07 Jun, 2010

BERANIKAH ANUWAR MENGETUAI MISI KE GAZA ATAU SETAKAT BERLAKON HERO JALANAN UTK PUBLISITI?

MENJADI PERSOALAN SEKARANG... Adakah Anuar berani bersuara malah mengetui misi ke GAZA yang kita tahu ISRAEL dengan nya memang cukup akrab, Setakat nak glamour diatas jalan boleh lerrr... cuba ler betul-betul tunjukan perjuangan yang sudah sepakat dengan PAS ter utamanya yang kononya nak menubuhkan sebuah Negara Islam,
buat sembang kedai kopi boleh ler, bukan apa semua orang dah cukup paham dan tahu apa yang sebenarnya Anuar Dan Zionis punya hubungan, kalau dia rasa nak buktikan pada dunia bukan malaya jer! Masa ni ler Haram jadah ni tunjuk ler Bukti, lagi pun boleh ler MR REVERSE SHOT ni buat lakonan dunia seolah-olah pemimpin kencing rakyat ni jadi WORLD HERO yang boleh menembus terus ke Gaza menghantar bantuan, walaupun semua dah tahu memang dia sekutu kuat dengan zionis al HARAM JADAH Yahudi nie. sekurang-kurang nya biarler satu dunia boleh kena kencing dengan dia. lagi pun dia kan ada penyokong siangguk-angguk.. macamana pun teman nak tabik spring engan GAP atau anti anuar yang buat pendedahan diblognya, kena baca ler kalau nak tahu klik jer sini , perghhhh memang power bro! pendedahan terhadap sebenarnya HARAM JADAH NIE! ketahuilah sebenarnya siapa yang di sebaliknyanya dan ketahui disebalik nama RACHEL CORRIE yang menjadikan hangat dimulut semua. ikutilah kisah sebenarnya perjuangan nya dan bezakanlah dengan haram jadah nuar yang menjual bangsa! sekutu Israel
Kepada rombongan Menteri Besar Dr Zambry Kadir yang akan ke Indonesia minggu depan teman ucapkan selamat pergi dan balik... Moga lebih banyak yang kita boleh pelajari dan menilaikan kemanusiaan, pada Pro Melayu... hahaha kalau nak laporan penuhnya kunjungi lah blog PARPU muahahaha!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha aku yang tak dapat tahan bila engko sebut laporan mamak parpu tu wekekekekeke

Wake UP! berkata...

Mamak yang berjiwa Melayu dan Islam lebih dihargai dari mamak macam Anwar Ibrahim dan KJ yang berjiwa Yahudi.

Anwar dan KJ berkokok kuat setelah berita sukarelawan Gaza mati ditembak Israel. Podah cit...

Lies by the Israeli terrorists.

man gobok berkata...

elok juga kalau si anwar ibrahim ni pegi biar satu dunia tahu siapa dia sebenar?

wak parjo berkata...

JAHANAM ISRAEL! ELOK SANGAT KALAU ANWAR JADI LEADER KE GAZA, BOLEH JUGA KITA TENGOK MACAMANA DIA DENGAN ISRAEL, BIAR SATU MALAYSIA TENGOK MACAMANA PULAK DIA DI PENTAS HOLLYOOD ATAU DUNIA. LAGI PUN KALAU KENA ATTACK KAN SYAHID KEH KEH KEH, TAPI DIA NI NAK DISAMBUT JUGA KE KALAU BALIK DENGAN SELAMAT!

HIDUP KJ berkata...

Hehehehehe sakit perut aku bila dengar Anwar nak jadi leader ke GAZA!
Kenapa tak suruh Brader Kit Siang pulak sebagai PIlot Kapal Bantuan ISRAEL yang mereka khususnya Anwar sendiri boleh bawa balik Upahan Israel untuk menghuru-harakan Malaysia!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND