31 Ogos, 2012

KAHAK PTUIII!!! MACAM GAMPANG!


Pagi tadi sahabat teman inbox teman di FB, tolong wawarkan yang kampung kita nie (kampung kuala pari) dah ada zone wifi free, jadi secara kebetulan menara masjid dijadikan tempat gelombang wifi ataupun rauter bagi sesapa sahaja yang nak gunakan wifi FREE web kampung, usaha juga sedang dijalankan untuk buat seluruh kampung di kampung kuala pari termasuk tengah dan hilir
difahamkan dikampung kuala pari hilir ditangguhkan sementara kerana surau sedang dirobohkan dan sedang dibina baru yang dijangka siap sebelum Aidil Adha, teman diberitahu ada hamba Allah yang donetkan surau baru bagi kuala pari hilir, kebetulan teman ada sedikit urusan disini jadi teman bercadang nak buat posting di masjid nie dengan guna kemudahan wifi yang ada... terbaik teman jumaat disini dulu tapi yang paling teman getek tengok bila ada pulak kertas kecik ni di letakan di pintu Masjid

sapa dia ni, pembohong besar dan kuat meroyan yang nak bagi tazkirah, sudah-Sudah ler kencingkan orang merata, hari nie sapa dia nak bagi tazkirah kat sini, kawasannie memang tak ada pun cawangan Pas  kat sini, untu pengetahuan beberapa ahli PAS kat sni sebelum ini memang jadu hantu macam dema kata tu... maksud teman penggundi HANTU... memang tidak dapat di sangkal sebab memang temankenal sangat orang kampung disini yang di import ke dun Sg Rapat, Gopeng, dema ni megundi di dun sg rapat utk Radhi Zainol yang bertanding menentang Yb Hamidah, apatah lagi ini la orang yang menentang pembinaan sekolah agama rakyat di taman pegoh sebelum nie dengan sekutu bapak cacaian nha si Lim Buncit par Gopeng. jadi sekampung dah tau sapa yang sebenarnya pengkhianat kampung

Dah kalau undi tempat orang, jadi jangan banyak cakap pasal kampung wei! lu tarak hak mau pertikaikan kampung kalau dah mengundi pun bukan di kampung, 
Surat jemputan yag ditaruh kat masjid nie buat banyak yang bersunggut, sapa nizar nie kat kampung, apapasal pulak kita bagi dia ruang sedangkan kita tau dia memang pengkhianat kepada bangsa agama yang kuat meroyan... boleh ker yang kuat menipu nie nak nasihatkan orang lain jangan menipu... Apa pun teman paham dan sahabat teman sendiri kata dari siak hingga yang tertinggi jawatannya di Masjid kampung nie memang ada beberapa kerat dema orang Pas, jadi dema ler punya kerja...

Macamana pun teman nak ucap tahniah bagi penduduk kampung nie, nampaknya seorang pun tak nak ambik keratan nie sebab bila ternampak muka si Meroyan nie semua memang pakat getek dan menyampah, mungkin di pasir panjang boleh ler di kencing merata, tapi kat sini sori ler yop, pakat miker ni  elok bebenor buat ceramah kat tokong dan kuil, kan belambak kat Dun menglembu, Jelapang dan tronoh, dah kalau itu yang miker bangga kan elok ler miker ikut keling merata... 



surau kampung sebelum dirobohkan

1 ulasan:

Awanama berkata...

Bodoh tak pencacai ni, apahal lu bising kat UMNO, kenaoa PAS lu tak kasi taro, lu memang Macam cibai takattunjuk kat UMNO lu berani Lah tapi kalau Karpal Sink sound lu hilang butuh lu, elok la lu pakat cuci dan jilat jubor benggali cacat yang lu takut tu

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND