20 Mac, 2012

ANWAR : SUDAH ADA SENARAI? BUKAN CALON PRU, TAPI YG TELAH DIBALUN SEDAP!!!




Ingatkan senarai calon Pakatan Rakyat untuk PRU 13 ? Rupanya senarai Mangsa balun sedap oleh sijubri ni yang dimaksudkan oleh BEKAS kawan karib atau kamcing mautnya satu ketika dulu, Adoi.. Nampaknya bakal banyak lagi ler cerita dan gambar bakal ditonton lagi oleh Rakyat, nampaknya teman dah salah teka, ingatkan sepanjang PRU 12 hingga nak sampai ke PRU 13 Anwar dan PR ditamu dengan Ceramah sepanjang masa walaupun tak ada pun dalam Manifesto dema.

Rupanya bukan dimuakkan dengan ceramah jer, dema pun ada susunan rancangan yang baik, lepas buat rakyat makin pekak dan bingai dengan Ceramah sepanjang masa sekarang tiba masa paling dinantikan, kali ini bukan pakai jerit suara tapi kasi lu olang tengok gambar ma! Ini celita ha manyak syok ma, aji pun muleh tengok ma, mukan satu wolang... Manyak choice ma, manyak syok wooo... Seperti pendedahan oleh Nalakurapan dalam sidang Akhbarnya...


Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP), Datuk S. Nallakarupan yang pernah menjadi rakan karib Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi mendakwa bahawa pemimpin politik itu tidak layak untuk memimpin negara.

Bercakap pada sidang akhbar di sini, beliau menyatakan rasa terkilan mengapa pakatan pembangkang boleh menerima Anwar sebagai ketua pembangkang. Anwar tak boleh tipu rakyat kerana saya akan dedahkan perempuan-perempuan yang tidur dengan dia, kata Nalla.

"Dia (Anwar) hanya pergi ke sana sini cerita (orang bahawa) Barisan Nasional (BN) dan UMNO tidak baik. Itu sahaja yang dia cakap. Dia ingat dia baik ka.....nanti saya buka cerita malu dia',kata Nalla lagi.

"(Tetapi) Perdana Menteri sekarang sangat berani, sangat ikhlas dan beliau melakukan yang terbaik untuk rakyat. Kita perlu Perdana Menteri (yang sedemikian) untuk negara. Saya pun malu dengan Perdana Menteri sebab dulu saya sokong Anwar Ibrahim.

"Ini kali pertama beliau menghadapi pilihan raya umum selepas menjadi Perdana Menteri. Rakyat mesti memberi peluang kepada beliau," katanya

'Saya cabar Anwar saman saya jika dia berani', kata Nalla lagi.

Nampaknya memang cabaran oleh Nalla supaya Anwar sebagai jantan 'with balls' supaya saman beliau mungkin beranggapan kehebatan telahpun terbukti apabila komer dah nampak kegagahan membalun any type as long as he like kot!

Sekupang nak tengok macamana penyokong kuat gay kali ini nak memanipulasi isu ni pulak, sijub ni pun tak reti- reti bawak kler buat parti Can I pok u sebagai membalas jasa mereka yang sanggup bermatian untuknya...

Hehehe... Bila gamaknya THE RETURN BALUN MADE IN THAILAND NAK KELUAR NIE? Dengornya hebat bro. Kegagahan terserlah bila kata dema dia belasah dua orang sekali wooo! Komer pakat perhatikan betuo- betui kot boleh nampak halkum yang kena balun... Hehehe

Ishhhh komer kalau nak berduit, inilah masanya pakat taruk iklan jual ubat kuat, itulah rahsia kenapa blog-blog PR, Harukah, Suara keadilun Syaitan dan geng seangkatan banyak iklan ubat kuat semenjak ada celita baik pasal king dema hebat membalun... Moncah dema yop!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Blogg Video :
http://aed280e5.allanalpass.com
http://xaijo.com/land?new-dq.html
http://blog.erolove.in/?new-vk.html
http://amateur.erolove.in/pageqy.html

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND