15 Oktober, 2009

BILA UMNO BERSIDANG...bloggers PR yang PANAS BONTOT!

Sempat teman round sekejap bloggers PR yang begitu panas bontot mungkin angin satu badan bila isu bagan pinang masih tertampal didahi dema yang malu satu kampung macam jalan telanjang, kesian juga bila BN sebelum ni boleh terima kekalahan dengan tenang, TERFIKIR JUGA KENAPA DEMA MEREPEK BILA KALAH... TAK BOLEH TERIA LANSUNG TAKDIR ALLAH SWT.

Yang paling pelik sigila meroyan tba-tiba salahkan rakyat Bagan Pinang ... rakyat rasuah! Apa pun yang sibajang terhempas NIZAR ni yaang tang mana sakit benor hatinya macam dia pulak yang kena lutu (lipat) samapi ditemas dahinya. sudah ler tu nizar jaga jer ngah dan ngeh miker tu usahler meroyan membusukan nama orang perak jer!

Geli hati bila teman baca sijanggut songsang, blog alhusynn ni tetiba jer melompat tak tentu pasal macam kera kena belacan dan dibagi bunga, sabor ler yop kenapa pulak mikerni, sebab kalah tak dapat elaun tambahan dari sinuar ker... mua hahaha, bukan main dia mengata orang-orang yang hadir ke MESYUARAT AGUNG UMNO MACAM pengkianat bangsa yang tak tahu malu atau dia yang sebenornya meroyan ikut sinizar yang ngangeh
apapun sekupang rasa berbangga ..lantakler si HARAM JADAH TU bior ler dia redakan sikit moodnya jangan sampai disebabkan tak dapat dari nga ngeh panas hati dan balun ana bini yang jadi mangsa,

disini lebih bererti bila teman dapat duduk semeja dengan PANGLIMA, GOMO (sori bro tak sempat singgah gerai...), kuntakinte, ddinbunga, pro melayu, gap, dan kawan-kawan blogger yang lain dan nampaknya ada cadangan dema cerita dan rancang melawat ke Pewrak sebagai menyambung salitulrahim berkenalan sesama sendiri, mungkin kita boleh perlihatkan bagaimana Dr Zambry yang sinonim dengan pembangunan Pangkor dan kita saksikan tempat yang aman dan makmur yang nak dihuru harakan oleh si NIZAR bajang terhempas ni!

HIDUPMELAYU! PERJUANGKAN AGAMA BANGSA DAN NEGARA! ... SELAMAT BERSIDANG BANGSAKU... KITA TENTANG PENDERHAKA YANG MENJUAL BANGSA! HIDUP BANGSAKU!.... AMIN.

6 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

mereka dah panas bontot sebab apa tau tak ?


hahahaha


kerana mereka akan kalah satu persatu pru 13 nanti.

Awanama berkata...

nizar sememangnya salah seorang yang tamak dan berkepentigan diri sendiri, dan manusia yang bersikap begini selalunya lansung tidak memikirkan perihal agama, bangsa serta negara

beliau sendiri suatu ketika mengecam hebat BN bila dengan angkuhnya berkata takdir telah menentukan BN tumbang kerana allah telah menurunkan bala kononnya BN adalah parti yg amat-amat kotor, kejam terhadap agama islam, perasuah dan banyak lagi sehingga seolah-olah segala yang buruk datang dari BN berbeza PAS yang ditakdirkan ALLAH parti yang menagungkan perjuangan islam dengan telus

dengan takdir allah juga PAS tumbang dan tidak bertahan lama kerana menyekutu dengan kafir, apatah lagi dengan doa rakyat tuhan memakbulkannya.

Yang membuat kita terutama rakyat yang beragama islam di tunjukan sifat tamak kuasanya apabila takdir Allah PAS tumbang, beliau sekali gus meyangkal dan menentang takdir allah bila tidak dapat menerima kekalahan Nizar yang rakyat sudah tahu kerana kuasa beliau sanggup menjadi pembelot kepada bangsa agama dan negara!

Awanama berkata...

dato seri nizar memang sanggup menjual maruah bangsa dan agama dan lebih teruk lagi sesuka hati memnbuat tuduhan kepada rakyat Bagan Pinang rakyat sebagai perasuah.

kalau nak diikutkan dia lagi celaka dimana sanggup merasuah maruah bangsa dan agama semata-mata mahu kuasa ditangannya tanpa memikirkan lansung darjat agama islam yang lebih jijik dari sifat firaun yang dia sanggup lakuan walaupun islam adalah agamanya sendiri!

masyaallah nauzubbillah

selengkor ubat nyamok berkata...

sesuka hati jer mengatakan rakyat memilih kerajaan rasuah, apa dia lagi teruk sampai sanggup merasuah agama dan bangsa demi kuasa yang dia nak tu tak nampak lak.

habis maruah digadaikan semata-mata sifat setannya yang kompromi dengan Kafir harbi

Awanama berkata...

sinizar ni memang bukan melayu yang pertahankan islam malah menghancurkan lagi, kenapa sibuk sangat hal negeri orang lain sedangkan di negeri dia pun rakyat kebawah duli lansung tak boleh terima lagi bila pekung dan kurap dia dah terpapar kepada rakyat yang mula sedar si lahabau ni memang keparat

dan paling hangat bila ada juga pencacai atau hamba abdi yang masih ikut tunduk dengan beliau, kesian golongan ini yang punya iq tahap mat tanjung rabutan

rasanya kalau sekali lagi dia meroyan confirm boleh melawat dia dan pencacainya berehat di tanjung rambutan atau tampoi

eehhehehehehehe! kuat sakitnya si niza nie

Awanama berkata...

aku cukup marah siberuk seekor ni, selalu jer bikin meracau, dah patut expired dan diproses jadikan bahan makanan kinzir

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND