05 Oktober, 2012

BAJET 2013 SEKUPANG JAUH 100 GANDA LEBIH BAIK DARI NUAR!

Errr... SORI, SILAP GAMBOR,  PROTES NGANGER DITAPAK KUBUR  DAP KOT!

APA BARANG BAJET 2013 PAKARTUN ROKET DAN NUAR! Takat kencing macam ni gua pun boleh buat 100 kali ganda baik dari nie, kali nie sekupang pun nak buat BAJET 2013 yang lagi hebat dari kencingan, teman siap buat dua versi satu untuk PAKARTUN ROKET dan satu lagi BAJET BN sendiri. lu tentu boleh senyum punya dengan BAJET gua kali nie, saja jer gua bagi BN dan PAKARTUN ROKET bentang dulu lepas tu gua punya BAJET pulak yang akan menyusul... TERBAEK dari Kandang bro! 

BAJET 2013 VERSI PAKARTUN ROKET...
DISEBABKAN MEMANG BIASAK  LER SEMUA YANG DIKARTUNKAN OLEH ROKET JADI BAJET BIN BUFFET VERSI PAKARTUN PEMBANGKANG UNTUK LU SEMUA YANG DAH DIKARTUNKAN... hehehehe lu tanya zunar dan meroyan... nyeroggeng dema yop! 
APA PUN SEMU INI SEANDAINYA REJIM PAKARTUN ROKET DAPAT TAWAN MALAYSIA... Serius bro, 44 bomoh termasuk bomoh nombor kata PAKARTUN ROKET bakal menang PRU 13 negeri Sri Lanka atau Bangladushhhh!!!! 

ANTARA 10 PEKARA TERBAEK DARI KANDANG UNTUK LI ORANG....

1.  Disebabkan semua di kartunkan oleh ROKET jadi gua offer lu orang semua yang jadi wakil rakyat, ketua kampung samseng, guru sekolah belot, pegawai kera jagaan yang kuat angguk, guru kelas dan ketua darjah, seandainya menang ler... semua gua akan bawak berjalan dan boleh guna JET FREE kemana-mana lu orang nak pegi, kalau lu orang LGBT gua akan kasi rebet dan token free RM 20,000.00 sorang. pada yang jadi unit amal Angguk lagi special, siap gua bagi FREE Ceramah dimana lu orang suka! TUKANG TABIR DAN TAKBIR UNTUK KAFIR HARBIK juga akan dipertimbangkan... hehehe aljub lu jgn bengkak psl JET nie, kawan yahudi @ Israel boleh pinjam kasi rakyat pulak bro! 

2.  Apa barang mau turun rega kereta? kita pakat bagi FREE sorang tiga, demi rakyat hanya KANCIL jer kita bagi kat yang sekarang menteri-menteri kecik dan besor serta yb-yb yang ada sekarang, termasuk nikojih, gagap, aljub dan cacaian yg kenyang sekarang kita tukarkan, lu orang kena berjiwa rakyat kena ler lu ikut contoh lawyer Yg rendah diri tu, kita kasi wheels Chair jer, motosikal CUP Cai, basikal roda tiga atau keta sorong jer! sendiri pandu, saiapa yg lama dikudikan sebagai pemandu kita bagi keretapi sorang satu, keistimewaan kepada pemandu yang ditinggalkan oleh boss lu orang masa lu accident! .... hehehe bro Jub jangan Angin beb!

3.  Semua Pekan Lama KopiTiam atau seangkatan yang kaya raya berniaga kedai Kopi menu katak dan babi ditutup, demi menghormati Coffee Boy kita kasi permit untuk dia orang bukak KopiTIAM yang ditanggung semua kos untuk ini, Hanya mereka yang tak melawan Aljub jer! yang melawan kita tak kasiler sebab tak setia pada sama Aljub, so sorry ler... kita kasi tambah buat 8 tingkat kedai kopi lu orang mana lu suka kalau lu tak melawan tapi kalau lu respon baik dengan aljub.... hehehe Jub lu jgn angin la kalau jambu lu belot! dia org pun ada berhak jugak! 

4.  ELAUN LEMBU istimewa untuk semua yang sanggup jadi lembu duduk diatas jalan bila dikerah, pakat bagi sorang 30 ribu. Pakartun Roket akan pertimbangkan tambahan RM 15 ribu dan dua kupang untuk lu orang yang sanggup pakai BAJU KUNING dan bunyikan bunyi sebijik lembu MOOOOO!!!! atas jalan dan hanya duduk didataran merdeka bila kena kerah! kita akan lantik dikalangan AM BIG 'B' sebagai pangkat tertinggi kepada semua lembu-lembu yang ada. kita akan tukar kepada semburan kencingan big boss korang bagi menambahkan keharuman dan ketaatan serta kesetiaan korang, semua ini supaya lebih nampak harmoni dan menambahkan power angguk korang jugak dilihat lebih mesra lembu dengan tindakan  bandan keselamatan yang sedia ada... hehehe ngangeh molot dipertimbangkan untk diberi pangkat sebagai Ketua Kampung kayangan terutama di Israel dan Amerika jugak di India, senang sikit nak buat sidang akhbar di luar negara nanti... hehehe Aljub lu mesti tak terfikir macam nie kan?

5.  Artis Pencen atau tak popular yang banyak membantu Pakartun Roket,  kita akan akan bantu korang dengan jadikan korang sebagai tokeh FUN FAIR! macamana pun lu orang punya FUN FAIR kena buat di setiap ceramah Perdana yang sedia ada, syarat utama bagi merasa dan menyatakan kasih, lu orang dikena kan syarat utama iaitu wajib tayang kisah legenda MADE IN CHINA! semua kerana kita mahu korang tunjuk korang jugak kasihkan pelakon handalan atau hero dalam cerita tu... hehehe lu apa barang made in China, mesti lu tak fikir tajuk sensasi baru Made by NED, Made in Bini Orang, Made in Lakinya jugak.... 

6.  Elaun tambahan untuk semua kategori rakyat yang tegar angguk dengan Pakartun Roket, dari Guru Besar Pakartun Roket sampai la Pelajar Binggai yg hutang tak nak bayar sebanyak 40 ribu sorang, pakat mudah semua dapat ler, kalau yang tak ada dalam senarai pun boleh pegi mana-mana tempat bank ambik barang 19 ribu sorang, lu orang cakap jer itu bukan duit dia... DUIT RAKYAT... hehehe lu mesti bengkak sebab lu pun tak berhemah macam ni kan...

7.   Artis Janda atau Duda yang berlakon tak laku lagi kita bagi dia orang sorang satu kilang untuk korang, cadangan utama kilang buat bulu mata dan kening  plastik bulu penyapu, yang jantan nya pulak kita cadangkan kilang bulu hidung dan ketiak, keistemewaan terutama kepada yang Kuat berBULU bila tengok bang ubri dengan lakonan hebat Balun Made In China.... hehehe bang anu mesti ingat kilang Corn Dorm, lembab betoi otak lu bro Anu... 

8.  Pada Penceramah Motivasi, Corn serLING, Ostad ngaku sendiri. kita akan lantik lu orang sebagai jadi penceramah kat kandang-kandang lembu dan Barbie, sebagai menghargai jasa lu orang yang kejadian simpati pada BINI Orang pukul 3 pagi di hotel kita akan gubal undang-undang baru untuk lu, semua tangkapan dihotel CARlewat di hotel jam 3 pagi, semua kesalahan pada laki diorang, kita bertujuan menghukum pada yang tak sayang bini dan dibuktikan pulak orang kita yang Ostad Bad and Good lebih berkasih sayang bini orang laen.... hehehe keutamaan jugak akan diberi pada mereka yang bukan saja sayang bini orang 3 pagi tapi juga sayang dengan laki- lakinya yang jumpalepas tiga pagi, ini semua kerana mencontohi pemimpin

9.  Pelajar yang bengap pun tidak dilupai, kita akan bagi dia orang jadi 10 Pointer atau suka lu taruk berapa pointer, korang jugak boleh menjawat sebagai jaga parking kerana ada jugak jasa korang yang tentu boleh bagi pakai tempat parking untuk perkemahan percuma kepada pelajar-pelajar mee segera dan roti Paun juga akan diberi percuma, tambahan bonus RM123.387.25 untuk yang bukak kedai cukur rambut sampai botak, bonus istemewa juga untuk yang membenarkan YB yang meRoyan atau Mat Sabun ambik gambar dilokasi memandangkan korang tak pernah mandi sepanjang perkemahan, Peruntukan tuntututan RM Dua Kupang lima duit akan dibayar dalam tempoh 5 tahun masa pembayaran. Coffee  Boy kita doublekan tuntutan... hehehe merah mata nampak?

10. Brim,  Kerim, Trim akan digantikan dengan projek  AIS KRIM Perasa coffee and boy disebabkan nama Perdana menteri Passolla kita bagi sorang sejuta untuk setiap seorang. 

Cukup setakat 10 nie dulu ada banyak lagi yang sedang direka kencing untuk rakyat, banyak cadangan terbaek dari kandang sedang dalam kajian seperti Penasihat Kewangan RM 1ditukar kepada Punaisihat serengget lima kupang yang dibenarkan menyamun harta rakyat sesuka hati, bekalan AIR kencing percuma, Elaun Gagap, elaun Runtuh penjara, elaun meroyan, elaun ceramah hotel 3 pagi, Road to Putrajaya kepada KAYUH SAMPAN KEPUTERAJAYA, PENTAS CERMAH BAS FREE tukar kepada BAS PENTAS KAROKE, PEMBERIAN CEK KOSONG kepada Talam atau dulang, Pilihanraya untuk memilih Menteri Besor meroyan, pengarang Novel ALTANBUYA dan KENCING KAPAL SELAM, Gotong royong buat jalanraya Kelan atan, SEDEKAH RAKYAT untuk Parti, Elaun F REE atau pakat buat sendiri kantung dan kutip sendiri di Ceramah Perdana, pertandingan angguk tegar dan banyak lagi tu... anda jugak boleh emailkan cadangan terus kepada email LuKenaKencing@yahhhhoooo atau PakatKencingRakyat@LGBTmail.cum , jangan RISAU SEMUA PANDANGAN akan diambil perhatian dan disimpan baik kedalam Bakul Sampah... hehehe brother ALJUB MERAH MUKA NAMPAK! 

Bagaimanapun  syarat utama dikenakan untuk semu ini ialah dengan Percaya Bulat-bulat tarikh 16 September bakal wujud tanpa tanya tahun berapa! hehehe... gua kasi syarat paling senang tu! hehehe tang nie baruler Aljub sengeh, hehehe... lu mesti merah mata kat cadangan BAJET 2013 yang sahabat gua bagi nie, Goyang tu bro!!!

Untuk lebih lanjut sila hubungi Terus kepada PORTAL dan LAMAN WEB MALAYSIA LAKIBINI,  persatuan Cofee boy atau Perkhidmatan PERCUMA JET KAWAN-KAWAN demi Yahudi... 

BAGI BAJET 2013 BARISAN NASIONAL PUNYA BAJET PULAK, SATELAH DITELITI DAN diANALYSIS selamat berbulan yang lalu apabila dibentangkan diSidang Pembentangan  Bajet 2013 di Parlimen jadi gua dah fikir habis-habis dan berpendapat...

PERGHHH!!!... Memang  cukup...

TERBAEK LAH BRO!!! 
DS  PERDANA MENTERI NAJIB TUN RAZAK, LU MEMANG JIWA RAKYAT!!! AMIN 

1 ulasan:

Unknown berkata...

mohon share bro~

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND