22 Jun, 2012

ANTARA COKLAT DAN MAHKAMAH

Mintak Ampun dan Maaf wahai anakanda dan isteri. kali nie teman terpaksa meninggalkan Pulau Langkawi dengan tangan yang kosong, takda Coklat dan Gula-gula, seawal pagi bertolak dengan Feri yang pertama nampaknya telahan teman memang silap sebab tak ada yang nak bukak gerai yg menjual kebanyakanbarangan yang dah tentu menjadi Wajib sebagai buah tangan.

Sebaik mendapat Berita tentang teman kena ke Makamah Tinggi Ipoh mengenai Kes Saman Nga terhadap teman, jadi teman terpaksa bergegas pulang ke Ipoh, yang agak mengecewakan teman bila kali nie seorang ayah pulang dengan tangan kosong, tak ada coklat dan buah tangan untuk yang menanti, apa boleh buat terpaksa bergegas dan melupakan segala yang disenaraikan dalam kepala.

Teman dimaklumkan Oleh Peguam kena hadir di Makamah Tinggi Ipoh ajm 2.30 petang. dah berapa kali congakjam perjalanan dan cuba cari kalau ada cara yang membolehkan teman dapatkan buah tangan yang nak dibawa pulang, takda rezeki nampaknya, Nampaknya terpaksa teman tinggalkan Langkawi nie dengan tangan yang kosong

Sorry son and my Daughters...

1 ulasan:

Kinta Menjerit berkata...

Apa citerr kat mahkamah tu chip, ada bahan boleh. Kami balun si DAP haram jadah tu

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND