17 Mei, 2011

71 SAKSI? BERAPA LAMA MAU TANGGUH LAGI?

Rasanya KES nie cuba ditangguhkan lagi Sepuluh tahun kot? Gila apa sampai 71 saksi? macam biasa ler, semuanya nak lamakan selagi boleh bila si Kapal sink ni nak bawak semua saksi ni untuk penghujahan di Mahkamah nanti, Kenapa tak cukupkan 100 orang, bukan susah, bayor jer atau kutip merata jalan siapa yang sanggup, lagi pun kan ker banyak yang dah jadi Spesis angguk-angguk bila makin ramai yang dikenalpasti basah kuyup dek di kencing dengan Aljubri nie, kata dema kalau tertelan kencing nie lagi kuat angguknya. 
Kita tengok esok macamana dia nak kelentong kat makamah esok. dekat ceramah semua yang burok dan jahat itu  adalah UMNO. Sampai sakit perut makan kenduri pun UMNO jugak yang salah. Esok di makamah longgok ler nama UMNO, PM, Antantuya, Pandikutik, UMPRONO, APCO, Pak Lah Hababi dan macam-macam bahasa keji yang Pakatan Ronggeng reka kat makamah! iskkk dekat Rakyat boleh ler kelentong, dikencing buta-buta jer kat rakyat terutama pencacai nya PAS yang menjadi ejen tukang Fitnah. Teman akui juga pas ni pun udah pandai cari duit, kalau dulu jenuh diusung kantung-kantung melalak dengan kata selamatkan rakyat, Derma oii derma... hehehe, selamatkan rakyat ker tembolok komer?, tapi sekarang dah Advance sikit dema udah pandai panggil si BOB Lokman pulak buat macam expo ler katakan, boleh suruh orang meniaga macam pasar malam tu, besor sikit kutipnya nanti, gerai pun sapu, yang ramai datang pun boleh penuhkan kantung-kantung SELAMATKAN RAKYAT ... boleh tambah banyak lagi kantung baru. LEBAT tu... Masyukkk

Gamaknya banya modal dah keluar jadi kenaler si Jubri ni pegi bercuti luar negeri, bawak ler rakan-rakan yang kepala kecoh dimakamah semalam, bukan apa yop upah tenangkan hati sikit (bukan rasuah yop tapi upah), iskkkk komer ni, tak kan nak bawak orang rumah atau keluarga pulak. ini cerita orang lelaki ler! lagi pun yang paling tension siJubri dan tukang kecoh atau tukang jerit atau tukang melalak di makamah, bukan senang tebal muka nak menjerit kat makamah semua rakyat nampak dalam talivesyen tu... kalau tak spesis tebal muka ingat ada orang sanggup nak buat ker? Orang rumah dan keluarga Ok mana ada tension? tak caya tengok ler muka dema tu senyum memanjang bukan mencuka.
Kena berbangga yop! mungkin ini KES paling lama dalam DUNIA kot. kat negara lain mana ada lama macam nie! di Malaysia pun rasanya kes Rogol dan liwat ni dah beribu kot yang dah selesai malah dah habis hukuman pun ada, tapi yang ni Specail sikit. peguam nyer handei yop. belum apa-apa dah maklum 71 orang saksi. kata fitnah semata-mata... kata konspirasi... aleh-aleh ada berpuluh saksi, Berapa lama nak habis tu yop? iru tak masuk lagi saksi, tukang liwat, tertuduh, mangsa sampai la ke jaga gate yang akan dipanggil. kalau mamak cendol depan jalan nak ketempat ke pun dema akan panggil. yang penting kasi lambat selagi boleh... tu tak masuk MC, sakit, peguam punya hal... iskkk silap-silap benggali yang tengah HAUK di Wheel Chair... pun boleh Jalan dulu... hehehe da mutoi ka?  

1 ulasan:

Awanama berkata...

kihkih..ade mutoi la lu munyer cakap..tu makcik cleaner pn dia de panggil juge

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND