03 Oktober, 2012

2 CALON PAKARTUN ROKET CONFIRM TEMPAT DAN PANGKAT TAPI MENANGBELUMTENTU!


HA YANG NI NAK SESANGAT JADI PM... KESIAN


ERRR... YG NI MEROYAN BARU BETOL
 
ERRR... NI CALON UNTUK APA LAK? ishh silap ler kihkih



Nampaknya dalam Pakartun Roket sudah ada booking tempat. nampaknya dua tempat tertinggi dah dibolot oleh seorang tukang karut dan sorang lagi SiMeroyan. semua ni lebih kepada mencari tempat yang selamat padahalnya belum tentu selamat pun. Yang penting kalau menang tempat tertinggi sebagai perdana Menteri dan sorang lagi sebagai Menteri Besar.

Jadi cara terbaek adalah cari publisiti, jual agama dan maruah pun tak apa, janji tukang nak bagi puas hati! tak susah mana pun hina ler ugama dan kemudian mintak maaf, tak kan dema nak marah sebab boleh guna alasan alangkah nabi pun ampunkan umat ini kan kita, lepas tu kan cacaian yang akan buat kerja laian nanti... jangan bimbang dema akan takbirkan dalam ceramah!

Macamana pun kita sudah cukup jelak dan muak dengan taktik macam nie, terutama apa yang dema buat menjual Islam malah menunjukan dema ler yang paling warak dan alim bila dalam seri ceramah ataupun tazkirah kepada jemaah di masjid ataupun surau, apakah dengan menghafal beberapa hadis dan terjemahan boleh jadi ikutan peribadi diri dan dinobatkan sebagai contoh dan sekaligus terpaksa mengaku sebagai pemimpin utama?

Tapi sebenarnya rakyat lagi bijak, satu malaya pun kalau disuruh angguk utk akui sebagai perdana menteri pasola dan menteri besar meroyan kita cukup tahu proksinya sapa, ketuumum ker... penasihat  pakatan ker dah kalau parti sendiri pun hampeh bungkus teruk di Sarawak baru nie, macamana dia najkjadi PM Pasola? Samaler dengan MB meroyan yang kena ikut sokongan dua saudara punya telunjuk samaler macam pak angguk, ater mana mungkin nak jadi parti dominan dalam negeri kot ada pun cuma sorang jer yg terkongang kanting menjadi pengangguk tegar setiap kali keputusan dua dajal yg menyusun arahan, yang ada kot boleh di jual sikit dengan simamat yang suka tersengeh dan meLAMBEI di tengah-tengah dua dajal berkopiah ler pulak

Apa pun macam  Rakyat boleh dicucuk hidung diheret merata, nampaknya pangkat yang komer berangan tu pun hehehehe belum tentu YOP ! sebabnya tang konar esok ada yang buat komer tergolek Dog,  takat baca hadis ni pun dua ekor yg tak bersunat pun boleh baca, bukan susah mana kat ceramah perdana komer tu tak mahal mana dema boleh beli buku rujuk hadis dan study untuk next ceramah, cumanya yang buat makin ramai yang bertemabah GETEK kat komer ni bila komer menyojkng pulak penghinaan dua dajal terhadap islam... cumanya sebab komer nampak benor nak jadi berjawatannya, berangan ler komer... hehehe menang pun belum tentu, dah sanggup jadi pencacai untuk jawatan  yang  sekalipun komer caci ugama sendiri... tunggu ler CASH PAYMENT!  jangan berangan nak tempah  LONG SUIT BERANGAN MUKA KOMER DIFRAMEKAN DIMERATA PEJABAT-PEJABAT! sian... elok cepat tumpornya perangai macam nie, PRU 13 lah masanya... tak dapat ler undi dari aku dan keluarga aku weh!!!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND