21 Jun, 2010

PKR HAMPIR MUSANAH! NIZAR DIMANA?

Satelah kita mendengar KESHVINDER, Adun Malim Nawar menyertai bebas meninggalkan DAP selepas YB Hee Yit Fong. Pakatan Ranjau makin parah dan rasanya akan tumbang billa-bila masa bukan satu tekaan.
Dalam kemelut yang begitu kritikal dalam Pakatan Rakyat dengan isu-isu terkini termasuk diperingkat Kepimpinan Parti seperti Anwar yang tidak dapat lari lagi dari KES LIWAT nya, Karpal pulak menyanggah Tian Cua seolah kelayakan nya sebagai Ahli Parlimen Tangga Batu dan Pas dengan cadangan Nik Aziz sebagai penganti Anwar.
Teman macam tak percaya kemelut ni begitu senyap di diamkan, Dema nie bila ada masaalah kronik mula ler senyap macam semut yang berjalan malam diatas pasir hitam, bila tak sapa yang mengendahkan cerita mula mengarut di peringkat dalaman, mana taknya bila dema senyap macam-macam cerita BN mula kedengaran, apataknya! kebetulan Mesyuarat UMNO yg sedang berlansung menjadi cerita utama dema\, bukan susah sangat pada dema yang memang kita tahu benor suka sangat menjadi Haram Jadah menambah nokok cerita supaya panas di pekaborkan. Memang sikap dema yang suka sangat bizi bodi memorak perandakan BN terutamanya UMNO. Yang peliknya bila UMNO bermesyuarat dema pulak yang beriya sibuk memanjang tapi bila dema pula yg bermesyuarat tak pulak kita nak ikut perangai haram jadah dema.

Dalam masa yang sama kita sudah lupa dengan pencetus Hero bollywood Mr Nizar dan Munir orang kuatnya yang satu ketika dulu tak senang tidor kalau muka dema tak masuk paper atau kaca TV. Mungkin banyak yang tak tahu! senyap jer dema nie! kenapa  yer? jangan terkejut kalau dema duduk diam sekarang ni sebenornya bertenang dengan RUMAH baru masing-masing, kalau komer nak tahu harganya berjuta tuuuu!!! memang layan ler dema yang memang bertenang dan mungkin tengah sibuk sekarang nengok Piala Dunia dengan TV sebesor almari dapor sambil gelak melihat gelagat Orang Politik yang masih bersuara memperjuangkan Nasib Rakyat! PEDULI APA ... LANTAK KOMER LERRR!
Insyallah teman sedang menunggu gambor Rumah nyer si Haram jadah ni utk kita lihat sendiri, pada yang memang menjadi pencacai Nizar dan dikenali kumpulan angguk-angguk nie tak kan tengok dan dengor saja pegi ler tumpang tengok Bola, merasa juga kopi pahit dia, tak kan duduk sajer tak nak merasa ker duit datang dari langit ibarat ZAM ZAM ALA KAZAM... DATANG LER JIN ALADIN MEMBANTU hehehe teman tak sanggup!

2 ulasan:

yop bera berkata...

agak-agaknya kalau kita buat rumah yang berjuta-juta dema ni macam dema kata hak rakyat, marah tak dema?

NASI KANDAK berkata...

SALAM BRO AKHIRNYA NIZAR TELAH MERAIH KEKAYAAN DAN KATA PEGI JAHANAM PADA RAKYAT YANG KENA TIPU HIDUP-HIDUP SI GAMPANG NIE!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND