10 Oktober, 2012

KEJAM! PAS GUNA MAAHAD HALAU USTAZ YG BERJASA 48 TAHUN

PAKATAN KEJAM... AZIZI RIDUAN ( barbaju Pink)
Sudahlah selagi ada Masjid dan Surau sebolehnya di HIJAUkan, kali nie di Maahad Yahyawiah di Padang Rengas, Perak dijadikan alat kepada kumpulan PAS menghalau Ustad Ahmad Zaini bin Abdul Rahim yang juga merupakan guru yang mengajar Maahad itu sendiri selama 48 tahun lamanya dengan alasan mahu membina surau diatas tapak Rumah yang diduduki oleh keluarga beliau dan rakannya Ustaz Mohd Kamal Osman yang telah berbakti kepada Maahad dan menetap selama 50 tahun mengabdikan jasa terhadap murid-murid maahad tersebut
Apakah Islam mahu Surau didirikan untuk Par ti yang bakal menghalau tenaga yang membimbing anak-anak dengan tuntutan Allah, apa tujuannya? 

Sudah sebelum ini kita diperlihatkan betapa golongan begini juga yang menjadi rakan malah tidak segan silu menjadi diantaranya yang menyokong penghinaan terhadap Rasulullah saw dan Islam sendiri, bukan orang lain rakan sendiri yang lansung tak berani bersuara apatah lagi mengangkat muka, kali ni lagi kejam yang nak ditikamnya adalah meraka yang menyambung syiar islam dengan usaha murni berbakti demi agama.

Disebalik Maahad tersebut rupanya ada rejim yang menzalimi dua keluarga tersebut, macam biasa ler perut Hijau Pas yang tak senang dengan dua tenaga Ustaz ni menggunakan alasan untuk membina Surau diatas tapak rumah mereka dalam erti kata sebenar MENGHALAU dua Ustaz yang telah berjasa terhadap Maahad Yahyawiah seperti yang kita tahu memang Perut hijau PAS yang tak kan  senang tengok apa saja yang tak menyokong dema, anatar ayang terlibat dalam komplot menzalimi Ustaz Ahmad Zaini juga termasuk Azizi Riduan yang juga merupakan bekas ketua pemuda PAS padang Rengas yang begitu aktif dalam aktiviti Ceramah Fitnah dan maki Hamun Parti Ajaran Sesat, Laman rumahnya juga merupakan tapak Ceramah bila setiap kali diadakan program PAS. 

 
HALAU dulu, dana surau pun baru nak kutip? 
 
tu dia semua nama Rejim PAS yg pergunakan Maahad 

Rupanya dana untuk membina Surau pun tak ada lagi, baru nak lancarkan kutipan untuk buat surau, yang nak dihalau dema adalah orang yang paling banyak jasanya dengan Maahad, tak ker Haram Jadah punya kerja, Yahudi pun tak macam nie! Tanah atau tapak yang nak didirikan  suaru nie pun sebenarnya bukan kepunyaan dema, JKR yang punya! sebaik siasatan serta merujuk kepada JKR sendiri ternyata JKR tidak pernah memberi kelulusan pembinaan Surau yang bakal diambilalih  PAS nie!  ini membuktikan tanah yang didiami oleh dua keluarga pengajar nie bukan pun hak milik Maahad sebaliknya kepunyaan JKR dibawah warta serta milik kerajaan atau pejabat tanah dan daerah sendiri, mereka juga membina kuaters tersebut pun dengan merujuk kepada JKR dulu sebagai tuan punya tanah tersebut.

Rumah yang didirikan seusia dengan bangunan awal Maahad tersebut menjadi bukti sehingga kini Maahad semakin maju dan berkembang, Demi menjadi pendidik kepada anak-anak dalam ilmu agama mereka mendirikan rumah diatas tanah JKR dengan usaha, titik peluh dan wang ringgit mereka sendiri, tapak rumah yang didirikan diatas tanah kepunyaan JKR setelah mendapat persetujuan bagi membolehkan mereka membuat rumah Kuaters dengan belanja sendiri demi memastikan perhatian dan keselamatan anak-anak di Maahad tersebut. 

WALAU APAPUN JIKA ADA TINDAKAN ATAU MUNGKIN ADA TANGAN GHAIB DI JKR, INSYALLAH TEMAN DAN RAKAN AKAN PASTIKAN MANA TAU ADA PULAK YANG JADI HANJING PADA REJIM NI DIDALAM PAKATAN MENGHALAU USTAZ YANG BERJASA NIE, Walaubagaimana pun setakat nie Pihak JKR sendiri yang dihubungi oleh mangsa rejim ini telahpun membuat pengesahan bahawa tiada sebarang kelulusan atau permohonan yang dibuat untuk mendirikan Surau ditapak ini serta mengHALAU dua Guru yang berjasa ini, bagi teman senang jer, tentunya dema nie memang nak buat surau hijau dan terus take over Maahad ni dan bolehlah dema guna nama Maahad ni berselindung dibalik gerakan Parti Ajaran Sesat.








Baca ler sendiri... Macam ni punya orang pun ada? 
laporan POLIS... usaha Ustaz Ahmad Zaini dan Rakan untuk pembelaan

Cer bayangkanbukan senang seorang insan yang berkorban demi Agama sanggup berkhidmat selama 48 tahun mendidik 4 genarasi untuk anak-anak dibimbing penuh dengan ilmu dan pengetahuan Islam itu sendiri tiba-tiba dihalau apatah lagi bakal kehilangan sumber mata pencarian?  Siapa yang tak sedih bila bukan jasanya dikenang sebaliknya bakal berhadapan masalah kehilangan kerja dengan tekanan oleh pakatan rejim PAS nie, malah nasib keluarga dan rumahnya pun belum tentu ada jalan keluar sebagai penyelesaiannya.

Dikhabarkan jugak rupanya kerana ustaz Ahmad Zaini tak berapa berkenan nak join keja-keja yang menyimpang sesat oleh Parti  Ajaran Sesat nie yang buat dema berbulu, dikatakan jugak anaknya juga merupakan seorang penjawat awam yang berkhidmat dengan kerajaan yang begitu aktif membangunkan dan membantu Bangsa. Disebabkan kita bukan tak tau busuk perut macam nie mana senang tenguk benda baik tambah lagi untuk orang Islam dan melayu, pakat ngelupor dema bila dah jadi anjing Pakartun Roket!  

Tengok ler sendiri surat yang diberikan kepada Ustaz Ahmad Zaini, siapa dema ni yang nak halau orang yang tak sangkut paut merampas reta dema, siap kononnya atas persetujuan semua lahabau seperti yang disenaraikan boleh halau macam anjing ikut suka bapak dia, hamba Allah ni banyak berjasanya dari miker ler mangkuk, kalau nak dibandingkan jasanya miker pun tak bersunat lagi! apa jasa miker dalam Maahad sampai suka bapak miker ngalau orang? Paling jijik besor benor RM 1000 tu! Ustaz Ahmad Zaini tolong pastikan jangan terima mana tau dema senang benor duitnya dengan yahudi, kalau dah perangai macam nie tak heran kalau dema sanggup, Jangan hingin duit aljubri tu....

Tahniah teman pada artikel yang didedahkan oleh bloggers DAENG, teman mintak ikut perkembangan kes ni, jangan bagi dema bunuh lagi syiar Islam, miker khabor jer dema, teman boleh bagi RM 1000 untuk halau dema keluar rumah dema untuk buat surau, dema tak marah kan dema Kata Korban ke Jalan Allah, sedap mulut jer cakap hari perut macam bangkai!!! kahak ptuiii!!!!

1 ulasan:

Awanama berkata...

gambo tu bagi le yg beso-beso sikit, yop!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND