15 Mac, 2012

PENANG HEBAT! PAS SEPATUTNYA MELAWAT NEGERI SAHABAT KHALIFAH & MENCONTOHINYA



PENANG MEMANG HEBAT DI BAWAH PERINTAH KHALIFAH AL GUAN ENG, PAS adalah rakan yang paling pertahankan LGE sebagai taraf Khalifah! Sudah tiba masanya idak ke Komer nak ke penang buat LAWATAN SAMBIL BELAJAR, sedikit sebanyak boleh juga di praktik di Kelantan ikut Cara pentabiran Khalifah LGE yang  komer angkat dan pertahankan kemuliaan dan ahklak LGE yang disama tarafkan dengan Khalifah
PENANG HEBAT... TAHNIAH KHALIFAH LGE, PAS TENTU CEMBURU

Adakah PAS berani menegur atau setakat boleh angguk jer bila disuruh, kompom PAS termasuk Tuan Guru Nik Aziz tak kan berani angkat muka apatah lagi nak menasihat dan melarang Khalifah Guan Eng. Berani ker TGNA? Kalau tak berani teman bagi cadangan:

Cer Suruh Komando taik Kucing dan unit Amal yang berani sangat berDEMOnstrasi dijalanan, kan siap berani berguling atas jalan menghalang perjalanan Sultan dan Raja Muda di Perak, berani lawan FRU di BERShit anjuran AmBIG "A" kerana membuktikan memang komer BERANI benor dan bukan PENCACAI yang dikerahkan supaya Dunia boleh tengok Negara MACAM huru hara bila MASUK TV DUNIA.
Kenapa tak suruh DEMA ni pegi ke Penang kasi tau la ' Aiyaaa taukeh ! lu kasi lespek la sama PAS mau kasi HUDUD dalam ini NEGALA' bagi tau dema PAS kan satu satunya parti yang boleh kompomkan ahli masuk SYURGA. Tak kan jihad dan berani untuk AMBIGA jer? Apa kata pulak TGNA nanti kalau di soal mu balik nanti... SAPAO HOK BENAR TUE GURU DER MURSIDO DALE PAS NI? DIO KO AMBO?

Apapun memang patut ler komer memang patutv melawat Penang di bawah pemerintahan Al Khalifah Agungan komer, setidak-tidaknya mencontohi beberapa kemajuan di Penang yang sekarang ni makin banyak orang yang perkatakan PENANG memang HEBAT!!! setidak-tidaknya TAHNIAH untuk Khalifah yang komer Agungkan, pakat ramai-ramai pi tengok PESTA di majlis HEBAT PENANG ni dan macam Biasaler... kan komer selalu suka sangat bila Kafir baca Hadis dan Nas disusuli laungan TAKBIR!!!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND