23 Oktober, 2009

RANCANGAN NIZA HASUT RAKYAT JADI PENDERHAKA, (DIBAYAR UTK KONVOI MENYOKONGNYA BUBAR DUN)

Melihat dirinya (Niza) semakin kurang sokongan Rakyat yang dicacaikan, Dia merancang KONVOI PENDERHAKA BANGSA menghasut dan membayar RAKYAT supaya menyertainya semata-mata niat busuk haloba kuasa apatah lagi bila tergamam melihat kehadiran 70 ribu RAKYAT PERAK di Stadium Ipoh yang datang dari seluruh pelusuk bumi Perak memberi sokongan kepada Dr Zambry selaku Menteri Besar dan Perdana Menteri ahad lalu. Lebih licik lagi Konvoi Penderhaka itu berselindung kononnya Program PELANCARAN PEMUDA PR yang akan diadakan pagi sabtu ini (24,20.09). Peserta Konvoi juga akan dibayar serta di import bagi memastikan kehadiran tidak mengecewakan atau dilihat gagal menandingi Konvoi Suara Rayat DAULAT TUANKU yang mendapat sambutan beribu peserta walaupun diadakan dibulan puasa.

Seperti kebetulan atau perancangan senyap bila sebelum ini ramai blog-blog sebelum ini ada mengatakan si Nuar ke Amerika mencari dana dan sekembalinya tetiba Konvoi Penderhaka Bangsa rancangan niza terus diadakan, bayangkan berapa puluhan atau mungkin ratusan ribu ringgit mampu diadakan walaupun rakyat semua maklum tetapi menjadi tanda tanya memikirkan dari mana datangnya dana sedangkan sebelas bulan PR memerintah diketuai PAS lansung tidak ada satu pun Sekolah Thafiz yang dibantu oleh walaupun KONONNYA ISLAM YANG DIPERJUANGKAN, jauh sekali kalau nak dikira seperti Kelantan yang mengharamkan kedai Judi atau Nombor Ekor di sini makin bertambah jadinya. Itu belum pelbagai janji termasuk membantu pelajar atau mahasiswa yang sehingga kini dongeng niza sudahpun dilupakan rakyat yang bosan dengan ‘Cakap Tak Serupa Bikin nya’. Berbeza kerajaan Negeri Perak sekarang dibawah pimpinan Dr Zambry, walaupun dalam tempoh lapan bulan sebanyak 9.5juta telahpun disalurkan untuk Derma Siswa tanpa mengira sebarang parti kepada anak Rakyat Perak yang berhak dibantu.

Delima dana semakin terjawab bila khabarnya KONVOI PENDERHAKA BANGSA yang bermula seawal 8pagi di Stadium Perak akan menuju dan berhimpun semula di DEWAN TOKONG HOCK KEONG di Lumut sebelum ke Pangkor. Yang Peliknya kenapa di tokong kenapa tak di masjid… atau terpaksa mengikut penaja yang kita tahu kubu kuat NgaNgeh. Mungkin disana akan di Brainwash oleh ustad ngangeh kot… isk…isk…isk… surah apa pulak yang akan dibacakan ustad Kafir Harbi yang telah ditauliahkan Niza dan PAS sebagai taraf Ularmak. Dalam senarai jemputan tertera Shamsul iskandar MD Akin (pkr), Nasarudin Hassan Tantawi (PAS) dan Loke Siew Fook (DAP). Betul ker Rakyat berbilang Bangsa berkonvoi nya? Ada ker Cina dan India akan turut membonceng?

Seperkara lagi dari kita tentu cukup maklum bila Pas & Pakatan Rakyat yang paling pelik atau menguasai ilmu kira-kira atau matematik yang amat berbeza dengan yang manusia di bumi gunakan, mana tak nya setiap kali dia mengira tak kan sama dengan manusia di bumi. Teringat juga bila Pakatan rakyat berhimpun pada majlis maki memaki di stadium perak selepas disytihar memerintah Perak. Kehadiran seramai 15ribu orang dia kata 100ribu orang. Teman sendiri hadir untuk tengok seramai mana yang hadir walaupun agak terkejut bila begitu ramai kawan-kawan teman juga hadir menyelinap menyamar kerana mahu melihat kehadiran majlis tersebut yang sebenarnya diimport menaiki puluhan bas dari Selanggor, Kelantan, Kedah, Penang dan sekelumit dari Perak sendiri, jadi tak heran ler kali ini mereka akan kata puluhan ribu yang hadir walaupun sebenarnya tak sampai seribu pun yang hadir…. Dosa lebai kalau menipu, tak baik menipu ni, tambah lagi menipu Rakyat sendiri, memang HARAM JADAH!

6 ulasan:

Awanama berkata...

kalau setan tu tak mungkin jadi ulama, bertambah iblis adalah, aku memang sakit hati bila pengikutnya tidak kah terfikir yang dia membunuh bangsa dan menyedihkan lagi syiar islam turut di hapuskan dengan bertopengkan wajah ulama kononya

memang betul lah kata tuan pergi jahanam dan mampos lah PAS.. biar siniza kena panah petir sampai rentong

Awanama berkata...

bro betul ke ni apa yang bro katakan kalau lahbenar memang patut dihukum sula si mamat ni

sekupangdua berkata...

PAS FOR ALL KAFIR, MENYESAT DAN MEMPERALATKAN AGAMA DENGAN BERSEKUTU DGN KAFIR

Awanama berkata...

sembelih jer maknusia yang melaknat dan merosakkan perpaduan islam dan bangsa melayu

Awanama berkata...

kadang-kadang aku tengok nizar ni dah sebijik muka setan... kau orang perasan tak?

Awanama berkata...

yang aku pelik bila dia jadi dalang burukan sultan kononya harta rampasan rakyat dan menghina sultan ....... tiba2 nak mohon sultan tolong dia, bolehh... boleh.... boleh belah ler!

anak tiri nizar

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND