19 Mei, 2011

JANGAN LAYAN LAGI KERENAH SIJUBRI! SELESAI SEGERA!!!

Apa istimewanya si Jubri nie dan berapa lama lagi nak selesai, tumpukan kes dan selesaikan segera! Biarpun kes LIWAT maupun Kes Video Nuarporno Made in China semua nya selesaikan dengan segera, jangan layan lagi kerenah untuk melewat-lewatkan kes-kes beliau. Kes yang semacam ni yang lain dah lama selesainya dan belayornya menjalani hukum. Tak heran la pesalah yang menjalani hukum pun dah selesai dan bukan mustahil sekarang ni pun tengah duduk pekena teh sambil baca Kes Liwat yang tak sudah-sudah. kalau dia nak lengahkan lagi terus tanya pada rakyat setuju atau tidak. kalau tak setuju kasi jalan jangan tangguh lagi. Buat macamana ketegasan SAMAN, tak kira salah kalu, kasi saman, tak mau bayar Court hantar sama dia... jangan double standard sama dia dengan rakyat.
Sedar atau tidak Malaysia makin kotor, siJubri nie mengajar rakyat berkacap busuk dan kotor, pelbagai ayat dan perkataan yang direkanya... UMNO perasuah, UMNO peramapas harta rakyat, Najib altantuya, Pak lah hababi, UMNOprono, Umnongok,  dan bermacam-macam lagi, yang terbaru Najib Pandy kutty (anak babi) Memang berbeza kita dapati bila Rakyat yang menghormati masih lagi memanggil Datuk seri kepada siJubri nie walaupun telah diperlihatkan pelbagai masalah dan pekara buruk yang ditonjolkan si Jubri nie. Tapi haram jadah nie selamba jer nak gelar dan hina nama orang lain tak kira sapa saja sesedap mulut dia bercakap. nasibahnya rakyat sekarang pun sudah mula cakap sial macam sijubri nie, lihat jerler penyokong atau pecacai atau penelan kencing keramat nie berbahasa di ceramah, wall facebook, blog dan lain-lain. Bukan sekadar terhenti kat situ malah makin berani diatas flyer atau risalah sehingga dimasjid-masjid dan surau diedarkan supaya Rumah alah dijangkiti jijik pembawakan haram jadah sijubri nie

Rakyat juga adalah tanggungjawab sesebuah negara. kenapa nak birkan Kes jijik macam ni ditanguh lama-lama dengan lakunan sijubri dan tukang loyar berkerusi roda. TIADA ALASAN, kalau memanjang sakit kasi tukar lain loyar, ini belum bicara dah ada alasan sakit dan tak sehat, tarak nampak ka itu worang... dia sendiri pun sudah teruk, lagi mau kasi elok worang laen ka? Rakyat memang keliru kenapa begitu lambat kes semaca nie dek disebabkan suka benor menagguh. dalam rumah mula berlainan pendapat, dengan jiran dah malas nak sembang petang, dipejabat mula lain macam wusyar kat kengkawan, dalam persatuan pun dah berbalah cadangan.... semua dek kerana alkisah sijubri nie punya hal.
Kesannya juga mungkin kepada tanggapan rakyat kepada kerajaan, mana tak nya, dema mula bercakap kemana perginya kuasa untuk ini semua, seolah pandang ringan, kalau yang datang nak demonstrasi di makamah dan tak hormat peraturan atau undang-undang, tangkap jer sumbat dalam lokap, sapa suruh buat, tarak baca ka? bertambah sakit hati bila kepala Haram jadah ketua AMK dan ahli Parlimen Ampang   berdemonstrasi di makamah tempohari siap dengan menjerit Najib, Polis dan UMNO sebagai pandi kutty (anak Babi) (KLIK). Elok-elok esoknya selamba jer umum nak pergi bercuti luar negeri dengan sijubri nie, perghhh macam tak ada salah apa jer... Haram jadah ni macam nak bagi tau apa yang Polis boleh buat dan  biar semua tahu Polis takut pada dia kot? Dah terang satu malaya nampak dalam kaca talivesyen muka haram jadah ni leader kepada pencacai, kenapa kasi biar... 

Apapun Sekupang amat berharap jangan ada delay lagi... semakin banyak tangguh... akan semakin banyak kerosakan mental, Adab, saliturahim, perpaduan, kemakmuran, harta kerajaan (demonstrasi) dan banyak lagi. KENA TEGAS dan jangan bagi muka, jangan sampai rakyat mula membandingkan apa lebih dan  begitu istimewanya siJubri ni,  

LAGI APA MAU TANGGUH SAMA DIA?
Harga marang manyak cepat naik... kinapa Sijubri manyak slow dan tangguh.  
Moto talak lodtek pun kita manyak takut Polis, tapi Jubli talak takut ma...
lagi lama kasi ini court celita... lagi musuk negala
satu dunia sutat tau ma, 
Ini cilaka sutat kasi kotok Malaysia... 
Lamai sutat pandai cakap musyuk ma...  kicik budak pun sutat tau!!!  
Atak mutut ... talak mutut... wa bukan kaki muntut ma!!!
Kahak ptuiiiii... Aluar Aljubli panly kut ti ma!!!

Hehehe.... yang ni korang sendiri translate ler... teman pun tak berapa paham Apek nie

4 ulasan:

PAS Tulen berkata...

Undi PAS dapat pahala. Syukur alhamdulillah.

PAS Tulen berkata...

Undi PAS dapat pahala. Syukur alhamdulillah.

http://www.youtube.com/watch?v=J1_VVwlxIck&feature=player_embedded&t=225

Awanama berkata...

Lu apa barang kecoh bro... Undi PAS keneraka la jawabnya, sesatkan umat islam. dalam ini cerita tak sngkut paut pun pasal PAS lu lalok ka?

Awanama berkata...

SEASAT MEMANG DAH JAUH SESAT MANGKUK AYUN NIE, KENA SURUH DIA PI BERUBAT KALAU TAK SKIT KUAT LAGI NI BOLEH MENJANGKIT KAT LAIN. HAPRAK PAS SEBAB ORANG ISLAM BOLEH MASUK SYURGA KA?

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND