18 Februari, 2012

VETERAN KOMANDO MALAYSIA (KVKM) PERAK MENYAHUT SEMBOYAN PERANG!

Pagi ni sempat sekupang menyinggah sekejap ke Hotel Hillcity bila seorang sahabat memberitahu bakal ada mesyuarat kelab Veteran Komando Perak. Memang teman nak sangat tengok wajah-wajah pejuang yang masih sayangkan negara dalam keamanan.

Majlis diserikan dengan kehadiran YB Dato' Shamsuddin bin Abu Hassan. Komer sepatutnya rasa macamana veteran komando ni bila menyanyikan lagu gerak khas. Meremang bulu roma bila mendengar suara-suara sebaya ayah-ayah kita dengan bangga perjuangan mereka tanpa minta sebarang imbuhan sebaliknya keamanan yang kita kecapi sekarang adalah hasil dari pengorbanan mereka.

Veteran Baret Hijau Perak adalah diantara negeri yang paling hebat mendapat tentangan diantara negeri oleh Komunis yang kini ada pulak yang nak mengagungkan kommunis demi kepentingan serta kemenangan parti.
Teman cukup tertarik bila Dato' Shamsuddin memulakan ucapan ' Saya amat gementar bila berhadapan dengan tuan-tuan bila nak berucap, kerana apa... Saya sebenarnya berdepan dengan pejuang, wajah-wajah inilah yang memperjuangkan negara dalam keamanannya' bagi teman inilah sebenarnya ertikata pejuang bangsa yang sebenarnya,bagi teman dapat semangat dema pun jadiler... Tak sebagai komando tapi sebagai komando perang siber... Insyallah

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND