tak selera, mana tau kat karpal atau LGE hehehe tu yg tengah ayat tu...

Tanpa Nama berkata...

aku mula-mula jadi percaya diinaya, tapi makin lama makin menyampah bila sikap dia semakin buruk. kerana kes liwat dia jadikan isu negara, tapi tah berapa banyak kes ini kalau orang awam yang buat dah lama masuk penjara dan kena hukum. sebab dia satu Malaysia jadi kelam kabut dan huru hara. anak aku pun dah pandai tanya maksud Liwat. merah muka aku nak menjawabnya, zaman bapak aku tak ada cerita busuk macam liwat ni yang nak orang sembang kat kedai kopi.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND