15 Oktober, 2012

TAK PAYAH BAS MEWAH UNTUK BEROK KAN RAKYAT!

Rezeki teman... jumpa jugak di R&R Ulu Bernam...
Hari nie tak sempat teman bersama TIBAI kat Dewan Dato Ahmad Said, Sungai Rokam, sekadar jengok-jengok kat FB dan Blog rakan-rakan PCT, nampaknya tak payah berokkan rakyat dengan Bas Mewah dan berpuluh Escort oleh bodyguard. Tak payah bazirkan minyak dengan berpuluh keta camry yang juga dijadikan bilangan penonton hadir, nampaknya rakyat dah jemu dengan segala mulut bangkai caci cerca dan hina semasa dalam ceramah.

Rupanya diluar dugaan bila seramai 3 ribu yang berpusu hadir untuk mendengar dari mulut Yb Dato Zulkifli Nordin dan Mursidul Am TIBAI Zaid Mat Arif yang juga merupakan rakan paling rapat dan menyimpan pelbagai cerita yang rakyat tak tau apa sebenarnya sikap Si Jenin yang bercita-cita menjadi Perdana Menteri, Mungkin untuk kita masih jadi tanda tanya samada yang mana ang benor dan yang mana pulak yang diKencing walaupun boleh dikatakan hampir semua yang sebenornya Kencing jer

                                 
Full Seat tu...
dalam dan luar kemah... Pack bro! 
Yb Zul juga mendedahkan apa yang sebenarnya berlaku semasa Anwar didalam penjara sebelum ini, nampaknya apa yang dia jual serengget tiga pada rakyat, kononnya betapa zalimnya dia diinaya apatah lagi bila dia menunjukan mata lebam yang sekarang ni dijadikan  lambang Parti yang sebenarnya memperjuangkan nasibnya dan bukan untuk Parti atau Rakyat!

Kalau dalam ceramahnya mau menitik ayor mata bila dia menyebut betapa dizalimi, nasi yang dimakan nya konon kucing pun tak larat makan, sedangkan sebenarnya apa yang dia makan sebenarnya lebih istimewa dari banduan lain, dia jugak boleh potong kek yag besor menyambut hari jadi didalam penjara yang dia kata zalim.. ater dah nama pun penjara memang patut ler dia terima, sebaliknya apa istimewanya dia boleh ada kelebihan... bukan tak da orang lain yang bersalah sama dengan kesalahannya kenapa tak dapat keistimewaan macam dia?

Kalau dulu sebagai seorang peguam kepada Nuar dengan pelbagai yang dikisahkan kononnya boleh membeli jiwa rakyat dalam siri yang menyayat hati, Zul kini sedar game yang sedang dimainkan oleh Nuar, setakat mana nak sorok pekung? Akhirnya terlantak terpampang orang nampak jugak!  nasib baik Zul cepat menyedari apa game sebenarnya yang nuar rancangkan. 

Hari ini Yb Dato Zulkifli Nordin juga menjadi salah seorang yang bangkit menentang dan membongkar segala perancangan Nuar selama ini, malah selama ini jelas dia bukan saja kencing rakyat sebaliknya rakan akrab pun tak terlepas dari kencingan nya. Menyedari dari apa yang telah dia lalui nampaknya Zul dengan rasa  bertanggung jawab membongkar segala kebenaran yang sebenarnya...

Zul jugak begitu hairan dan pelik betapa bodohnya lebai-lebai yang terus menyokong Nuar sekalipun berkali-kali didedahkan bukti dan cerita sebenar, kenapa masih mahu menyokong Nuar lagi! dema yang tak tau tapi kumer yang tau pun tak sanggup inikan yang tak tau kenapa percaya bulat-bulat kencingnya, 

Bagi teman senang jer yop! ngaper dema boleh kuat angguk? hehehe tertelan kencing dia bermakna pakat angguk lagi kuat yop, itu kalau telan sikit tapi yang dah kuyup satu badan dengan kencing, tujuh kolah dan tijuh jenis bunga pun tak lut yop!


Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND