08 Jun, 2010

Assalamualaikum Semua! Teman di minta oleh sahabat teman untuk membantu mencari seseorang. Melihat dari gambar anak gadis yang berusia 16 tahun ini tersentuh juga bila merasakan apa yang dirasakan oleh kedua ibu bapanya, apapun saya amat berharap rakan-rakan lain terutama yang bersama saya... dapat membantu mempamirkan wajah dan butiran NUR NURULHANIS BINTI AHMAD (16TH) KP: 940727-08-6184 yang beralamat di 1410 Jalan Panglima, Assam Kumbang, 34000, Taiping, Perak.
Beliau dikatakan terakhir bersama dengan MUHAMMAD RIZWAN BIN ABDUL RASHID, KP: 871013-02-5105, Berumur 23 tahun dengan menaiki Motosikal jenis Yamaha LAGENDA 110cc yang bernombor AHB 4485 Berwarna hitam dengan stiker jalur berwarna Orange.

Kepada sesiapa yang ada terlihat mereka ini sila hubungi
1. HAJI KENEK (bapa)  012-5231787 
2. CIF INSPEKTOR FAIZAL  019-5572999 
atau Balai Polis Yang berdekatan

Saya berharap kepada kedua-dua yang sedang dicari, berfikirlah dengan baik, hubungilah keluarga masing-masing dan selesaikan dengan baik, kita punya ibubapa, walau apapun sekali yang tersimpul ... leraikan lah dengan baik. berfikirlah dengan waras setakat mana mahu melarikan diri...

4 ulasan:

Suka Hati bapak aku berkata...

kalau gua dapat mamat ni memang hancur lu! apa lu ingat suka hati bapak lu dok angkut minah 6 sebat sesuka lu?
gua bagi ingat sama lu... hantar balik anak dara orang sebelum lu ada ingat buat suka hati lu!

Unknown berkata...

salam sekupang 2 saya mendokan pencarian saudara berjaya hendaknya, satu usaha murni

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum Sekupang Dua, saya juga berharap NURNURULHANIS akan dapat ditemui,

Kepada Mohd Rizwan saya berharap berfikir secara baik, tiada gunanya perbuatan melarikan anak orang tiada kesudahan, kembali lah semula , pulangkan NURULHANIS kepada keluarganya semula.

SAYANG SALMAH

Tanpa Nama berkata...

Tahniah uncle!
Tuhan saja dapat membalas segala usaha uncle membantu pencarian Nur Nurulhanis, Puteri berharap blogger-blogger lain akan mengikut jejak Uncle Sekupangduas agar dapat membantu mereka yang dalam kesusahan terutamanya Para Bloggers yang dikenali ramai.
Assalamualaikum

Puteri@yahoomail

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND