26 September, 2012

LU ORANG JGN KECOH PASAL DANA YAHUDI TU BRO... MAI WA PUJUK LU ORANG KASI NAIK JET FREE..

Amacam... Jagan Kecoh Lagi tau!...

Rupanya mudah nak senyapkan pemimpin yang kuat menyalak, kisah dana Yahudi nie tak kemana dema menyalak, bukan susah sangat nak senyapkan dia orang, ini kaki kencing la brader! gua boleh kasi angguk sama dia orang. kicik hal la...

Kecoh pasal Dana dari Soros, NED dan beberapa pertubuhan yahudi yang begitu IKHLAS menymbang kat beberapa pertubuhan, suaHARAM JADAH, Pembangkang, aktiviti demo, program samseng perhimpunan haram, program beruk berbaju kuning, program rombongan Bas mewah dan lain-lain lagi bila kita didedahkan masih belum terjawab dari mana datangnya dana sebegitu besar?

Bukan main lagi lantang dan menjerit melalak main buat skrip sendiri kononnya betapa kerajaan sekarang yang tidak pernah membela nasib rakyat sebaliknya boros dan songlap duit demi kroni, Isteri Perdana Menteri Datin Rosmah paling banyak dilonggokan cerca, fitnah dan caci, mahu sangat rakyat percaya pelbagai kemewahan yang kononnya semua itu adalah kepunyaan rakyat atau lebih tepat lagi wang rakyat.

Pelik jugak kenapa sekadar jadi ungka bin berok jer menjerit nak sesangat penonton percaya bulat dan angguk kuat tanpa ada keraguan kena percaya fitnah dari skrip aljub adanya. Rosmah dikaikan berbelanjan besar, beli beg tangan puluh ribu nilainya, beli cincin dengan harga puluhan jutaan ringgit (mau besor buah kelapa kot) dan macam-macam lagi yang kononnya Rosmah suka shopping bila ikut DS Najib bila keluar negeri. Apa saja yang boleh dikaitkan dengan Rosmah akan dijadikan modal cerita yang boleh kaitkan supaya serangan fitnah untuk DS Najib dengan memburukan imej isteri beliau supaya nampak Najib macam TAKUT BINI, dan paling penting strategi serangan adalah memperlihatkan atau mahukan satu Malaya tau Najib dan Isteri enjoy shoping guna duit kerajaan?

Hari ini nampaknya tak tertahan dan tersorok lagi betapa yang sebenarnya dia lagi hebat dari Rosmah, atau mungkin juga kerana mau saing dan tujuk hebat dia pun boleh buang duit,  tentu dengan bangga dia akan katakan UMNO ADA? hebatnya dia dengan Bas Mewah, Trailer hebat dan terkini Jet Peribadi yang mewah! hehehe kepuasan bila dia lagi terang berbelanja mewah dengan gajinya RM 1. Tak sesekali gusar sekalipun mula dipertikaikan sebab dia ada formula sendiri untuk neutralkan kemarahan dan tanda tanya adakah benar duit yahudi?

Rupanyer memang mudah baginya untuk selesai tembelang yang dah pecah nie... bagi dema tutup mulut dan terus angguk bukan susah mana sangat, lagi pun dana bukan payah nak dapat, cuma perlu bagi sikit merasa kat dema, selesai bab dana yahudi untuk  diredakan

Paling senang utk menyejukan dan paling berkesan bagi dema ikut sokong dan setuju terima dana yahudi jadikan dema DONALD TRUMP dengan bawak round naik jet! Pastu bisik kat dema ' Boleh ler komer ambik gambor untuk FACEBOOK komer, bukan senang merasa jadi Jutawan macam Donald Trumph, UMNO ADA?

Kan elok macam tu, Dema (Yahudi)  orang baik-baik, tu sebab selalu sedekah kat semua... lagipun tentu ramai yang akan berminat jadi macam kita, dema juga teringin nak naik jet tapi sebab komer yang paling hebat tu yang memang patut kena latihkan diri dan sedia untuk jadi Jutawan macam Donald Trumph 

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND