02 Jun, 2012

PAS DAKWA BERSIH BOLEH BAWA NAJIB KE SYURGA


AMARAN KERAS : ADMIN TIDAK AKAN BERTANGGUNG JAWAB KEATAS SEMUA KEROSAKAN MENTAL, KEROSAKAN AKHLAK, FIKIRAN JADI KACAU, TIMBUL HASRAT MEMBENCI, TAKSUB, BERDENGKI SESAMA SENDIRI DAN BERFIKIRAN SONSANG BILA ANDA MEMBACA PADA GAMBAR AKHBAR HARAKAH SEPERTI DIATAS.

MEMANG NAMPAKNYA AYAH PIN PUN TAK SEHEBAT PAS DAN HARAKAH, KALAU AYAH PIN JANJIKAN KERAJAAN LANGIT, PAS LAGI HEBAT JANJIKAN SYURGA UNTUK NAJIB DENGAN HANYA SOKONG DAN IKUT BERSIH TAJAAN OLEH YAHUDI.

Nampaknya acaman kepada umat islam di negara nie, bukan lagi parti politik sebaliknya lebih teruk dari ajaran sesat, dengan JOIN PAS syurga boleh booking, dengan baca harakah boleh ker anda syahid, makin teruk bila PAS dan Harakah makin menyeleweng dari tujuan asal parti politik kini dah jadi macam ajaran sesat, apakah nanti nik ajih akan dijulang sebagai antara yang akan memimpin ahli parti kesyurga?

Hukum hakam agama nampaknya boleh ditokok tambah mengikut kesesuaian, apakah kalau menjadi ahli PAS merupakan confirm ahli syurga? Bukan setakat itu sahaja malah sesiapa sahaja yang menjadi Ahli PAS nampaknya seolah orang yang paling warak, dalam meyebut kenyataan berhubungan dengan ajaran islam, Ahli PAS bebas menafsir dan mengadakan hukum atau fatwa ikut pandangan sendiri yang nampaknya seakrang golongan ini seolah mencabar Mufti yang dipertanggung jawabkan terhadap hal ehwal ugama Islam

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND