09 Februari, 2012

GELABAH GILLER PAS GANTUNG BENDERA & KELAM KELABUT BUAT CERAMAH SEBAIK NAMPAK WAJAH HASSAN ALI DI BANNER AKAN DATANG CERAMAH!


JANGAN JADI BODOH, BARU DAPAT RM 500 (BRIM) DAH IKUT BONTOT NAJIB! BODOH MEMANG BODOH! Itulah ayat yang mula keluar dari pengacara memulakan majlis Ceramah Pas disini yang dihadiri hampir seratus orang terutama ahli import. Ngelupor Ngelejat (KELAM KELABUT) Kelmarin PAS di sini DUN SUNGAI RAPAT isnin lalu sebaik terlihat banner besar wajah Dato' Hassan Ali dipadang bola pengkalan pegoh yang bakal hadir pada 10.2.2012 (Jumaat) Jam 8.30 malam nanti.


Inilah Parti Ajaran Sesat yang selama ini punya lantang dalam ceramah di depan kaki angguk yang dakwa bakal menang Besor... Siap kencing, BN kononnya bakal tumbang di PRU 13 nanti

Tapi yang paling kelakor Macam hilang bini terus buat ceramah pada 7hb lalu tergesa-gesa bila tahu yang Dato Hassan Ali Akan hadir, perghhh... itu baru nampak muka dia di banner. Bukan main lagi mengantung Bendera PAS sekitar. Malah paling banyak dekat padang bola tempat program tersebut, selagi boleh dema pasang.

Macam biasa ceramah dema memang paling banyak caci mencaci, temberang bin fitnah jadi penyedap atau kick dalam ceramah yang kita tahu Dimulakan dengan bacaan ayat suci AlQuran. Lepas tu dah lupa tentang dosa setaraf zina 44kali malah dah memang rasmi serta sunnah Parti dema, tak sah Kalau tak ada... Hehehe
Antaranya : siap kata Ambil jer BRIM dan jangan undi BN, ini duit rakyat bukan duit UMNO, BAGITAU NAJIB JANGAN TIPU RAKYAT YANG DUIT UMNO NIE YANG DIBAGI UNTUK BRIM! Hehehe... Belum lagi teman dengor NAJIB atau mana-mana Menteri atau pemimpin UMNO yang kata BRIM nie duit rakyat!


Lepas tu siap lambung dan jadikan contoh betapa majunya negeri di bawah PR, dapat autoriti FREE, duit untuk pengajian tinggi sebanyak RM seribu sorang, beranak jer terus dapat RM 100 dari kerajaan negeri pakartun Rakyat! Hahaha pecah perut teman, siap teman dengor antara yang duduk dalam warung makan selamba sardin jer terus bersuara... Toyaler...tak mana bila syor FREE, Oiiii aku bayor le duit ayor aku sendiriler. Bila masa dema bagi ayor FREE! Bodohnya benor ker kita ni dema sesuka hati kencing!

Bukan setakat itu jer, makin hilang selera makan dema bila ceramah yang dihadiri tak sampai seratus orang tu termasuk dekat 30 penonton yang turut hadir tu orang UMNO, yang memang tak kan menyokong PAS hadir untuk makan di beberapa warung di depan kawasan ceramah tersebut. Malah ada yang hadir semata-mata nak dengor temberang atau kencing dema pada penunggu taat setia dema ya kita tau paling kuat angguk bila disuruh!
ATAS PUCAT DAN RASA NAK PITAM TU TERUS DEMA UMUM AKAN ADAKAN LAGI CERAMAH PADA 14hb NANTI, 'Bukan apa kita nak buat penjelasan... Errr errr errr sebab Hassan Ali nie ler...' Hehehe sebagai alasan walaupun kita tau yang sebenornya pasai Kecut tak berapa kerat yang datang...

Apapun Insyallah kita tunggu nanti malam hari Jumaat nie nanti yang akan sekupang hadir dan tengok, kita tunggu tengok nanti setakat mana gabra dan ketornya dema bila tengok ramai yang datang nanti, rasa teman Insyallah idak ler tak sampai seratus macam ceramah bidan terjun dema nie...Hehehe sudah-sudah ler tu kencing rakyat... Rakyat Bukan Bodo macam dema!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND