07 Jun, 2010

ISRAEL DAN ANWAR... SAMA SAJER!

Diketika kita dikejutkan oleh SIHARAM JADAH .. ISRAEL YANG MENGHALANG KEMASUKAN BANTUAN KEMANUSIAAN, si NUAR pula seiring ISRAEL punya halabo kuasa masih nak jadi PERDANA MENTERI DENGA umpan DAP yang akan di TAWARKAN  sebagai Assistant nya!

Puak juak yang menjadi si ANGGUK-ANGGUK begitu besar kembangnya hidung memasang cita-cita berhayal kononya akan dapat memerintah Malaysia. Apa tidak ada lagikah Haram jadah yang nak diangkat selain sekutunya, kita pun maklum berapa kerat sangat Parti Kencing Rakyat yang nak jadi Ketua kepada Pembangkang. PAS semakin terheret di buat Anuar seolah mereka tetap setuju apa saja yang akan keluar dari mulut anuar. kalau iya... pasti iyalah... kalau tidak ... jangan melawan, kena geleng-geleng tanda setuju

Disaat kita sedang marah dengan sikap Israel yang betul-betul kurang hajar...menyekat bantuan kemanusiaan,  Anuar pula tak mahu ketinggalan menyamai kerakusan dan haloba mahu menjadi Perdana Menteri sehingga siap menawarkan DAP kedudukan NEXT TO HIM, malah kalau di;lihat berapa kerat sangatkah Parti Kencing Rakyat ini yang ada... tentulah tercorot! Habis macamana pula nak jadi ketua Pembangkang?  Sikap nya sama naik dengan Israel yang kini dikecam Dunia, paling haloba Menjadi Perdana Menteri keutamaan walaupun Kisah Israel yang mengganas lansung tidak ada dalam pemikirannya, itu belum jadi PM kalau jadi apakah gamaknya yang dia kan buat, oooo...errrr kita  tunggu dan lihat oooo errrr... gagapler jawabnya, macamana nak jawab sedangkan itulah sumbernya yang menjanakan dia untuk segala huru hara di Malaysia tercinta ini.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MEMANG BETUL APA YANG HANG DOK HABAK!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND