16 Mei, 2011

TAK MUSTAHIL! BAKAL ADA LAGI VIDEO LUCAH MALAYA! NUAR KAN DAH KANTOI!!!

LEKAT DAH wehhh!!! Disuruh membela diri, Pagi tadi makin kecoh dengan PENCACAI UPAHAN yang memenuhi di makamah, Perlu Tahu, ini untung nasib Pelaku bukan Berjuang BERANI kerana benar, jadi tak hairan lah RAKYAT dah cukup paham kenapa begitu ramai akan diUPAH ke Makamah hari ini untuk bikin kecoh. jadi disini jugak kita boleh lihat dalam Kaca TV muka-muka jebaung yang jadi pencacai dengan JELAS yang akan meyerongeng (istilah kera sumbang) sebab dapat masuk berita TV3 yang mereka sendiri dakwa Pembohong Besar! sebalknya dema peduli apa kalu sangkut atau belayornya tertuduh... hehehe yang penting kenyng dan Masyukkk... Tak sior teman kalau tak bersebab nak beriya-riya menyokong yang kita belum tahu salah ker tidak?
Teman memang tak heran dengan kejadian pagi nie, kan teman dah kata dari dulu lagi... 5hb Feb, 2010 lagi teman dah siarkan Artikel apa yg sijubri ni akan buat (KLIK). segalanya membuktikan, termasuk Utusan Malaysia yang mahu dihapuskan Pakatan Ronggeng nie, terbukti apa yang dilapor akhirnya dengan kehendak Tuhan LEKAT DAH! jadi kita kena tengok makin gebu kemerah-merahan muka sijubri ni yg akan menyalak dan menjerit macam orang sasau nanti, kompom. jangan lah pulak nanti nak bandingkan merah ke tidak muka kak One lak, mentang-mentang muka nya sikit ada putih lagi teruk yop, bukan merah dah tapi hitam kang.

Soal Video pulak menyusul lagi tu tak ambik kira, mintak sangat la Tuhan selamatkan negara dari di pimpin oleh pemimpin yang kalau kelakunya begini Nau'zubillah, pakat hancurlah negara... Mungkin sebab ramai yang dah minta kebenaran, macam-acam usaha, tah berapa ratus kali gamaknya doa melaknat dan mintak ditimpa bala dibacakan, tah berapa puluh stadium... (isk macam taakd Masjid) dema Sembahyang Hajat dah... tu tak masuk dalam berapa ribu ceramah Fitnah kat seluruh negara walaupun Islam tak galakan. Rasanya Tuhan dah beri kita sebagai Rakyat boleh melihat dan paham dengan takdirnya. Gedebuk... Nah engko... keluar Video. dulu Black and White ... dah keluar Colour lagi buat banyak yang terkedu bila kata tak jelas tetiba dah jadi cukup terang, dulu kata sendiri bikin... tetiba dah keluar banyak sudut atau angel lagi, tu belum keluar suara lagi... ada ker? entah ler yop, yang teman tahu Habis satu Malaysia jijik terpaksa menonton Video Lucah untuk Bukti disebabkan seorang yang main jalang. kalau dulu amat malu kalau dikatakan kaki Blue kalau tahu sekampung, tapi disebabkan mamat sekor ni habis rosak akidah orang-orang Islam hehehe... bukan bangsa MELAYU jer.  
Biorler akai panjang sikit yop, jangan ler nak berbalah pasal siapa yang buat tu benar atau palsu orangnya, pikirlah siapa yang memang merakamkan VIDEO tu, tu nasib baik ada Hamba Allah jumpa, kalau tak bukan ker bukti  bagi menundukan pelaku dalam video tu kalau dia jadi pemimpin. Teman dah cerita (KLIK) dulu lagi kan? Guna otak bukan lutut nak menjerit tak tentu pasal sampai sesama umat nak bertekak dan berperang, Rasullulah saw sendiri sedih dengan perpecahan umat Islam, Tak sapa yang menuduh tukang supply Doolly Made in China dlam video tu, tapi pakai ler otak dan jangan hidung untuk berfikir, Mana mau  Parti sendiri nak inaya BOSS BESAR? Mana mau Parti Islam pulak tukang dalang supply Amoi? Jadi siapa? Pikir ler jangan ler menjerit merata-rata jalan dan dimakamah. Memang komer ni tak cerdik memikior ker, memang ler kalau Marah tak boleh nak pikir yop, bertenang dan Fikir dengan baik. macam teman pernah katakan jugak... Member komer sorang lagi tu MEMANG HANDAL buat pilem dan cari pelakonnya (KLIK)... Lawa-lawa amoi nyer... bergetah yop, bukan satu atau dua drama yang dia buat, berlambak dalam You tube, semuanya amoi lawo-lawo yop... hehehe patutler dah makin ramai yang suka MADE IN CHINA!!! 

4 ulasan:

Awanama berkata...

sebelum kita nak buat tuduh pada seseorang kita tengok dulu diri kita dan keluarga kita ada kah kita ni mengikut surohan allahtaala kalau setakat kita sembahyang satu hari dua waktu tak payah la nak buat fitnah tambah dosa je saya tidak lah memehak mana-mana induvindu seseorang

Awanama berkata...

Orang yang beriman dan berpegang teguh kepada ajaran Islam tidak akan takut bersumpah menafikan sebarang tuduhan yang dilemparkan kepadanya kerani orang yang benar berani dan percaya kuasa ALLAH.

Awanama berkata...

Anon 9:36
Jelas lu yg buat contoh terbaik, menuduh orang dan menghina orang lain sepertimana macam yg lu cakap... lu pun tuduh orang macam lu punya sembahyang yang paling baik, lagi mau cakap serupa lu yang paling betul, lagi tuduh orang buat fitnah, lu apa cita, lagi mau belagak baik

Awanama berkata...

KALAU SAIFUL BERANI BERSUMPAH LAKNAT DIMASJID MALAH DI DEPAN KA'BAH SENDIRI, KENAPA PAS TIDAK AMBIL KIRA DENGAN APA YANG TELAH SAIFUL SANGGUP BUAT? BUKANKAH KA'BAH ITU KIBLAT BAGI SEMUA UMAT ISLAM, TIDAKAH TERBUKA HATI PENYOKONG DS AI MAHU MENILAI
BELIAU SENDIRI SEPATUTNYA PERLU BERANI KALAU BELIAU BENAR, APA SUKARNYA UNTUK MEMBUAT PEKARA YANG SAMA SEPERTI SAIFUL. BUKAN KAH IA DAPAT MENGHAPUSKAN PERBALAHAN SESAMA UMAT ISLAM KHUSUSNYA DI MALAYSIA
JADI TIDAK TIMBUL SOAL SIAPA YANG BENAR DAN SIAPA YANG MEMFITNAH, RIBUAN MENYOKONG SEHINGGA UMAT MAKIN KELIRU DAN BERTELAGAH SESAMA ISLAM. KEBENARAN PASTI AKAN WUJUD PERCAYALAH, SOLAT HAJAT AKAN DIMAKBULKAN SEBALIKNYA JIKA BELIAU BERSALAH TERIMALAH BALASANYA DARI ALLAH. INSYALLAH

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND