30 Januari, 2013

Nizar Fitnah ATM



Mungkin sebelum nie banyak yang tidak sedar yang nizar ni bukan lagi pembohong bersiri sebaliknya pembohong tegar negara, apa sahaja ceramahnya bakal disusuli dengan pembohongan dan untuk mendapat tepukan dari penonton, berbohong tidak dilupakan, bukan ter... Tapi dah memang sah dia berbohong disetiap ceramahnya dimerata-rata

Bukan setakat bohong diceramah malah disetiap PCyang dia buat dia tidak akan malu atau segan berbohong dengan penonton yang hadir, teruk benor meroyannya nizar nie! Apa pun teman akan kupas satu demi satu termasuk upload cermah beliau yang berbohong, tengok yang nie, bagaimana dia berbohong kononnya angkatan tentera sudah sepakat dengan dia bahawa setuju akan bersama pas untuk merampas kerajaan, apa yang dia perkatakan ini sebenarnya satu ugutan pada negara, tindakan begini nampaknya lebih menjurus kepada ancaman

Tentang bohongnya pada setiap ceramah dah boleh katakan siapa yang mendengar dah kuyup satu badan dikencingnya, mana kan tidak hampir semua ceramahnya dipenuhi dengan pembohongan, terkini untuk memalukan pejuang tanah air beliau sanggup pergi ke konsult jepun untuk kononnya membuktikan jepun telah membayar pampasan sebanyak 207 million kepada tentera, pelik pulak kenapa dia sampai sanggup bersekutu dengan jepun untuk memalukan rakyat malaysia terutama pejuang kita

Kenapa dia tak tuntut nila matawang jepun yang satu ketika dulu tercetak dengan terang nama kerajaan jepun? Kenapa pulak dia sibuk pasal duit jepun nie, sudah sudahler menipu dan berbohong merata, rakyat dibukit gantang dan pasir panjang jugak dah jemu dan tak akan undi dia lagi, tak percaya tengok ler kalau dia berani bertahan tempat din dan parlimen yang dia sedang dia sebagai ahli perlimen dan dun, hehehe yang syoknya bila dia berucap guna telo parit , masa bila pulak kalau orang tualang sekah telo parit? Hehehe kuyup komer dikencingnya yop!

1 ulasan:

Awanama berkata...

hehehe...silap-silap mesin ATM pun jahanam akibat difitnah ATM. Padan muka hang Nizar tak boleh repair kereta mahal hang tu.

Sabar jelah, sesungguhnya perit jerih perajurit negara melindungi tanah air memang tak terbalas. Biarpun difitnah atau dicaci, mereka sentiasa bersedia menentang musuh dari luar

..............dan dari dalam negara. Macam ahli Pee Ar.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND