27 Oktober, 2009

PKR pulak yang mula muncul, tempat baru di perkarangan Bangunan SUK Perak.

Tengahhari tadi teman meraound dekat ipoh raya diamana semua Geng pakatan Rakyat sibuk nak buat pejabat. PKR Perak pun kelam kabut merasmikan bangunan sebelum dewan yang nak bersidang esok. kata tak akui sidang Dun dan MB Dr Zamby sebagai Menteri Besar, yang kelakornya bagai nak rak kelam kabut nak wujudkan pejabat baru dema, mua hahahaha kalau macam tu maknanya dema akui kerajaan yang ada tu sah, kalau tak tak kan sampai gulling pering nak jugak rasmikan bangunan baru dma tu.

Mustafa kamil Ayub ni siap buatresolusi dan tanda sokong pucuk pimpinan Keluarga Glamor al jub. Wan Azizah dan Anuar dilambung tinggi... apa lagibaru nak publsh kat kawan-kawan lain kot ada peluang sebagai Menteri Besar (kan kenalah orang Melayu) meletakkan misi yang cukup kelakor seperti

1. memperkasa dan mengilap imej PKR Perak... heheheh sedor pun memang burok dah memang semua maklum, elok ler kalau dah tau burok perangai bertaubat ler...
2.Memantapkan kerjasama dengan Pakatan Rakyat... memang rakyat dah paham dengan kome yang berbalah... nak tanya juga dema ni menyokong PAS yang dah retak atau DAP yang akan offer sebagai Menteri Besar... almaklumlah dema yang sedor Nizar tak kan jadi MB sekali lagi sebab perundangan mana ada jadi MB sebanyak 2 kali sesuka hati baoak dia jer.
3. Tingkatkan pengundi melayu... tang ni kelakor... selama hari ni dok balun UMNO kononnya perjuangkan hak melayu... tetiba jer dia pulak yang usulkan tambah pengudi melayu, dari dulu dah tau dah barisan PKR yang tertiggi pun tah berapa kerat jer melayunya, askar upahan soldier fortune pun kita tahu banyak keling yang duduk diatas macam Rakat Bodoh sangat.
4..Keadilan untuk Rakyat Perak... satu lagi elok ler kalau dah sedor ... sepanjang setahun lebih mana ada PKR bawa keadilan untuk Rakyat... keadilan untuk Anuar dengan kes aljubri yang ranking dengan episod mata lebam.
5.Kembalikan keadilan demokras..i tau pun selma hari ni memang tak pernah wujud nak cakap pun langsung teringat nak demokrasi sampaikan nak dibentang budjet rakyat esok pun dema yang jadi bajang terhempas nak rosakan... emang sungguh mulia hati dema yang cukup haram jadah!

pendek kata bila dah boleh depan belakang yang susah sikit, besok memang untuk rakyat danlahabau nilah yang akan roaskan bemaksud semua misi setakat sembang kedai kopi jer ler, tapi yang ketara nampaknya macam ada persaingan tergesa-gesa nak resmi bangunan PKR perak semacam nak booking tempat Menteri Besar yan kita tau semacam MAT JENIN BERANGAN MENANG LAWAN RACE KERBAU PENDEK.... PIKIORLER YOP, INI RUPA MALAUN YANG NAK MEMIMPIN.... PAKAT JADI NEGERI SEKANDANGLER JAWABNYA.

2 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, PKR ini tak ubah macam beruk kena belacan terkinja-kinja tak tentu hala, perangai buruk bos deme Anwar tu semua orang dah tahu, puak-puak PAS pun dah ada yang tak percaya dengan bos deme, apa lagi harapkan DAP je, tapi DAP ada sebab beriya-iya sangat sokong Anwar, sebab Anwar dah sanggup jual maruah bangsa Melayu.......

Awanama berkata...

hai Yeob ni orang Johor jadi minta maaf lah kalau bahasa orang Perakk Yeob Johor ni tak berapa faham ..tapi kawan tetap sokong perjuangan Yeob Perak untuk menentang anasir2 jahat PKR yang memuliakan Chin Peng dan kominis..yang kita semua tahu yang telah membunoh banyak orang kawan di Johor terutama di Bukit Kepong.
Teruskan perjuangan menghapus kominis DAP dan serpihan nya PKR..

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND