31 Oktober, 2009

TAHNIAH NIZAR seluruh malaya BANGGA!


Bila teman round keliling blog-blog dan you tube. teman tertarik sebuah video Diatas (, melahirkan sokongan kemahsyuran niza. memang dia berhak terima oscar atau award di pentas kemahsyuran dunia yang bukan senang nak masuk. tetapi nizar telahpun memecah ruyung, melayu pertama (teman agak-agak jer tapi.. wallahuawa'alam) banyak yg kata cina.. isk, isk tak tau ler teman mungkin juga betul bila kita tengok sampai sanggup jadi pak sanggup dan mat geleng-geleng kepada kit siang, karpal, guan eng atau bang nuar

geli geleman masa tengok jer ....issshh mmmuuekk. kome tengok ler sendiri.! mua hahahaha. apapun kalau nak tengok.. jengok you tube ... kat wga 9251.

PADA SIAPA YANG DIA LAMBAI TU? TEMAN TAK BOLEH JAWAB SEBAB SEORANG PUN TAK BALAS, MALAH RIUH DENGAN GELAK KETAWA, tak ker dia sedar bila digelakkan sampai nak pecah perut. tengok sendiri ler video ni, teman tak boleh nak gelak lagi sampai perut sakit,

2 ulasan:

janggut berkata...

nakmuntah akau bila tengok si lahabau ni, memang tebal muka macam kulit kinzir... tak tau malu betul

Awanama berkata...

steadylah niza glamour mesti mau . peduli diaorang cemburu kat hang, akunak ambik gambak dengan niza serta tropy hang sekali buat poster besak2 tampai kat dinding aku

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND