19 September, 2012

MANA TELOR PAS? NIZA TAK MAU MELALAK?


 

TAK PAYAH NAK SELINDUNG LAGI! Sampai hari nie Niza telah membuktikan sebagai Boneka DAP, tetiba dia jadi Tikus mondok yang menyorok tah kemana! tak ker PAS nak perbanyakan Ceramah Perdana dengan Import ustazah AB, Ustazz Bob, Lebai Leman, Hero Hery dan lelain yang melalak macam biasa mengutuk si Ngeh. Kenapa PAS diam! Kenapa nizar tak menjerit dan melalak macam kat bersih dan terbaru di Dataran IPOH yang kutuk UMNO tak perjuangkan Islam dan dia ler yang sebenarnya pejuang Islam, tiba time kena muka dia, pakat hilang tah kemana, sepatutnya perbanyakan lagi cermah dengan berTELOR kasi tibai si Ngeh yang biadap dengan umat islam dengan kenyataan dia yang katakna Umat Islam buang tenaga dan masa yang bangkit memberi amaran kepada yahudi yang mempermain dan menhina RASULLULAH  SAW.

Mana Pemuda PAS? mana yang mengaku Ustaz dan pejuangkan Islam, Mana yang suka tunding jari sebab tak nak HUDUD?  mana yang kata orang lain kafir dan dia jer yang Islam, sekarang nie satu dunia bangkit dan protes diatas kebiadapan dan penghinaan Terhadap Nabi Akhir Zaman Muhammad ya Rasulullah saw. Bukan UMNO sahaja tetapi seluruh umat islam didunia protes dan marah dengan penghinaan ini

Tetiba jer Niza dan PAS jadi tikus mondok menyorok dan hilang telor! Bula Ngeh begitu biadap dalam Tweeternya menghina umat Islam dengan memperlekehkan usaha Umat islam seduni bangkit memepertahan Islam dan Rasulullah SAW termasuk PAS juga, apa yang PAS mampu buat atau mementang demi Islam dengan menyelar serta bertindak dengan kenyataan Ngeh dalam tweeternya...

PAS telak buktikan setakat mencacai dan tak berani angkat muka kerana hilang telor? so jangan banyak bunyi dan tunjuk hero kalau setakat maluan ni pun korang hilang telor! 

Errr.... halo.... halooo anybody did se Niza anywhere?  kesian pencacai, rupa nie nak jadi menteri besor yang memimpin ikut islam? kahakkkk ptuiiii! memang haram jadah! macam gampang, buang jer telor tu,lagipun aljub suka coffee boy! 

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND